Dvp biecht gevoelens op

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zelfs als de dvp voor mij uit dit wereldje wil stappen dan moet ik haar alsnog niet, het feit dat ze met zoveel mannen het bed heeft gedeeld is voor mij al een reden om nooit een relatie met haar te beginnen.
En dat jij veel dvp's bezocht is dan niet hetzelfde, vreemde reactie toch:unsure:
 
Zelfs als de dvp voor mij uit dit wereldje wil stappen dan moet ik haar alsnog niet, het feit dat ze met zoveel mannen het bed heeft gedeeld is voor mij al een reden om nooit een relatie met haar te beginnen.
Dat mag dat hoor je vaker, maar zou je dan ook geen relatie willen met een niet-dvp die privé een waslijst aan kerels heeft gehad?
 
Sommige vrouwen met één voorgaande relatie blijft altijd heimwee hebben naar hun ex, sommige vrouwen die meer dan duizend mannen gehad hebben geven alles op om te blijven bij hun ware. En sommige krijgen het voor elkaar het een met het ander te combineren, zoals hier een hoop wandelaars ook niet monogaam zijn. Als je er een hele 'bodycount' discussie bij moet halen zijn er een hoop statistieken, maar daar zitten zoveel variabelen in dat er geen definitieve conclusie aan gehangen kan worden.

Het beste is per persoon oordelen.
 
Wat wordt geaccepteerd? Ik loop er niet bepaald mee te koop dat ik dames betaal voor sex. Ik verwacht dat de gemiddelde populatie negatiever oordeelt over een klant dan een dvps, al kan dat per sociale circel verschillen.
Als man wordt het meer geaccepteerd dat wij seks hebben met dvp's maar voor een dvp is dat een heel ander verhaal er zal altijd de naam hoer aan haar kleven haar reputatie zal nooit hetzelfde zijn. Waarom denk je dat de dvp's er alles aan doen om hun beroep geheim te houden het laatste wat ze willen is als hoer gezien worden. Er zijn maar weinig dvp's die openkaart spelen de meesten doen het stiekem en met een goed reden.
 
Mijn ervaring is dat het vooral een stuk klantenbinding is als er dames flirterig zitten te doen of opzichtig zitten te vissen. Als je dit al langer doet herken je dit soort gecontroleerde flirts wel, en heb ik mijn lesje wel geleerd om te denken dat iemand je echt leuk vind. Zodra de afpsraak voorbij is ze je alweer vergeten. Het is immers in mijn ogen een zakelijke transactie. En zolang ik alleen de pseunoniem van de dame kenblijft dat ook zo.
 
Laatst bewerkt:
Als man wordt het meer geaccepteerd
Misschien is dat in jou sociale circel. Een hoer kan als entrepreneur gezien worden die een vervelend beroep doet om goed geld te verdienen. Terwijl een hoerenlopers iemand is die moet betalen om aan zn trekken te komen. Misschien ga jij met vooral mannen om, maar in een gemixt gezelschap rankt een hoerenloper vaak lager dan een hoer. Zonder dat ik ooit iets blootgeeft over wat ik doe, is dit wat ik hoor als het in mijn sociale leven besproken wordt.
 
Misschien is dat in jou sociale circel. Een hoer kan als entrepreneur gezien worden die een vervelend beroep doet om goed geld te verdienen. Terwijl een hoerenlopers iemand is die moet betalen om aan zn trekken te komen. Misschien ga jij met vooral mannen om, maar in een gemixt gezelschap rankt een hoerenloper vaak lager dan een hoer. Zonder dat ik ooit iets blootgeeft over wat ik doe, is dit wat ik hoor als het in mijn sociale leven besproken wordt.
Hoe vaak gaan vrienden wel niet samen naar de hoeren ik zie soms groepjes vrienden samen de hoeren bezoeken bij ons mannen wordt het meer geaccepteerd maar als het om dvp's gaat is onze samenleving snoei en snoeihard zij worden totaal anders gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom denk je dat de dvp's er alles aan doen om hun beroep geheim te houden het laatste wat ze willen is als hoer gezien worden. Er zijn maar weinig dvp's die openkaart spelen de meesten doen het stiekem en met een goed reden.
Nou, het werkt twee kanten op!
Mannen verbergen ook hun dvp-afspraken.
In het privéleven is het hetzelfde.
Er gaat niet altijd om het beroep, maar om exclusiviteit en het gevoel speciaal voor iemand te zijn.
Ik heb bijvoorbeeld mannen met meer dan twee kinderen en twee ex-vrouwen altijd vermeden, er ben je gewoon een extra nummer bij.. 🤣🤣
 
Het zijn inderdaad ook gewoon mensen maar, een relatie hebben met een man en daarnaast met andere mannen naar bed gaan lijkt mij gewoon te gek voor woorden. Maar dat ben ik dan. Ik kan niet voor iedereen spreken maar ik kan me niet voorstellen dat je als man dat helemaal prima zou vinden.

Het zijn inderdaad niet veel mannen die dat accepteren.

Andersom trouwens ook hoor - het is een minderheid van vrouwen die accepteren dat hun man DVPs (of onbetaalde sexbuddies,buitenvrouw e.d.) heeft .
Of - een verleden in die hoek heeft . Jij roept enthousiast dat je nooit een (ex)DVP zou daten - als je vertelt dat jij wandelaar bent of was is dat voor een hoop vrouwen ook een "laat dan maar" geval.
Misschien is dat in jou sociale circel. Een hoer kan als entrepreneur gezien worden die een vervelend beroep doet om goed geld te verdienen. Terwijl een hoerenlopers iemand is die moet betalen om aan zn trekken te komen. Misschien ga jij met vooral mannen om, maar in een gemixt gezelschap rankt een hoerenloper vaak lager dan een hoer. Zonder dat ik ooit iets blootgeeft over wat ik doe, is dit wat ik hoor als het in mijn sociale leven besproken wordt.

Inderdaad. (speculatie - je kring is 'progressief', beetje woke, en overmaat aan vrouwen die zichzelf feminist/ "sterke vrouw" vinden ? ) .
Dat ook de hoerenloper in de meeste (iig wat meer upperclass) kringen niet hoog staat is absoluut een feit .
Ook best een hoop mannen zijn feitelijk wat bekrompen (of stiekem jaloers), trouwens.

VI Vandaag/Inside (en een overall weirdo als Herman Brood ) is volgens mij de enige BNer kring die ervoor uitkomt en min of meer mee wegkomt .

Rob Oudkerk staat nog steeds op een zijspoor sinds ie voor de bus gegooid werd door "open ruimdenkende" Heleen van Royen (was die nou echt zo open in d'r relaties of was dat suggestie om die boeken te verkopen ?) , en zijn hele sociaal-progressieve kring vond opeens argumenten om waarom ze niet tegen prostitutie waren maar Rob toch niet OK was. (want hij keek om 16:55 op de kantoorcomputer naar kinky , en wat is iedereen opeens braaf onder werktijd) .
En iedereen met een hekel aan wijlen Peter R de Vries haalt daar altijd z'n - eerlijk en wederzijds bekende - open relatie bij . Bij het afbreken van Prins Bernhard komen ook de minnaressen telkens weer erbij.
Patricia Paay is nog steeds belachelijk , terwijl ze feitelijk alleen maar een beetje ongebruikelijke seks voorkeur heeft en daar met gelijkgestemden mee bezig was.

De maatschappij is gewoon - ondanks mooie woorden - helemaal niet zo open en ruimdenkend , en als de onderbuik het niet trekt wordt er net zolang gedraaid tot er een excuus is om iemand ergens op af te keuren wanneer het in persoonlijk nabije kring speelt - en zeker als het open en bloot gaat.

Ik heb overigens wel het sterke vermoeden dat , zou in jouw sociale kring een vrouw de vergissing begaan om zich te outen als een werkende prostituee (of ex-prostituee) dat vermeende "respect voor een zelfstandige onderneemster met een vervelend beroep dat goed betaalt" opeens niet meer zo aanwezig is en ze dan ook een kronkel vinden om die mevrouw buiten de kring te gooien.
¨neee, het gaat me niet om de prostitutie die ze doet, maaaaar dit en dat wat er bij kwam kan echt niet ". Of ze moet perse tot slachtoffer bestempeld worden natuurlijk .
 
Laatst bewerkt:
Zelfs als de dvp voor mij uit dit wereldje wil stappen dan moet ik haar alsnog niet, het feit dat ze met zoveel mannen het bed heeft gedeeld is voor mij al een reden om nooit een relatie met haar te beginnen.

Kom jij dan de liefde van je leven tegen.

En dan komt ze erachter dat je hier een profiel hebt en je dumpt om die reden....
 
Hear, hear!
Mensen die proberen je naar beneden te halen, zijn daar zelf al.
Het is mij opgevallen dat er DVP zijn die minachtend naar hun klanten kijken en klanten die minachtend naar DVP kijken.....en eigenlijk minachten deze mensen zichzelf.

Anderen respecteren begint met jezelf respecteren. Mensen die het moeilijk vinden zichzelf te recpecteren zijn meestal ook niet in staat anderen te respecteren
 
Relatie met een dvp, iets waar ik nooit van me leven aan zal beginnen. Voor mij is het sowieso onacceptabel om een relatie te hebben met een dame die daarnaast het bed met andere mannen deelt als werk😅. Als je een dvp bent verdien je wat mij betreft ook geen relatie.

Dat de dvp gevoelens voor je heeft lijkt me van de dame ook gewoon één grote poppenkast. Denk dat ze eerder gevoelens heeft voor je portemonnee😂😂😂
Dat is uw mening , en respectloos
 
Zelf ben ik minder wantrouwig dan de meeste wandelaars hier.Ik ken de dame niet, maar het zou kunnen werken. Wij bezoeken ook vele dames, zij ontvangen vele wandelaars.

Het kan werken, als het van twee kanten komt.

Verliefd wordt je, je kan er niks tegen doen is mijn ervaring. Mocht je in die situatie zitten dat je zelf niks wil (ook al ben je verliefd), of je de andere is verliefd op jouw maar je wilt geen relatie met haar, zit er maar een ding op en het contact 100% verbreken.

Zelf zit ik nog in de ontwenningsfase van verliefdheid op een dame (wil ook geen relatie met haar). Ik probeer het een plek te geven, en niet aan haar te denken. Zijn veel berichten op deze forum over, dus ik ben niet de enige. Rare is dat ik geen zin in andere dames heb, scheelt wel in de Portemonnee.......
 
Omdat ik zeg dat ik nooit een relatie zou beginnen met een dvp?
nee, omdat je aangeeft dat een DVP geen relatie verdient.
Ik zie niet in waarom ze het minder verdienen dan anderen. Dat het niet jouw cup of tea is, prima. Maar ze zijn niet minder dan jij of ik.......Tenzij het een kutwijf is natuurlijk die haar klanten loopt te naaien ipv andersom.....
 
Jij vindt dus ook dat een dvp geen relatie verdient?
Dat zeg ik niet maar niet met mij , kan mij niet voorstellen dat ik van een vrouw houd en dat ik weet dat er een paar man overheen zijn geweest. Als klant is het anders want dan heb je geen emotionele band met haar en dat wil niet zeggen dat je geen bepaalde vorm van respect voor haar kan hebben.
 
Dat zeg ik niet maar niet met mij , kan mij niet voorstellen dat ik van een vrouw houd en dat ik weet dat er een paar man overheen zijn geweest. Als klant is het anders want dan heb je geen emotionele band met haar en dat wil niet zeggen dat je geen bepaalde vorm van respect voor haar kan hebben.

Kan best een emotionele band met haar opbouwen als je te vaak gaat en te veel praat met haar....
 
Terug
Bovenaan Onderaan