Dvp biecht gevoelens op

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bezoek al 1,5 jaar dezelfde dvp. Onze seks is nog altijd intense gfe, details laat ik uit respect voor de dame even achterwege. De laatste keer toen ik haar bezocht vroeg ze hoe het ging en ik zei dat ik een beetje liefdesverdriet had nadat het was stukgelopen met een date. Op dat moment barste ze in tranen uit en biechtte ze haar gevoelens jegens mij op. Ik had dit echt niet zien aankomen. Het was altijd een intense gfe ervaring, maar ik dacht dat dit gewoon onderdeel van haar werk was. Ze gaf ook aan dat ze dingen buiten haar werk met me wil doen. Ze is een leuke dame, maar ik heb hier geen interesse in. Ook ben ik niet naïef en weet ik niet of ik dit sowieso wel kan vertrouwen. Hoe ga ik hier op een respectvolle manier mee om?
om maar ontopic te blijven. Mijn advies zou zijn als ze er weer over begint om gewoon te zeggen dat je geen interesse hebt in contacten buitenom, of iets van een zelfde strekking. Behandelt ze je daarna nog hetzelfde, was het klantenbinding, of je loopt de kans dat ze niet meer met je wilt afspreken. Gewoon op een normale manier met haar bespreken en uitleggen als ze er nog over begint. Je weet ook niet wat er zich achter de voordeur bevindt van zo'n dame. Er speelt vaak wel meer dan dat ze je vertellen
 
Dvp's die straks stoppen met hun werk als dvp zullen hun toekomstige partner nooit vertellen dat ze als dvp hebben gewerkt maar alles bij elkaar liegen om hun hachje te redden en als een goede en nette vrouw over te komen.
Nee hoor.
Ik ken een dame die gestopt is en nu samenwoont met een vriend van mij, die precies weet wat zij voorheen deed.
Was wel een grappige "kennismaking", want ik was ooit klant geweest dus we dachten beiden 'waar ken ik je van'. Ik wist het pas toen hij me vertelde over haar job. Dat is alweer een paar jaar geleden.
 
Nee hoor.
Ik ken een dame die gestopt is en nu samenwoont met een vriend van mij, die precies weet wat zij voorheen deed.
Was wel een grappige "kennismaking", want ik was ooit klant geweest dus we dachten beiden 'waar ken ik je van'. Ik wist het pas toen hij me vertelde over haar job. Dat is alweer een paar jaar geleden.
Awkward moment!
 
Ik zou mijn toekomstige vrouw / vriendin ook niet vertellen dat ik wandel, tenzij ik haar in vind tijdens het wandelen :)
Mijn vrouw weet dat ik heb gewandeld. Dat is ok.
Er zijn ook dames buiten het sekswerk die er open over zijn dat ze privé veel bedpartners hebben gehad, vind je dat dan ook bezwaarlijk?
Hij wil het niet weten, blijft liever "gissen"
Awkward moment!
Beetje awkward en hilarisch tegelijk. Toen mijn vriend de relatie snapte vroeg hij mij hoe het was!🤣
 
Laatst bewerkt:
om maar ontopic te blijven. Mijn advies zou zijn als ze er weer over begint om gewoon te zeggen dat je geen interesse hebt in contacten buitenom, of iets van een zelfde strekking. Behandeld ze je daarna nog hetzelfde, was het klantenbinding, of je loopt de kans dat ze niet meer met je wilt afspreken. Gewoon op een normale manier met haar bespreken en uitleggen als ze er nog over begint. Je weet ook niet wat er zich achter de voordeur bevind van zo'n dame. Er speelt vaak wel meer dan dat ze je vertellen
Dat ze in tranen uitbarst kan ook betekenen dat geeva als een soort van vriendschappelijke vriend fungeert waar ze haar hart kan luchten en hem daarom niet kwijt wilt als klant.
 
Ligt ook aan de leeftijd , als je jong bent en eentje van 20 is al uitgewoond door de hele straat is anders als dat een vrouw 60 is en ze heeft met 15 man in bed gelegen tijdens haar leven.
Laten we eerlijk wezen we neuken allemaal hier afgelikte boterhammen dus wat dat betreft zijn we allemaal gelijk niemand doet onder voor een ander.
Nee hoor.
Ik ken een dame die gestopt is en nu samenwoont met een vriend van mij, die precies weet wat zij voorheen deed.
Was wel een grappige "kennismaking", want ik was ooit klant geweest dus we dachten beiden 'waar ken ik je van'. Ik wist het pas toen hij me vertelde over haar job. Dat is alweer een paar jaar geleden.
Ik ken ook iemand hier die een buitenlandse ex dvp aan de haak heeft geslagen die dit werk maar 2 weken heeft gedaan en straks alles bij elkaar gaat liegen om te voorkomen dat bekenden achter komen dat hij een ex dvp als partner heeft dus niet iedereen loopt ermee te koop schaamte heerst vooral.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken ook iemand hier die een buitenlandse ex dvp aan de haak heeft geslagen die dit werk maar 2 weken heeft gedaan en straks alles bij elkaar gaat liegen om te voorkomen dat bekenden achter komen dat hij een ex dvp als partner heeft.
Dat lijkt me echt helemaal niks.
Vreselijk zwaar om 24/7 op te moeten letten wat je zegt tegen wie.....
 
ik heb nu al een tijdje dit forum aan het lezen geweest, en ik (persoonlijk) vind dat sommige mensen nogal kort door de bocht gaan. Bij de meeste zullen jullie wel gelijk hebben, maar zoals ik ook al kunnen lezen hebben zijn er sommige die wel het geluk gehad hebben om met een ex-dvp kunnen samen te leven.
Nu ga ik uit persoonlijke ervaring spreken, ik heb een dvp leren kennen ergens in april 2022 en ik had die bewust niet veel bezocht (was privaat ontvangst) omdat ik mij heel erg aangetrokken voelde aan deze dame. Zij was toen voor mij kwa uiterlijk een bom van een vrouw. Toen ik haar eind 2022 nogmaals bezocht was ze al gestopt met dit werk , maar ik had van haar , van haar echtgenoot de nummer gekregen bij de eerste visite. Dus ik had mijn stoute schoenen aangetrokken en die echtgenoot gecontacteerd. Die wist mij te vertellen dat ze gestopt was met werken en ging het haar nog eens vragen aan de dame. Nu kwam de positieve reactie van haar zodat ik als een uitzondering (gelooft het maar want dit is echt de waarheid, ook al had ik toen ook misschien hetzelfde gedacht als jullie) nog eens mocht langskomen. Ze vond het zeer spijtig dat ik niet meer langs gekomen was en was superblij om mij terug te zien. Wij waren toen alleen en ik kreeg van haar de uitnodiging om samen met haar het eindejaar te vieren in een Europese hoofdstad zonder haar kleine en zonder haar echtgenoot. Ik moest enkel mijn ticket betalen. Na het nieuwjaar kwam van haar de boodschap dat ze me nog altijd wilde zien, mits de toestemming van haar echtgenoot, en die heb ik gekregen. Wij zijn verschillende keren samen weggeweest naar Europese hoofdsteden voor city trips in verlengde weekends zodat manlief en kleine telkensmale thuisbleven. Ik ging haar ophalen en thuis afzetten en maakte nog een praatje met manlief. Ik zat ondertussen in een scheiding en had geen verantwoording af te leggen tegen wie dan ook. Na de vakantie periode vertelde ze tegen manlief dat ze ook wilde scheiden omdat er geen romantische verhouding (sinds jaren) meer was met manlief. Ze is voor drie maanden vertrokken naar een niet Europees land op bezoek bij haar zus. En tijdens haar afwezigheid heb ik dikwijls nog contact gehad met manlief en die vertelde me gewoon dat ze dus effectief gestopt geweest was (ik had hier niet achter gevraagd, maar door de situatie was hij hier zelf over begonnen) en dat ze enkel met mij nog contact had en hij wist ook van haar gevoelens die ze had voor mij. Hij hoopte dat ze nog inkeer ging krijgen van haar beslissing, maar helaas is het bij de terugkeer voor hem niet goed afgelopen. Dus tot nu toe zijn wij nog steeds samen en heb ik deze hobby tot een minimaal herleid , nml.: enkel nog lezen van de ervaringen van collega's wandelaars.
Ik wil gewoon tegen iedereen zeggen dat dvp ook gewone mensen zijn en die weliswaar met gevoelens van sommige mannen kunnen spelen, maar soms is er wel eentje ertussen die haar gevoelens ten opzichte van "klanten" niet kunnen verstoppen en open en eerlijk er voor uit komen. Ik hoop hiermee voor iedereen die een dvp leren kennen heeft en die effectief haar gevoelens geuit hebben , misschien toch de kans eens moeten geven, want het zijn ook maar mensen met gevoelens.

Scheer niet iedereen over dezelfste kam , maar geef de weinige de kans aub.
 
Koppels zijn geen verantwoording schuldig tegenover niemand hoe ze elkaar hebben ontmoet. Als ze maar gelukkig zijn met elkaar is er niemand die daarover hoeft te oordelen.

Dat is een mooi statement - maar het feit is natuurlijk DAT een omgeving van alles vindt over bepaalde soorten werk , opinies en seksuele voorkeuren .
En , afgezien van 'iets vinden van' dat ook doorwerkt in de bejegening van mensen.

En het is een natuurlijke reactie om te vragen 'goh, hoe hebben jullie elkaar ontmoet, eigenlijk ' als een stel net bij elkaar is .
Een reactie "gaat je niks aan, dat is prive" is dan wel heel opvallend , zeker als vraag uit erg nabije kring komt.

Niet iedereen heeft de bereidheid om afscheid te nemen van delen van z'n omgeving door op zo'n moment op tafel te gooien dat het was als klant bij haar DVP werk.
 
Waarom zou een dvp moeten stoppen met haar beroep als er gevoelens zouden zijn tussen de klant en de dvp? Zie geen verband tussen beiden. Als de man ermee kan leven en kan aanvaarden dat dit haar beroep is dan kan ze toch perfect dir verder doen, niet?
Dvp is inderdaad een beroep zoals een ander voor mij, zijn mensen van vlees en bloed die ook gevoelens kunnen hebben en hoeven daarom niet perse stoppen met hun beroep.
Zijn genoeg voorbeelden die aantonen dat het mogelijk is.
 
Relatie met een dvp, iets waar ik nooit van me leven aan zal beginnen. Voor mij is het sowieso onacceptabel om een relatie te hebben met een dame die daarnaast het bed met andere mannen deelt als werk😅. Als je een dvp bent verdien je wat mij betreft ook geen relatie.

Dat de dvp gevoelens voor je heeft lijkt me van de dame ook gewoon één grote poppenkast. Denk dat ze eerder gevoelens heeft

Relatie met een dvp, iets waar ik nooit van me leven aan zal beginnen. Voor mij is het sowieso onacceptabel om een relatie te hebben met een dame die daarnaast het bed met andere mannen deelt als werk😅. Als je een dvp bent verdien je wat mij betreft ook geen relatie.

Dat de dvp gevoelens voor je heeft lijkt me van de dame ook gewoon één grote poppenkast. Denk dat ze eerder gevoelens heeft voor je portemonnee😂😂😂
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over. Je mag je mening hebben, maar iedereen in deze wereld verdiend liefde en ook een relatie. Als je een dvp bent en je hebt een relatie waarvan jouw partner er niet tegen kan dat jij met anderen naar bed gaat, dan zal dat uiteindelijk niet gaan werken. Ik heb ook seks met anderen en mijn vrouw ook. En dat nog meestal onbetaald. Vergeet niet dat seks maar een klein deel is van een relatie. Wij houden van elkaar delen. En dvp zijn is ook gewoon werk. Zelf ben ik geen gigolo ofzo voor mijn werk, maar ik geniet er wel van. Ik doe dat met plezier. En oh ja...Ik leef er ook nog van.
 
Je moet je werk graag doen en als er dan klanten zijn die je graag hebt blijven langskomen groeit er soms wel een gewone vriendschap uit waardoor er ook wel eens wat buiten het werk kan , zoals eens gaan drinken , eten …… en een goede klik komt ook het "werk" ten goede en soms ook ten voordele van het genot van de dvp zelf … het zijn ook maar mensen
 
Je moet je werk graag doen en als er dan klanten zijn die je graag hebt blijven langskomen groeit er soms wel een gewone vriendschap uit waardoor er ook wel eens wat buiten het werk kan , zoals eens gaan drinken , eten …… en een goede klik komt ook het "werk" ten goede en soms ook ten voordele van het genot van de dvp zelf … het zijn ook maar mensen

Geld dit ook voor DVP's die het doen zonder condoom?
 
Laatst bewerkt:
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over. Je mag je mening hebben, maar iedereen in deze wereld verdiend liefde en ook een relatie. Als je een dvp bent en je hebt een relatie waarvan jouw partner er niet tegen kan dat jij met anderen naar bed gaat, dan zal dat uiteindelijk niet gaan werken. Ik heb ook seks met anderen en mijn vrouw ook. En dat nog meestal onbetaald. Vergeet niet dat seks maar een klein deel is van een relatie. Wij houden van elkaar delen. En dvp zijn is ook gewoon werk. Zelf ben ik geen gigolo ofzo voor mijn werk, maar ik geniet er wel van. Ik doe dat met plezier. En oh ja...Ik leef er ook nog van.

Ieder zijn ding. Maar ik zou zelf nooit kunnen begrijpen waarom je als dvp een partner hebt en daarnaast nog interesse hebt om met andere mannen naar bed te gaan. Ja dvp zijn is werk maar naar mijn mening gaat dvp zijn en daarnaas een relatie hebben gewoon niet samen. Is een beetje hetzelfde als je bijvoorbeeld aan je vrouw gaat vragen " hallo schat zou je nog mijn vrouw willen zijn terwijl ik in mijn vrije tijd nog naar bed ga met andere vrouwen"?
 
Ieder zijn ding. Maar ik zou zelf nooit kunnen begrijpen waarom je als dvp een partner hebt en daarnaast nog interesse hebt om met andere mannen naar bed te gaan. Ja dvp zijn is werk maar naar mijn mening gaat dvp zijn en daarnaas een relatie hebben gewoon niet samen. Is een beetje hetzelfde als je bijvoorbeeld aan je vrouw gaat vragen " hallo schat zou je nog mijn vrouw willen zijn terwijl ik in mijn vrije tijd nog naar bed ga met andere vrouwen"?
Daar zeg je het... 'in mijn vrije tijd'!
Het is dus niet haar vrije tijd... maar haar werk!
 
Zijn veel simpel denkenden zielen hier. Heb zelf trouwens de leukste tijd met 1 dvp momenteel. Leuke activiteiten buiten de sex.

Om geld gaat het ook niet want ze verdiend genoeg aan andere mannen 🤣

Maar ik denk dat hier te veel ouderen mannen met gezinnen zijn die geen tijd hebben voor plezier buiten het bed.

Hoeft niet meteen te trouwen met een dame als je iets leuks doet alleen als je al getrouwd bent wordt het moeilijk.
 
Zijn veel simpel denkenden zielen hier. Heb zelf trouwens de leukste tijd met 1 dvp momenteel. Leuke activiteiten buiten de sex.

Om geld gaat het ook niet want ze verdiend genoeg aan andere mannen 🤣

Maar ik denk dat hier te veel ouderen mannen met gezinnen zijn die geen tijd hebben voor plezier buiten het bed.

Hoeft niet meteen te trouwen met een dame als je iets leuks doet alleen als je al getrouwd bent wordt het moeilijk.
Ja... En dan gaat diegene waarmee je getrouwd bent... dat vast ook niet zo leuk vinden!
 
Vindt het frapant hoe sommige toch heel kortzichtig zijn. Waarom zou een dvp geen relatie mogen hebben met een man? Zoals men hier al gezegd heeft zijn dit mensen van vlees en bloed die ook thuis willen komen bij een man, een leuk gesprek willen, een knuffel en zoveel meer.
Het is en blijft voor mij een job zoals een andere job. Kunnen dan de meeste mannen het niet verkroppen dat ze met andere mannen naar bed gaat en ervoor betaald worden? Jaloezie?
Zou daar totaal geen probleem met hebben indien dit het geval zou zijn, is een beroep zoals een ander en zou ze opwachten als ze thuis zou komen en ook vragen hoe de werkdag was.
Kwestie van perseptie en waar je voor open staat.
 
Vindt het frapant hoe sommige toch heel kortzichtig zijn. Waarom zou een dvp geen relatie mogen hebben met een man? Zoals men hier al gezegd heeft zijn dit mensen van vlees en bloed die ook thuis willen komen bij een man, een leuk gesprek willen, een knuffel en zoveel meer.
Het is en blijft voor mij een job zoals een andere job. Kunnen dan de meeste mannen het niet verkroppen dat ze met andere mannen naar bed gaat en ervoor betaald worden? Jaloezie?
Zou daar totaal geen probleem met hebben indien dit het geval zou zijn, is een beroep zoals een ander en zou ze opwachten als ze thuis zou komen en ook vragen hoe de werkdag was.
Kwestie van perseptie en waar je voor open staat.
Dat is wel heel gemakkelijk gezegd.Als je ge uw vriendin heel graag ziet. Doet dat automatisch pijn dat ze met een andere man in bed ligt. Bij de meeste mannen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan