DVP's zijn net vrouwen: onbegrijpelijke wezens ;-)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee nu verdraai je mijn punt. Men hoort alleen wat men begrijpt. Ik ben van mening dat Sjakie hele duidelijke signalen bewust of onbewust niet heeft verwerkt en ik snap wel dat de dvp zich misleidt voelt.
Mannen zijn nu eenmaal slecht in het oppikken van hints, subtiel of minder subtiel. Hij was zich van geen kwaad bewust. Zij is dus niet duidelijk genoeg geweest. En hij te laat.

Volgens mij heb je alles met de beste intenties gedaan. Dat zou je nog aan haar kunnen laten weten en erbij zeggen dat je het vervelend vindt hoe ze zich nu voelt.

Mij had zoiets ook kunnen overkomen. Niet met dames van plezier, maar gewoon in m'n privéleven. De keren dat ik flirt, gaat het per ongeluk en wanneer ik wil flirten, lukt het me niet..

Mannen zijn nu eenmaal slecht in het oppikken van hints, subtiel of minder subtiel. Hij was zich van geen kwaad bewust. Zij is dus niet duidelijk genoeg geweest. En hij te laat.
Ohja? Alle mannen? Dat denk ik niet. Ik denk dat als je er nu achteraf over nadenkt dat je niet kan concluderen dat de dvp'er gemeen was ofzo, maar gewoon een heel terecht punt heeft. Het zou mooi zijn als Sjakie hier wat van leert en bij de volgende dame hier anders mee omgaat.

Maar ik vind het toch een beetje ongepast om prive iets af te spreken met een dvp voor een gratis wip of intimiteit.
Er zijn genoeg dames, die geen dvp zijn, waar je ook wat mee kan drinken of een hapje mee kan eten.
Ik denk dat hier een groot verschil in beleving zit tussen jou en mij. Waarbij het 1 niet per se beter is dan het ander.

Jij ziet een DVP als een DVP. Ik zie haar als een vrouw. En ik ben gek op vrouwen! Dus ja, ik vraag regelmatig een vrouw voor een drankje, DVP of niet. En vaak blijft het bij een drankje en soms eindigt dat elders. Prima toch? Met een DVP gaat dat over het algemeen soepeler omdat zij wat relaxter tegen sex aankijken (je bent immers al intiem geweest) en niet meteen uitgaan van exclusiviteit. Dat is deze keer helaas anders gelopen, dus ga ik even op mijn bek. Maar ik ga dit heus wel repareren hoor.

En voor wat betreft dat "gratis wippen": dat geld interesseert mij geen ruk. Gratis wippen kan overal.
Moet je alleen niet te kritisch zijn 🤣

Daarom hou ik graag al mijn dates puur zakelijk, want ga niet mijn relatie op het spel zetten.
Logisch. Jij zit in een relatie. Als een DVP in een relatie zit ga ik natuurlijk ook niet afspreken met haar. Maar in dit geval zijn wij beide ongebonden. Dat vind ik wel een groot verschil.

Tja, er zit natuurlijk genoeg onhandigheid van mijn kant in, dat weet ik ook wel. Maar wie begint er dan ook na ruim een maand, drie dates waar van 1 (heel) lang weekend met een happy single over 'ons'. Ja, dan krijg ik natuurlijk de kriebels, hoe leuk ze ook is. Als dat al zo nodig moet, had daar dan even lekker een paar maanden mee gewacht! :cool:

Anyway... volgende week ga ik scherven rapen en plakken!

Ik denk dat hier een groot verschil in beleving zit tussen jou en mij. Waarbij het 1 niet per se beter is dan het ander.

Jij ziet een DVP als een DVP. Ik zie haar als een vrouw. En ik ben gek op vrouwen! Dus ja, ik vraag regelmatig een vrouw voor een drankje, DVP of niet. En vaak blijft het bij een drankje en soms eindigt dat elders. Prima toch? Met een DVP gaat dat over het algemeen soepeler omdat zij wat relaxter tegen sex aankijken (je bent immers al intiem geweest) en niet meteen uitgaan van exclusiviteit. Dat is deze keer helaas anders gelopen, dus ga ik even op mijn bek. Maar ik ga dit heus wel repareren hoor.

En voor wat betreft dat "gratis wippen": dat geld interesseert mij geen ruk. Gratis wippen kan overal.
Moet je alleen niet te kritisch zijn 🤣

Logisch. Jij zit in een relatie. Als een DVP in een relatie zit ga ik natuurlijk ook niet afspreken met haar. Maar in dit geval zijn wij beide ongebonden. Dat vind ik wel een groot verschil.

Tja, er zit natuurlijk genoeg onhandigheid van mijn kant in, dat weet ik ook wel. Maar wie begint er dan ook na ruim een maand, drie dates waar van 1 (heel) lang weekend met een happy single over 'ons'. Ja, dan krijg ik natuurlijk de kriebels, hoe leuk ze ook is. Als dat al zo nodig moet, had daar dan even lekker een paar maanden mee gewacht! :cool:

Anyway... volgende week ga ik scherven rapen en plakken!
Ik krijg echt Kurdy-vibes bij jouw bericht. Wees gewoon duidelijk vanaf het begin en met direct bedoel ik: hey ik wil geen relatie maar ik wil wel graag een leuke tijd met je. Dan weten de dames ook wat ze aan je hebben. Nu kom je erg manipulerend over en bij dames is dit zeer onverstandig, ze hebben vaak vriendinnen en dan heb je meteen een slechte naam te pakken.

Ik krijg echt Kurdy-vibes bij jouw bericht. Wees gewoon duidelijk vanaf het begin en met direct bedoel ik: hey ik wil geen relatie maar ik wil wel graag een leuke tijd met je. Dan weten de dames ook wat ze aan je hebben. Nu kom je erg manipulerend over en bij dames is dit zeer onverstandig,
Zo kijk ik er ook een beetje tegen aan, De meeste dvp zijn al kwetsbaar, met vaak persoonlijkheids of / en gedragsstoornissen. Persoonlijk vind ik eigenlijk dat je een beetje misbruik van de situatie hebt gemaakt.

Ik krijg echt Kurdy-vibes bij jouw bericht.
Bij Kurdy was het de klant die gevoelens kreeg en is er nooit iets privé gebeurd, totaal andere situatie.

Wees gewoon duidelijk vanaf het begin en met direct bedoel ik: hey ik wil geen relatie maar ik wil wel graag een leuke tijd met je.
Hoe ver gaat dat? Bij iedere vrouw die je aanspreekt in de kroeg eerst even meedelen dat je geen relatie wil?

Beiden kunnen geen gedachtes lezen, de heer had niet opgepikt dat de dame meer wilde, de dame had niet opgepikt dat de heer dat niet wilde. It takes 2 to tango.

Juist, maar goed net zoals bij die Kurdy verwacht ik niet dat er verandering zal komen in zijn gedrag.
ik vind het nogal kwalijk hij palmt haar in, en als ze dan wat meer wilt laat hij haar keihard vallen. Nee je moet vooral niet denken dat ik iets van relatie wil. Zo komt het een beetje op mij over, wellicht is hij zich daar niet van bewust. En nogmaals de meeste dvp zijn mentaal nogal kwetsbaar.
Hoop leden hebben hier altijd hun mond vol met respect naar de dame toe, nou dit vind ik nou respectloos.

Laatst bewerkt:
ik vind het nogal kwalijk hij palmt haar in, en als ze dan wat meer wilt laat hij haar keihard vallen. Nee je moet vooral niet denken dat ik iets van relatie wil. Zo komt het een beetje op mij over, wellicht is hij zich daar niet van bewust. En nogmaals de meeste dvp zijn mentaal nogal kwetsbaar.
Hoop leden hebben hier altijd hun mond vol met respect naar de dame toe, nou dit vind ik nou respectloos.
Dit ben ik met jou eens, maar ik realiseer mij ook dat de meeste dit niet zien omdat ze enkel naar het oppervlakkige kijken en daar conclusies uit trekken (de dvp lacht dus er is niets aan de hand). Het beste wat een DVP kan doen als ze een serieuze/ stabiele relatie wil is
1) Liegen over haar beroep en nooit laten merken dat ze dit werk voorheen heeft gedaan of nog doet

2) Niet met mannen daten die regelmatig sekswerkers bezoeken.

Laatst bewerkt:
Dit ben ik met jou eens, maar ik realiseer mij ook dat de meeste dit niet zien omdat ze enkel naar het oppervlakkige kijken en daar conclusies uit trekken (de dvp lacht dus er is niets aan de hand). Het beste wat een DVP kan doen als ze een serieuze/ stabiele relatie wil is 1) Liegen over haar beroep en nooit laten merken dat ze dit werk voorheen heeft gedaan of nog doet 2) Niet met mannen daten die regelmatig sekswerkers bezoeken.
Waarom zou 2) niet werken? Projecteer je je eigen emoties nu niet af op het algemene?

Waarom zou 2) niet werken? Projecteer je je eigen emoties nu niet af op het algemene?
Nee dat doe ik niet.

Reden 2 hangt voornamelijk aan reden 1 vast omdat je als dvp'er sneller herkent wordt door een man die regelmatig naar sekswerkers gaat
2) andere redenen om als dvp'er niet mannen te daten die regelmatig sekswerkers bezoeken:

a) mannen die sekswerkers bezoeken zijn sneller geneigd om bij conflicten in een relatie vreemd te gaan met een sekswerker
b) mannen die regelmatig sekswerkers bezoeken vertonen zeer vaak ontwijkend gedrag: moeilijke gesprekken of emoties worden ontweken door fysieke bevrediging te zoeken buiten de relatie
c) als je als man naar sekswerkers gaat is dit een gewoontepatroon die moeilijk te onderdrukken is
d) risico op vreemdgaan is vele malen hoger en veel mannen zien het niet eens als vreemdgaan omdat het voor hen puur zakelijk is, terwijl je 100% ontrouw bent als je naar sekswerkers gaat als je in een relatie zit
e) beperkte emotionele beschikbaarheid: mannen die regelmatig naar sekswerkers gaan, hebben vaak meer moeite met emotionele intimiteit of kwetsbaarheid wat essentieel is voor een gezonde relatie

@Elitebook ben je als vergelding voor de rologen die 'k hier geplaatst heb bij jou nu in andere willekeurige topics wat rologen gaan zetten bij mijn posts? :ROFLMAO:

Heb niet meer zo de drang uit te typen waarom en met wat 'k het allemaal niet eens ben van je beweringen en aannames hier, vandaar.

a) mannen die sekswerkers bezoeken zijn sneller geneigd om bij conflicten in een relatie vreemd te gaan met een sekswerker
b) mannen die regelmatig sekswerkers bezoeken vertonen zeer vaak ontwijkend gedrag: moeilijke gesprekken of emoties worden ontweken door fysieke bevrediging te zoeken buiten de relatie
c) als je als man naar sekswerkers gaat is dit een gewoontepatroon die moeilijk te onderdrukken is
d) risico op vreemdgaan is vele malen hoger en veel mannen zien het niet eens als vreemdgaan omdat het voor hen puur zakelijk is, terwijl je 100% ontrouw bent als je naar sekswerkers gaat als je in een relatie zit
e) beperkte emotionele beschikbaarheid: mannen die regelmatig naar sekswerkers gaan, hebben vaak meer moeite met emotionele intimiteit of kwetsbaarheid wat essentieel is voor een gezonde relatie
Denk je niet dat die argumenten ook omgekeerd kunnen gelden? Zowel de DvP als de wandelaar kennen bepaalde valkuilen.

In beginsel snap ik je wel hoor, zowel bij een wandelaar als DvP is er een verhoogd risico dat ze wisselende partners als normaal gaan zien (dat kan op zich ook best hand in hand gaan met een relatie, dat terzijde), en is er een verhoogd risico op het normaliseren van emotieloze seks, dat soort dingen. Maar daarom hoef je het niet bij voorbaat af te schieten. Gewoon per geval bekijken en waakzaam zijn.

Denk je niet dat die argumenten ook omgekeerd kunnen gelden? Zowel de DvP als de wandelaar kennen bepaalde valkuilen.

In beginsel snap ik je wel hoor, zowel bij een wandelaar als DvP is er een verhoogd risico dat ze wisselende partners als normaal gaan zien (dat kan op zich ook best hand in hand gaan met een relatie, dat terzijde), en is er een verhoogd risico op het normaliseren van emotieloze seks, dat soort dingen. Maar daarom hoef je het niet bij voorbaat af te schieten. Gewoon per geval bekijken en waakzaam zijn.
Ja andersom geldt dat ook, vandaar oa reden 1, want als je als vrouw een sekswerker bent of bent geweest, kan je over het algemeen rekenen op relaties vol manipulaties vanuit mannen.

En nogmaals de meeste dvp zijn mentaal nogal kwetsbaar.
De meeste DVPs zijn juist mentaal sterk. Dit werk vereist flink veel mentaal gezien en de meeste zijn echt niet op hun mondje gevallen. Maarja, ik heb het dan natuurlijk ook niet over de DVPs die in dit werk geforceerd zijn door anderen.

Ja andersom geldt dat ook, vandaar oa reden 1, want als je als vrouw een sekswerker bent of bent geweest, kan je over het algemeen rekenen op relaties vol manipulaties vanuit mannen.
Valt reuze mee als je dingen goed met elkaar communiceert

De meeste DVPs zijn juist mentaal sterk. Dit werk vereist flink veel mentaal gezien en de meeste zijn echt niet op hun mondje gevallen.
Ben ik niet met je eens, onder de sekswerkers zijn er behoorlijk wat meiden met een persoonlijkheidsstoornis of een gedragsstoornis, tevens is een behoorlijk aantal seksueel misbruikt. Ook het aantal incestlslachtoffers is onder deze groep een stuk hoger dan onder niet dvp. Dat ze niet op hun mondje gevallen zijn wil, niet zeggen dat ze mentaal sterk zijn.

Ben ik niet met je eens, onder de sekswerkers zijn er behoorlijk wat meiden met een persoonlijkheidsstoornis of een gedragsstoornis, tevens is een behoorlijk aantal seksueel misbruikt. Ook het aantal incestlslachtoffers is onder deze groep een stuk hoger dan onder niet dvp. Dat ze niet op hun mondje gevallen zijn wil, niet zeggen dat ze mentaal sterk zijn.
Dat is jouw mening. Er zijn er heus wel wat die van het padje zijn, heb je in elk beroep. De meeste die ik ken (niet als klant zijnde) zijn mentaal veel sterker dan de gemiddelde persoon. Misschien eens DVPs leren kennen als mens zijnde ipv ze als lustobject zien zou helpen.

dit is niet alleen mijn mening, dit is hoe er over het algemeen naar sekswerkers wordt gekeken. Stel de vraag eens aan hulpverleners, hoe het zit met de mentale gezondheid van prostituees? En hoe dat in verhouding staat met niet sekswerkers.
Ik zal het in april eens vragen aangezien ik dan bij die hulpverleners ben. Misschien ook een idee voor jou om met mensen te praten ipv aannames te hebben.

Hoe naar iets gekeken wordt is iets anders dan naar hoe iets is.

En nogmaals de meeste dvp zijn mentaal nogal kwetsbaar.
Kwetsbaar??
Waar héb je het over. Deze dame heeft haar zaakjes prima voor elkaar hoor. Goede opleiding, parttime job als marketing-assistente en vindt 2 daagjes DVP-werk gewoon leuk. Sterk karakter ook, sterker dan veel mannen die ik ken.

Ik denk dat je je beeld van DVP's moet bijstellen. Sowieso bestaat DE DVP natuurlijk niet, ze zijn er in alle vormen en maten. Niet elke DVP is een ongelukkig, kwetsbaar meisje met een enorme rugzak en niet elke DVP is een rijke, ontwikkelde madam. Kwetsbare types heb ik geen interesse in en liggen dan ook niet in mijn bedje.

Ik heb haar niet ingepalmd, hoogstens heb ik haar gecharmeerd zonder te zien dat zij misschien meer verwachtte. Wel, quilty as charged. Dat ga ik rechtzetten.
Maar praat even niet over een hulpeloos, breekbaar typetje die slachtoffer wordt van de grote boze wolf Sjakie, want dat is absoluut niet de situatie geweest.

een zekere dame heeft op dit forum al een keer uitgelegd dat jouw amateur-psychologie kant noch wal raakt, ik sluit me daar bij aan.
Redeneringen vol met aannames, algemeenheden, generaliseringen en kort-door-de-bocht-conclusies. Ik denk dat jij het druk genoeg hebt met jezelf, toch?
:p

Misschien eens DVPs leren kennen als mens zijnde ipv ze als lustobject zien zou helpen.
Precies dat!

Ik zal het in april eens vragen aangezien ik dan bij die hulpverleners ben. Misschien ook een idee voor jou om met mensen te praten ipv aannames te hebben.

Hoe naar iets gekeken wordt is iets anders dan naar hoe iets is.
ik zal dat inderdaad eens vragen als ik jou was. verbaast me dat je dit nog niet wist, is namelijk algemeen bekend, Onderzoeken hiernaar kan je makkelijk terug vinden door even te googelen.

ik zal dat inderdaad eens vragen als ik jou was. verbaast me dat je dit nog niet wist, is namelijk algemeen bekend, Onderzoeken hiernaar kan je makkelijk terug vinden door even te googelen.
Google, de zoekmachine die je laat zien wat je wilt zien. Het is handig om bepaalde informatie te vinden die je nodig hebt om je argument kracht bij te zetten. Niet echt een betrouwbare tool voor dit soort dingen.

Jij zou er ook goed aan doen om goede informatie te verkrijgen. Je hebt je standpunt al klaar zonder maar enige intentie te hebben om met meerdere DVPs echt te praten.

Terug
Bovenaan Onderaan