Ik denk dat hier een groot verschil in beleving zit tussen jou en mij. Waarbij het 1 niet per se beter is dan het ander.
Jij ziet een DVP als een DVP. Ik zie haar als een vrouw. En ik ben gek op vrouwen! Dus ja, ik vraag regelmatig een vrouw voor een drankje, DVP of niet. En vaak blijft het bij een drankje en soms eindigt dat elders. Prima toch? Met een DVP gaat dat over het algemeen soepeler omdat zij wat relaxter tegen sex aankijken (je bent immers al intiem geweest) en niet meteen uitgaan van exclusiviteit. Dat is deze keer helaas anders gelopen, dus ga ik even op mijn bek. Maar ik ga dit heus wel repareren hoor.
En voor wat betreft dat "gratis wippen": dat geld interesseert mij geen ruk. Gratis wippen kan overal.
Moet je alleen niet te kritisch zijn
Logisch. Jij zit in een relatie. Als een DVP in een relatie zit ga ik natuurlijk ook niet afspreken met haar. Maar in dit geval zijn wij beide ongebonden. Dat vind ik wel een groot verschil.
Tja, er zit natuurlijk genoeg onhandigheid van mijn kant in, dat weet ik ook wel. Maar wie begint er dan ook na ruim een maand, drie dates waar van 1 (heel) lang weekend met een happy single over 'ons'. Ja, dan krijg ik natuurlijk de kriebels, hoe leuk ze ook is. Als dat al zo nodig moet, had daar dan even lekker een paar maanden mee gewacht!
Anyway... volgende week ga ik scherven rapen en plakken!