heb jij een probleem en een wel heel bekrompen gedachtengang. Want ik denk dat jij dan een wandelaar bent die elke dvp eigenlijk als een stuk uitschot bekijkt ,iemand zonder respect voor een ander die dit beroep
Ik zeg alleen dat de kaart 'moeilijk leven met weinig geld' een kaart is die onterecht wordt getrokken en gebruikt wordt om mannen die niet helder kunnen denken maar te laten denken dat de dames zielig zijn, gedwongen worden, niks beters kunnen etc.
Dezelfde kaart wordt ook getrokken door de straatcriminelen die ook 'niks anders kunnen en maar moesten'. Onzin man.
Je wil gewoon voor het snelle, grote en makkelijke geld gaan. Er zijn tienduizenden mensen in ons land die leven van een minimumsalaris en het met toeslagen, uitkeringen etc. moeten doen met weinig euro's per maand. En dan heb ik het niet eens over de mensen die in de schuldsanering zitten en het met 50 euro per week moeten zien te overleven. Die mensen gaan ook niet de prostitutie in. Feit is dat in een heel, heel groot deel van de gevallen de dames een makkelijke keuze maken. Meer hoef je er niet van te maken. En tsjah gedwongen prostitutie zal ook nog steeds bestaan. Maar iedereen weet dat dat tegenwoordig niet een groot populatie is en je niet snel achter de ramen of privehuizen dames zal tegenkomen die gedwongen worden.
En nee, ik zie de dames niet als uitschot, waarom zou ik? Ik ben niet degene om daarover te oordelen. Ze leveren een zakelijke dienst waar ze zelf voor gekozen hebben. En ik ben een van de mannen die gebruik maakt van de zakelijke dienst. Simple as that.