Dvp biecht gevoelens op

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dvp's die straks stoppen met hun werk als dvp zullen hun toekomstige partner nooit vertellen dat ze als dvp hebben gewerkt maar alles bij elkaar liegen om hun hachje te redden en als een goede en nette vrouw over te komen.
Ik zou mijn toekomstige vrouw / vriendin ook niet vertellen dat ik wandel, tenzij ik haar in vind tijdens het wandelen :)
 
kan mij niet voorstellen dat ik van een vrouw houd en dat ik weet dat er een paar man overheen zijn geweest
Sja, voor de meeste vrouwen van een bepaalde leeftijd geldt toch dat er wel "een paar man overheen zijn geweest" toch? Heb je dit bezwaar alleen bij dvp's of mijdt je in relaties ook dames die privé veel bedpartners hebben gehad?
 
Gezien de hoeveelheid aan reacties, lijkt dit ook sterk op het topic ; verliefd op een dvp.
Waarschijnlijk is dit ook nog maar het topje van de ijsberg.
Ik denk dat een groot percentage van de walkers stiekem verliefd is en hier info zoekt over wat te doen.
Zoek het maar op, uren leesplezier!
Uiteindelijk heeft slechts een enkeling het wat verder geschopt met een.
Lijkt ook wel of dit het hoogst haalbare is voor velen gezien sommige reacties.
Veel is gewoon je reinste Sesamstraat.
Ze proberen je gek te maken zodat hun inkomsten gegarandeerd blijven.
Meer niet. Uitzondering daargelaten
.. en we gaan over tot de orde van de dag.
 
Dvp's die straks stoppen met hun werk als dvp zullen hun toekomstige partner nooit vertellen dat ze als dvp hebben gewerkt maar alles bij elkaar liegen om hun hachje te redden en als een goede en nette vrouw over te komen.
Is normaal ….. Zou jij jouw toekomstige vrouw of huidige vrouw vertellen dat je naar een dvp ging ?
 
Dat zeg ik niet maar niet met mij , kan mij niet voorstellen dat ik van een vrouw houd en dat ik weet dat er een paar man overheen zijn geweest. Als klant is het anders want dan heb je geen emotionele band met haar en dat wil niet zeggen dat je geen bepaalde vorm van respect voor haar kan hebben.
Ja, maar dat is wat anders dan zeggen dat ze geen relatie verdient, alleen jij wil het niet en dat is jouw goed recht.
 
Ik heb wel een emotionele band met mijn vaste dame en zij met mij doordat we veel vertellen over elkaar en mekaar leren kennen en we zijn allemaal mensen die contacten zoeken en de goede blijven contact ……… maar dat is een vriendschapsrelatie en geen liefdesrelatie ….
 
Gezien de hoeveelheid aan reacties, lijkt dit ook sterk op het topic ; verliefd op een dvp.
Waarschijnlijk is dit ook nog maar het topje van de ijsberg.
Ik denk dat een groot percentage van de walkers stiekem verliefd is en hier info zoekt over wat te doen.
Zoek het maar op, uren leesplezier!
Uiteindelijk heeft slechts een enkeling het wat verder geschopt met een.
Lijkt ook wel of dit het hoogst haalbare is voor velen gezien sommige reacties.
Veel is gewoon je reinste Sesamstraat.
Ze proberen je gek te maken zodat hun inkomsten gegarandeerd blijven.
Meer niet. Uitzondering daargelaten
.. en we gaan over tot de orde van de dag.

Geheel mee eens. Een enkeling heeft geluk om een goede relatie te hebben met een DVP. De DVP heeft veelal hard geld nodig (voor uit het buitenland) en komen hier niet voor de liefde, maar om euros te verdienen met hun lichaam. DVP uit NL doen het vaak ook alleen voor het geld, maar daarmee heb je net iets meer kans om iets op te bouwen.

Dit is het enige beroep dat ze kunnen doen om snel veel geld verdienen. Ze zitten zelf niet te wachten op een relatie met een oudere man. Bijkbaar heeft Gieval een uitzondering te pakken. Kan leuk uitpakken, maar blijft een risico, net als elk ander relatie.
 
Sja, voor de meeste vrouwen van een bepaalde leeftijd geldt toch dat er wel "een paar man overheen zijn geweest" toch? Heb je dit bezwaar alleen bij dvp's of mijdt je in relaties ook dames die privé veel bedpartners hebben gehad?
Bij dames van plezier is het een zekerheid dat er veel overheen zijn geweest en bij een relatie met een vrouw die dit werk niet heeft gedaan blijft het gissen maar wat ook deel uitmaakt van het leven is dat niks 100% zeker is.
 
Juist

Mocht je in de situatie zitten waarbij je niet op de kleintjes hoeft te letten, en waar je de dvp kunt onderhouden is er een platonische liefde mogelijk.
En of je daar zo blij van moet worden?
Het is gewoon een beetje een mindfuck, je het gevoel geven dat je een uitzondering bent. Been there,done that, still there.
Best geef je zelf een zwengel eraan en ga je weer over tot de orde van de dag
 
Ik zou mijn toekomstige vrouw / vriendin ook niet vertellen dat ik wandel, tenzij ik haar in vind tijdens het wandelen :)
mijn partner weet dat. En zij als hotwife neukt wekelijks verschillende anderen. Ik zeg dit omdat ik dit alles niet snap. Ik snap niet waarom je partner geen dvp mocht zijn, of waarom ze niet honderden neukers zou mogen gehad hebben. Is dat een soort mannelijke bezitterigheid? Of angst dat ze haar beter lieten klaarkomen?
Ik snap ook niet waarom we (wandelaar of dvp) dat automatisch moeten verzwijgen. Pas op, met eerdere partners deed ik dat ook, maar mijn huidige relatie voelt zo veel beter nu dat soort zaken wel besproken wordt.

Nu, het mooie aan je bericht is je laatste zin ("tenzij ik haar vind tijdens het wandelen"). Het toont dat je dat ergens ook wel graag binnen je relatie zou benoemen.
 
mijn partner weet dat. En zij als hotwife neukt wekelijks verschillende anderen. Ik zeg dit omdat ik dit alles niet snap. Ik snap niet waarom je partner geen dvp mocht zijn, of waarom ze niet honderden neukers zou mogen gehad hebben. Is dat een soort mannelijke bezitterigheid? Of angst dat ze haar beter lieten klaarkomen?
Ik snap ook niet waarom we (wandelaar of dvp) dat automatisch moeten verzwijgen. Pas op, met eerdere partners deed ik dat ook, maar mijn huidige relatie voelt zo veel beter nu dat soort zaken wel besproken wordt.

Nu, het mooie aan je bericht is je laatste zin ("tenzij ik haar vind tijdens het wandelen"). Het toont dat je dat ergens ook wel graag binnen je relatie zou benoemen.

Zelf geen relatie op dit moment, maar de meeste vrouwen willen niet dat mannen wandelen.

Ook zou ik geen probleem hebben als mijn toekomstige vrouw / vriendin een DVP is. Alleen ik kies ik vaak DVP tussen de 23 en 32 uit, die zijn te jong voor een affective relatie. Misschien paydates met uit mijn leeftijd kiezen....
 
Die insteek heb jij omdat je elke dvp als een neukpop ziet die enkel maar op geld uit zijn...
Nee, ze zijn uit op sociale contacten, lekker sex met mannen waar ze normaal nooit naar omkijken en willen de mens achter de hoerenlopers leren kennen.
Hou je zelf niet voor de gek. De belangrijkste reden dvps dit vak kiezen is voor het snelle geld. Breng jij geen in het laatje, voor jou 10 andere. Dat geeft niet. Maar geloof niet in sprookjes medewandelaars.
 
Nee, ze zijn uit op sociale contacten, lekker sex met mannen waar ze normaal nooit naar omkijken en willen de mens achter de hoerenlopers leren kennen.
Hou je zelf niet voor de gek. De belangrijkste reden dvps dit vak kiezen is voor het snelle geld. Breng jij geen in het laatje, voor jou 10 andere. Dat geeft niet. Maar geloof niet in sprookjes medewandelaar

Helaas waar, 99,9999% is inderdaad uit op het snelle geld. Laten we eerlijk, als we gratis sex konden krijgen met mooie vrouwen hadden we dat wel gedaan.
 
Nee, ze zijn uit op sociale contacten, lekker sex met mannen waar ze normaal nooit naar omkijken en willen de mens achter de hoerenlopers leren kennen.
Hou je zelf niet voor de gek. De belangrijkste reden dvps dit vak kiezen is voor het snelle geld. Breng jij geen in het laatje, voor jou 10 andere. Dat geeft niet. Maar geloof niet in sprookjes medewandelaars.
Veel geloven in dit sprookje en denken dat hun band met de dvp echt is en geloven alles wat de dvp tegen hen zegt. Jij brengt geld in het laatje natuurlijk ben je speciaal voor haar. Probeer maar eens je vaste dvp om een gratis beurt te vragen kijken of ze je nog ziet zitten en nog met je wil afspreken kun je ook gelijk weten of haar gevoelens voor jou echt of gespeeld is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geheel mee eens. Een enkeling heeft geluk om een goede relatie te hebben met een DVP. De DVP heeft veelal hard geld nodig (voor uit het buitenland) en komen hier niet voor de liefde, maar om euros te verdienen met hun lichaam. DVP uit NL doen het vaak ook alleen voor het geld, maar daarmee heb je net iets meer kans om iets op te bouwen.

Een zeker deel van de DVPs zal toch als lange-termijn toekomst wens hebben "stoppen, trouwen, kindjes , met een acceptabele man".
Als die kans zich lijkt voor te doen , kan ze het proberen.

Dit is het enige beroep dat ze kunnen doen om snel veel geld verdienen. Ze zitten zelf niet te wachten op een relatie met een oudere man.

Voor een hoop vrouwen is een man met genoeg geld nooit te oud of te lelijk.
En als je sociaal/financieel gezien nogal onderaan staat is de vijver van mannen die qua inkomsten/maatschappelijke positie "goed genoeg" zijn groot .

Als het dan ook nog een geschikte kerel is en goed in bed - (en ze in het verleden al ervaren heeft dat fraaie loser uit d'r thuisland helemaal niks is ) - dan kan een aardige jan-modaal-met-13e maand (en NL paspoort) best aantrekkelijk worden ook al is ie ouder en niet zo heel erg Mr Universe.
Ze kan het oprecht willen proberen - of het kan puur golddiggen zijn.

Ook min of meer andersom - een Thaise vertelde me eens dat ze tijdens haar vakantie naar huis een hoop aandacht kreegt van Thaise golddiggende mannen want "ze werkt in Nederland en brengt dus een hoop geld binnen" en dat zagen deze (luie, klaplopende , volgens haar) heren wel zitten.

Bijkbaar heeft Gieval een uitzondering te pakken. Kan leuk uitpakken, maar blijft een risico, net als elk ander relatie.

Of het oprecht is voor Gieval weet niemand, hooguit die dame. Als hij het niet ziet zitten dan is dat zo. Het feit dat je met een DVP seks hebt maakt het geheel wat intiemer en meer bijzonder , maar stel dat z'n vaste schoonmaakster die altijd zo vrolijk is, hard werkt en ook persoonlijk mee praat ook opeens verteld zou hebben enorm verlief op 'm te zijn - dan zit hij m.i. in ongeveer hetzelfde schuitje van "hoe ga ik daar netjes mee om" .
 
Bij dames van plezier is het een zekerheid dat er veel overheen zijn geweest en bij een relatie met een vrouw die dit werk niet heeft gedaan blijft het gissen maar wat ook deel uitmaakt van het leven is dat niks 100% zeker is.
Er zijn ook dames buiten het sekswerk die er open over zijn dat ze privé veel bedpartners hebben gehad, vind je dat dan ook bezwaarlijk?
 
Veel geloven in dit sprookje en denken dat hun band met de dvp echt is en geloven alles wat de dvp tegen hen zegt. Jij brengt geld in het laatje natuurlijk ben je speciaal voor haar. Probeer maar eens je vaste dvp om een gratis beurt te vragen kijken of ze je nog ziet zitten en nog met je wil afspreken kun je ook gelijk weten of haar gevoelens voor jou echt zijn.
Dat zeggen alleen mensen die het niet hebben ……pech voor jullie zou ik zeggen …..ps . aan mijn bakker vraag ik ook geen gratis brood … Eens gaan drinken en eten met mijn vaste is mij genoeg en interesse in elkaars leven hebben is vriendschappelijk…en dat komt de sex ten goede ook
 
Er zijn ook gewoon dames buiten het sekswerk die er open over zijn dat ze privé veel bedpartners hebben gehad, vind je dat dan ook bezwaarlijk?
Ligt ook aan de leeftijd , als je jong bent en eentje van 20 is al uitgewoond door de hele straat is anders als dat een vrouw 60 is en ze heeft met 15 man in bed gelegen tijdens haar leven.
 
Dat zeggen alleen mensen die het niet hebben ……pech voor jullie zou ik zeggen …..ps . aan mijn bakker vraag ik ook geen gratis brood … Eens gaan drinken en eten met mijn vaste is mij genoeg en interesse in elkaars leven hebben is vriendschappelijk…en dat komt de sex ten goede ook
Ik hoef geen gevoelens van een dvp een dvp is voor mij puur plezier meer niet. Ik heb het hier over dvp's die hun klanten wijsmaken dat ze verliefd zijn op hun maar in werkelijkheid golddiggers zijn en hun klanten helemaal uitmelken en keihard voorliegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bezoek al 1,5 jaar dezelfde dvp. Onze seks is nog altijd intense gfe, details laat ik uit respect voor de dame even achterwege. De laatste keer toen ik haar bezocht vroeg ze hoe het ging en ik zei dat ik een beetje liefdesverdriet had nadat het was stukgelopen met een date. Op dat moment barste ze in tranen uit en biechtte ze haar gevoelens jegens mij op. Ik had dit echt niet zien aankomen. Het was altijd een intense gfe ervaring, maar ik dacht dat dit gewoon onderdeel van haar werk was. Ze gaf ook aan dat ze dingen buiten haar werk met me wil doen. Ze is een leuke dame, maar ik heb hier geen interesse in. Ook ben ik niet naïef en weet ik niet of ik dit sowieso wel kan vertrouwen. Hoe ga ik hier op een respectvolle manier mee om?
Misschien een andere vaste dvp vinden? En voortaan de dates zakelijker houden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan