Het zijn inderdaad ook gewoon mensen maar, een relatie hebben met een man en daarnaast met andere mannen naar bed gaan lijkt mij gewoon te gek voor woorden. Maar dat ben ik dan. Ik kan niet voor iedereen spreken maar ik kan me niet voorstellen dat je als man dat helemaal prima zou vinden.
Het zijn inderdaad niet veel mannen die dat accepteren.
Andersom trouwens ook hoor - het is een minderheid van vrouwen die accepteren dat hun man DVPs (of onbetaalde sexbuddies,buitenvrouw e.d.) heeft .
Of - een verleden in die hoek heeft . Jij roept enthousiast dat je nooit een (ex)DVP zou daten - als je vertelt dat jij wandelaar bent of was is dat voor een hoop vrouwen ook een "laat dan maar" geval.
Misschien is dat in jou sociale circel. Een hoer kan als entrepreneur gezien worden die een vervelend beroep doet om goed geld te verdienen. Terwijl een hoerenlopers iemand is die moet betalen om aan zn trekken te komen. Misschien ga jij met vooral mannen om, maar in een gemixt gezelschap rankt een hoerenloper vaak lager dan een hoer. Zonder dat ik ooit iets blootgeeft over wat ik doe, is dit wat ik hoor als het in mijn sociale leven besproken wordt.
Inderdaad. (speculatie - je kring is 'progressief', beetje woke, en overmaat aan vrouwen die zichzelf feminist/ "sterke vrouw" vinden ? ) .
Dat ook de hoerenloper in de meeste (iig wat meer upperclass) kringen niet hoog staat is absoluut een feit .
Ook best een hoop mannen zijn feitelijk wat bekrompen (of stiekem jaloers), trouwens.
VI Vandaag/Inside (en een overall weirdo als Herman Brood ) is volgens mij de enige BNer kring die ervoor uitkomt en min of meer mee wegkomt .
Rob Oudkerk staat nog steeds op een zijspoor sinds ie voor de bus gegooid werd door "open ruimdenkende" Heleen van Royen (was die nou echt zo open in d'r relaties of was dat suggestie om die boeken te verkopen ?) , en zijn hele sociaal-progressieve kring vond opeens argumenten om waarom ze niet tegen prostitutie waren maar Rob toch niet OK was. (want hij keek om 16:55 op de kantoorcomputer naar kinky , en wat is iedereen opeens braaf onder werktijd) .
En iedereen met een hekel aan wijlen Peter R de Vries haalt daar altijd z'n - eerlijk en wederzijds bekende - open relatie bij . Bij het afbreken van Prins Bernhard komen ook de minnaressen telkens weer erbij.
Patricia Paay is nog steeds belachelijk , terwijl ze feitelijk alleen maar een beetje ongebruikelijke seks voorkeur heeft en daar met gelijkgestemden mee bezig was.
De maatschappij is gewoon - ondanks mooie woorden - helemaal niet zo open en ruimdenkend , en als de onderbuik het niet trekt wordt er net zolang gedraaid tot er een excuus is om iemand ergens op af te keuren wanneer het in persoonlijk nabije kring speelt - en zeker als het open en bloot gaat.
Ik heb overigens wel het sterke vermoeden dat , zou in jouw sociale kring een vrouw de vergissing begaan om zich te outen als een werkende prostituee (of ex-prostituee) dat vermeende "respect voor een zelfstandige onderneemster met een vervelend beroep dat goed betaalt" opeens niet meer zo aanwezig is en ze dan ook een kronkel vinden om die mevrouw buiten de kring te gooien.
¨neee, het gaat me niet om de prostitutie die ze doet, maaaaar dit en dat wat er bij kwam kan echt niet ". Of ze moet perse tot slachtoffer bestempeld worden natuurlijk .