Deze geschiedenis handelt zich om mij, dus ik durf reagieren, Sjakie!
Je bent een droomman en dat meen ik. Maar er is ook een andere kant. Jij praat over elkaar toelaten. Wel, degene die jou toelaat is screwed. Weil jij bent een steen, een Rots. Waaraan anderen zich bezeren of te pletter slaan. En jij? Jij gaat gewoon verder. Hoe heb je dat ook alweer zo mooi gezegd: 'je krijgt alles, 200% vol Passion. Voor de duur van het samenzijn'. Maar ondertussen maak je iemand het hof. En laat je degene zich blootgeven en dromen.
Nu zul je zeggen dat je voor DVP's kiest weil die Professionell zijn. Anders tegenover sex staan en niet uitgaan van Exclusivität. Uiteindelijk was ik ook een DVP. Als DVP moet men soms gevoel opzijzetten. Dat is me bij jou niet gelukt. Vrouwen, ook DVP's hebben gevoel! Natuurlijk vallen die vrouwen voor je. Je bent lang, slank succesvoll, welbespraakt, charmant, een gentleman. Je hebt Humor en een heel hoog IQ én IQ. Dergelijke Intelligenz komt met verantwoordelijkheden mr.drs.drs. Sjakie! Weil dat is het: jij hebt mensen allang door voor ze er zelf erg in hebben. Dat geen rekenschap geven maakt je niets beter dan een grote egoïst. En zo ben jij niet, dat weet ik. Maar zo komt het nu wel over!
Man hoort verantwoordelijkheid te nemen. Niet als een grote ongeduldige kleuter door het leven te gaan. Het is triest dat geliefden zich zorgen maken omdat jij met 280km/h door Duitsland rast. Of bezorgd zijn omdat jij zonder enig bericht gaat bergbeklimmen. Allein. Ongezekerd! Het is niet normaal om 40 uur non-stop te werken. En meer dood als lebend achter je pc vandaan te komen. Het is niet normal om een Ballon-witz in te bouwen in de software van je belangrijkste klant. Grow up!
Niet alles im Leven is een Spiel. Hoezeer elke vezel in mijn lijf ook schreeuwt om jouw Aandacht. Ik heb een lastige Episod in mijn leven achter de rug. En daar hielp jij mij heel erg bij. Dat je mij nu in deze positie brengt maakt mij triest. Ik wilde niet perse een Relation. Maar ik wil wel Erkennung!