DVP's zijn net vrouwen: onbegrijpelijke wezens ;-)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze kende me. Niet heel goed, was meen ik 2x eerder geweest. Maar toch, ik had laten zien dat ik geen faker was.
En dat is dan inderdaad vreemd. Als ze je al eerder gezien hebt dan weet ze dat je geen fake bent (tenzij ze de nummers niet georganiseerd opslaat). Het zal helaas, zoals eerder gezegd, de angst zijn geweest dat het tijdens een dat zou kunnen gebeuren. Vreemd eigenlijk want zelfs een kerngezond iemand kan wat krijgen tijdens een normale date

En dat is dan inderdaad vreemd. Als ze je al eerder gezien hebt dan weet ze dat je geen fake bent (tenzij ze de nummers niet georganiseerd opslaat). Het zal helaas, zoals eerder gezegd, de angst zijn geweest dat het tijdens een dat zou kunnen gebeuren. Vreemd eigenlijk want zelfs een kerngezond iemand kan wat krijgen tijdens een normale date
Ik zie helaas soms wel eens borderline-achtig gedrag bij deze dames. Bij het minste of geringste ga je van trouw klant naar boeman.
Gelukkig dateert deze ervaring al van jaren geleden. Tegenwoordig bezoek ik enkel vaste dames zonder dit soort fratsen. Vorig jaar moest ik halsoverkop een date afzeggen bij een vaste dame die ik al 4 jaar ken, omdat mijn moeder ineens ziek was geworden en ik even moest bijstaan. Geen probleem, date verzet en het was prima. Zo kan het ook.
Anderzijds snap ik wel dat dames een kort lontje krijgen door fakers. Zullen wel lollige scholieren of studenten zijn, maar het is echt een schadepost voor de dames.

Ik zie helaas soms wel eens borderline-achtig gedrag bij deze dames. Bij het minste of geringste ga je van trouw klant naar boeman.
Gelukkig dateert deze ervaring al van jaren geleden. Tegenwoordig bezoek ik enkel vaste dames zonder dit soort fratsen. Vorig jaar moest ik halsoverkop een date afzeggen bij een vaste dame die ik al 4 jaar ken, omdat mijn moeder ineens ziek was geworden en ik even moest bijstaan. Geen probleem, date verzet en het was prima. Zo kan het ook.
Anderzijds snap ik wel dat dames een kort lontje krijgen door fakers. Zullen wel lollige scholieren of studenten zijn, maar het is echt een schadepost voor de dames.
Het zijn helaas de fakers (grote groep) die het voor de serieuze (kleine groep) verpesten. Veruit de meeste conversaties met mannen die contact opnemen zijn totaal niet serieus. Zoals je al zei is dit een enorme schadepost, en die schadepost wordt direct doorgerekend naar de serieuze klanten. Tijd is geld en iemand moet dat betalen.

Ik ben weleens een paar uur na het plaatsen van een review door de dame in kwestie opgebeld. Ze bedankte me voor de lovende woorden en vroeg of ik haar cupmaat wilde corrigeren…
Hahah god connaisseur, ze moeten jou uit beleefdheid een gratis handmassage geven voor al die mooie verhalen. Hoe jij een betaalde sexdate kunt omschrijven is bizar, ik moet je eerlijk bekennen dat ik op een van jouw reviews heb gemastrubeerd en vanuit mijn tenen klaarkwam vanwege de details die jij in specifieke review schreef en de volgende dag heb ik een van de desbetreffende dames keihard van achter geneukt en toen ging er nog door me heen: dit is hoe de connaisseur het deed🤭

🙈🙈
wat een bende hebben we er weer van gemaakt!
Mama zou zeggen: "Jouw rotzooi, Sjakie. Opruimen die handel!"

Je bent een droomman
In ieder geval goed dat dit nu bij iedereen duidelijk is :ROFLMAO::ROFLMAO:

But seriously,
Twee mensen hebben een misverstand, één van beiden wordt boos en Sjakie is de Sjaak. 😬

Allereerst vind ik de mate van gedetailleerdheid niet heel erg cool, maar goed ik heb zelf de eerste post gedaan en wie zijn reet verbrand moet op de blaren zitten. Woorden als 'grote egoïst' vind ik echter dermate walgelijk, dat ik er niet eens op in ga.

Graag had ik je persoonlijk gesproken om e.e.a. uit te klaren, maar je hebt mij blijkbaar geblokkeerd. Je oproepen gisteren had ik gemist. Dus ik zal meegaan in jouw spelletje hier.
Kort en goed: ik heb geen idee wat ik jou heb aangedaan of waarom je zo over je theewater bent. Als ik onbedoeld verkeerde signalen heb uitgezonden, dan spijt mij dat oprecht. Idem als ik jouw signalen verkeerd heb geïnterpreteerd. Ik kan soms wat boertig in mijn communicatie zijn, I know. Maar ik zou jou nooit opzettelijk pijn doen. Dat weet je best.

Ik ben in de ogen van sommigen een wildebras, absoluut. Ik hou van adrenaline en dopamine en neem mezelf en het leven niet overdreven serieus. Als dat mijn grootste zonde is, dan prijs ik mij gelukkig. Dulce est desipere in loco, remember? Voor een kabbelend bestaan ben ik niet gemaakt. Je moet niet 24/7 met mij willen zijn, dat werkt niet. Beter 5 dagen top dan een hele maand middelmaat.

Ik heb heel veel rekening gehouden met jouw gevoelens en dat blijf ik doen. Maar ik ben ook wie ik ben. Ik kan veel, maar niet alles compenseren. They got the music out of you, not me.

Welke erkenning wil je? Dat onze tijd samen bijzonder was? Dat heb ik je vaak genoeg gezegd. Dat ik je niet zomaar aan de kant zet? Dat heb ik nooit gedaan. Maar hoe harder jij over 'ons' begint, hoe harder ik de andere kant op ren. Niet ok wellicht, maar wel gebeurd.

TVB!

Aan de taalfoutjes zie ik dat je erg emotioneel bent. Bel me even, dan hebben we het erover.

Eerlijk is eerlijk, een smooth talker ben je wel.

simon cowell GIF

Vooropgesteld: ik ben de sukkel in dit verhaal.
Maar toch..

Een aantal weken geleden had ik een leuke ontmoeting met een DVP in een privehuis. Na afloop gingen we nog wat drinken, maar na een uurtje moest ze helaas plots weg.
Een paar dagen later hadden we appcontact en we spraken af voor een etentje, nu in mijn stad. Ik heb dat soort dingen wel vaker, ik laat DVP-bezoek en privé regelmatig (té vaak?) door elkaar heen lopen en laat DVP's relatief makkelijk toe in mijn leven. Ik doe niet moeilijk. Dat heeft mij al mooie momenten opgeleverd.

Twee weken later moest ze weer toevallig (?) in Utrecht zijn. Hartstikke leuke avond gehad, samen de stad in en we eindigden weer in mijn bedje en deze keer bleef ze slapen.

Die zaterdagochtend had ze geen zin om naar huis te gaan. Ik vond het wel best, dus ze bleef. We (ik) kochten even wat spulletjes voor d'r zoals kleding, toiletartikelen en wat boeken. Ze kookte voor me, maar maandag had ik wel zoiets dat ze mocht vertrekken. Zacht aangedrongen, maar ze voelde zich zo relaxed, wilde haar vrije dinsdag samen doorbrengen, voelde aantrekkingskracht etc. (wel goed voor mijn ego uiteraard 😜) Of ze tot woensdag kon blijven? Ik vond het prima: het is een mooie, leuke, slimme meid, waar je goed mee kunt praten en een paar dagen een vrouw in huis is best aangenaam. Mi casa es su casa, dat werk. Ik werkte die dagen thuis en zij las wat, deed de was, ze ruimde op, schilderde een kastje voor me en genoot van bubbelbad en sauna. Op gezette tijden smeerde ik haar even goed door 🤪
Dinsdagavond wij uit eten als afscheid. Althans dat had ik gedacht. Krijg ik me daar een liefdesverwikkelingen zeg. Ze wilde verliefd zijn, ander werk zoeken enz. Maar wacht even, meisje. We hebben een paar leuke dagen gehad, gaan niet trouwen ofzo. Misschien dat we nog eens af kunnen spreken, graag zelfs, maar Sjakie is geen relatiemateriaal. Dat werden dus tranen met tuiten en verwijten. Pfffff…. Had ik nu maar gewoon die euro's voor een DVP-bezoek afgetikt, dat was een stuk eenvoudiger geweest.🙈
Eind van het liedje: dame overstuur en boos, dezelfde avond nog stampvoetend naar huis, ik ben de klootzak en bespeel mensen. 🙄

Ik zwaai haar uit me afvragend: "wat heb ik in godsnaam verkeerd gedaan?"

Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die vrouwen soms absoluut niet begrijpt!
Het antwoord is simpel, je hebt niets verkeerd gedaan.

Eerlijk is eerlijk, een smooth talker ben je wel.

simon cowell GIF
Zoo dit ging ook door me heen, deze gozer is superglad en kan volgens mij dames zeer goed manipuleren als die dat wil 😅
tja, nog even een trap nageven, ik kan niet anders zeggen.
Haha hij verpakt het heel slim waardoor het een enkeling opvalt, het is idd een trap nageven ;)

Je bent gewoon een typisch rock 'n roll -persoomlijkheid, @Sjakievandehoek. Dat ben je of dat ben.je niet.... Je bent een soort Keith Richards die er in de video onder nog verrekte goed uitziet trouwens.

Leg het bij, en zoals Jerry Springer -God hebbe zijn ziel- al zei:: take care of yourself and of each other.

Laatst bewerkt:
Haha hij verpakt het heel slim waardoor het een enkeling opvalt, het is idd een trap nageven ;)
Nee hoor. Ik ben half Nederlands, half Duits. Ik spreek beide talen vloeiend. Maar ik denk in het Duits meestal. En als ik emotioneel -boos, opgewonden, blij, verdrietig - word dan gooi ik er soms Duitse woorden in. Dat viel Sjakie op. En dat had hij dus goed gezien.

Ik ben geen slachtoffer. De wereld is niet zwart-wit. Ook al zouden we dat soms willen. Want overzichtelijk.

Zoo dit ging ook door me heen, deze gozer is superglad en kan volgens mij dames zeer goed manipuleren als die dat wil 😅

Je projecteert te veel naar jezelf toe. Niet iedereen is een slachtoffer die jij moet beschermen.

Hoe je het ook went of keert, Sjakie heeft het juist goed afgehandeld door eerlijk te zijn

Een schatje ben je!

Ik had mijn post al leeg gehaald.
En Sjakie… die zal er waarschijnlijk sch.jt aan hebben 😂
Je hebt denk ik wel een belangrijke les geleerd. Val niet op een klant. Uiteindelijk is de kans groot dat er narigheid van komt.

Meestal is het juist de man die verliefd wordt op een DVP en dan gaat claimen.

Exact dit onderwerp had ik pas geleden nog over gesproken met een domina 🤣

Mooi verhaal dit, zowel van Sjakie als van Angie, ik hou ervan! Hoop dat jullie het goed gaan maken, happy ending is altijd prettig 😜
@Angie en @SjakievdHoek praat het uit en maak het goed.
Haal die persoonlijke shit er hier vanaf. Lach er uiteindelijk samen om en geef elkaar een knuffel!
Thnx. Gaat goed komen. We vinden wel een modus. One way or the other.

Ik ben hier echt te cynisch voor. Kan een moderator zien of Angie en Sjakie toevallig hetzelfde ip adres hebben? 😂
Maak je geen zorgen, Mila. We zitten echt niet op hetzelfde adres. Was dat wel het geval geweest, dan lagen we nu waarschijnlijk goedmaaksex te hebben. :p

Waarom zo cynisch?

Ik had mijn post al leeg gehaald.
En Sjakie… die zal er waarschijnlijk sch.jt aan hebben 😂
inderdaad 🤪

Je hebt denk ik wel een belangrijke les geleerd. Val niet op een klant. Uiteindelijk is de kans groot dat er narigheid van komt.

Meestal is het juist de man die verliefd wordt op een DVP en dan gaat claimen.

Exact dit onderwerp had ik pas geleden nog over gesproken met een domina 🤣
Je kan niet kiezen op wie je verliefd wordt. Daarom vind ik het belangrijk als je met iemand uit gaat eten etc. Dat je wel eens met elkaar bespreekt op welke basis het is. Is het vriendschappelijk, of een date.

Zo weten beide wat het is. En hoe de andere het ziet. Zo kan je minder leuke ervaringen ( zo veel mogelijk) vermijden.

Je kan niet kiezen op wie je verliefd wordt. Daarom vind ik het belangrijk als je met iemand uit gaat eten etc. Dat je wel eens met elkaar bespreekt op welke basis het is. Is het vriendschappelijk, of een date.

Zo weten beide wat het is. En hoe de andere het ziet. Zo kan je minder leuke ervaringen ( zo veel mogelijk) vermijden.
Je hebt gelijk. Daarom gewoon de vuistregel nemen van dat een DVP en haar klant geen vaste relatie zouden moeten beginnen. Scheelt een hele hoop gezeik aangezien beide partijen dan weten dat het om een financiële transactie gaat en/of een leuke tijd samen hebben.

Natuurlijk kan het wel goed gaan, dat beide echt met elkaar willen, maar de kans daarop is nog minder dan minimaal.

Dat geldt toch voor allerlei dates, afspraken, ook als is het niet met een sekswerker ?

Een tinder date/klassieke one-night-stand kan ook een verschil hebben wanneer eentje het ziet als begin van veel meer - of later dat idee krijgt - en de ander als "gewoon een leuke date".

Dat "ik ben nu niet toe aan een relatie" verhaal slaat soms om. En soms niet.

Of simpelweg daten met de intentie van een relatie, waarbij de ene het enorm ziet zitten, en de andere "nee, uiteindelijk voel ik het toch niet met jou" .

Ook al geef je oprecht je (oorspronkelijke) intentie aan , het slaat soms om - en verliefde mensen hebben de bekende neiging om twijfels en negatieve signalen te negeren, en veel communicatie alleen positief te interpreteren als "de ander ziet mij zitten".

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk. Daarom gewoon de vuistregel nemen van dat een DVP en haar klant geen vaste relatie zouden moeten beginnen. Scheelt een hele hoop gezeik aangezien beide partijen dan weten dat het om een financiële transactie gaat en/of een leuke tijd samen hebben.

Natuurlijk kan het wel goed gaan, dat beide echt met elkaar willen, maar de kans daarop is nog minder dan minimaal.
Het kan werken, maar dan moet je het naar mijn mening het wel duidelijk naar elkaar communiceren. En niet er gewoon van uit gaan dat de ander het door heeft dat jij het als meer ziet bv.

Ik denk dat elke dvp die langer dan één dag meegaat al zoveel getrouwde of gebonden clienten heeft gehad dat elk geloof in een monogame relatie allang voor haar verloren is gegaan.
Waarschijnlijk zijn alle toenaderingen buiten het werk om puur pragmatisch.
Als je ergens 3 hoog achter had gewoond was ze waarschijnlijk na 10 minuten al vertrokken. Zonder de was te doen.

Terug
Bovenaan Onderaan