om een klant als gemakkelijke prooi te zien ze leeg te melken en dan dag te zeggen. Die zijn er in overvloed dat weet ik ook wel maar je hebt er ook tussen met goede bedoelingen je mag ze allemaal niet over dezelfde kam scheren hoor.
Een van de enkele stellingen die men hier doet.
Ja maar ze zijn niet allemaal zo.
Door te zeggen dat het MOGELIJK is dat ze net wel een deftig persoons ondertekend men indirect dat er wel een probleem is met prostituees.
De kans op miserie is ettelijke malen groter.
Er wordt slechts een argument gebruikt dat ik bij gebrek aan beter worden een geldwolf zal noemen.
Wat al erg genoeg is.
Dat is dan buiten al de rest van het ongeluk die job mee brengt.
Men doet OP een onrecht aan door te moreel te willen zijn en ideologisch te willen vechten voor het karakter van iemand anders.
Standaard hetero huwelijk heeft reeds 45% kans van falen. Waar een man zeer benadeeld zal zijn bij het uiteenvallen ervan. Laten we gerust hem opzadelen met een soort persoon dat meestal om bekend staat zeer geld belust te zijn en andere normen en waarden daarom niet te houden.
Af spreken/uitgaan/daten is gewoon de eerste stap naar een relatie. En meesten hebben in een relatie gezeten waar ze afvroegen waar is het fout gegaan?
Do the smart thing. Walk away.
Een man is er zelf bij als hij zich "laat" inpalmen.
Een oprechte dame van plezier zal niemand uitmelken. Die geeft om haar klanten en gunt hen het beste. Dat de relatie thuis recht komt of dat er een vriendin op het pad komt vd heer.
En soms voel ik ook jaloezie en besef ik dat ik dus te veel ben gaan voelen en neem ik even afstand.
Dat voel ik ook in de portemonnee maar niet alles gaat om geld.
De scheidingslijn van liefde bedrijven en verliefd worden is soms flinterdun helaas. Al hoef je geen uni te hebben gedaan voor de job, moet je zeker wel stevig in de schoenen staan.
En geldwolven heb je overal. Zowel man als vrouw kan er wat van kijk maar goed om u heen in de wereld.
En een prostituee is er ook zelf bij als ze zich laat inpalmen door een pooier.
#victimblaming.
Een oprechte dame zal je niet uitmelken.
Correct. Niemand die hier beweert dat correcte mensen dit doen.
Het gaat om incorrecte mensen.
En ik zou de persoon willen zien die zegt dat het % correcte mensen onder de prostitutie even hoog ligt als onder de normale gemeenschap
En geld wolven vind je overal.
Inderdaad. Niemand die hier beweert dat geldwolven alleen daar zijn. Wederom het % geldwolven onder de prostituees ligt hoger als onder de normale gemeenschap. Door aard bij het beslissen van beroep of later door het vormen ervan.
Zoals een bouwvakker zijn lichaam verhuurd aan zijn chef? Want hij gebruikt ook zijn lichaam om het werk te klaren?
Of zoals iemand die op kantoor werkt zijn geest verhuurd aan zijn baas?
Of zijn het enkel dvps die hun lichaam verhuren omdat het plots over sex gaat?
Dvp is een zelfstandige die diensten aanbied. Zowel lichamelijke handelingen als geestelijk. Maar ze verhuurd niets naar mijn mening. Het lichaam van een dvp is niet ter jouwer beschikking, je betaald om sex te hebben met iemand die hier mee instemt maar je huurt niet en lichaam.
Het is nog altijd een interactie tussen 2 personen en niet het gebruik of huren van een 'object'
Het blijft me verbazen dat op een forum van mannen die gebruik maken van de diensten van dvps er toch nog zoveel negatief gekeken wordt naar de dames en het beroep van dvp.
Misschien bedoel je het niet slecht maar 'huren van lichaam' objectiveert de dvp en maakt het een gevaarlijke zienswijze in mijn ogen
Gaat niet om het beroep. Gaat om het soort persoon die in het beroep vertoefd en wordt gevormd door die wereld.
Terzijde : zeggen dat een dvp maar een zelfstandige is die diensten aanbied is een zeer miopische kijk erop. Ik ken zo ook een zelfstandige die een dienst aanbied. De drugdealer op de hoek.
Maar het beroep van dvp wordt hier niet onder de korrel genomen.
Het op zich daten dan wel.
Het aantal mannen in dit topic dat denkt dat een prostituee deze job zou doen moest ze 2000 in de maand verdienen als Jan modaal is veel te hoog.