Dvp biecht gevoelens op

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Elke man wil een hoer in bed, maar niemand wil haar als vriendin of toekomstige vrouw, en laten we eerlijk zijn, ze zijn al gewend om NEE te horen.. 🤣
Zelfs als ze van baan veranderen, blijft er een bepaalde tekortkoming in de vrouw (dvp) of man (gigolo) waar niemand naar op zoek is...

"Zeggen mensen die zich beter voelen, door anderen naar beneden te halen."
 
Zodra het persoonlijker gaat worden met die supergeweldige dvp dan is het meestal een kwestie van tijd dat het voorbij is met de illusie en spat de droom uiteen. Dan krijg je wederzijdse verwachtingen, teleurstellingen, onbeantwoorde gevoelens, leer je elkaars niet zo leuke kant van elkaar kennen, etcetera. Als je de goede verstandhouding niet op het spel wilt zetten zou ik het gewoon puur zakelijk houden en als klant dat op een nette respectvolle manier kenbaar maken als een dvp iets meer wilt; je bent tenminste eerlijk. Heb het vroeger met meerdere dvp's gehad en heb het nog steeds bij hele leuke vaste dvp's maar kan tegenwoordig die knop makkelijker omzetten door buiten de betaalde dates om afstand te houden en veel af te blijven wisselen. Zo blijf ik ook met beide benen op de grond en het bevalt prima zo.
 
Zodra het persoonlijker gaat worden met die supergeweldige dvp dan is het meestal een kwestie van tijd dat het voorbij is met de illusie en spat de droom uiteen. Dan krijg je wederzijdse verwachtingen, teleurstellingen, onbeantwoorde gevoelens, leer je elkaars niet zo leuke kant van elkaar kennen, etcetera.

Goh, gaat bij normale startende relaties nooooit zo ;-)

Als je de goede verstandhouding niet op het spel wilt zetten zou ik het gewoon puur zakelijk houden en als klant dat op een nette respectvolle manier kenbaar maken als een dvp iets meer wilt; je bent tenminste eerlijk.

Er is hoe dan ook de kans dat een verstandhouding niet meer herstelt als een kant verliefd is en afgewezen wordt.
Het zou ook de eerste vriendschap(of vriendengroep) niet zijn die uiteen gaat na een - hoe netjes ook - afgewezen liefdesaanzoek.

Maar hoe dan ook : beleefd, duidelijk en eerlijk zijn over wat je wilt of niet wilt is de betere keuze.
 
"Zeggen mensen die zich beter voelen, door anderen naar beneden te halen."
Miss Tiffany, ik respecteer iedereen en elke job, ik hoef niemand te vernederen om me beter te voelen., gelukkig! 😅🙏
Ik bedoelde alleen dat bepaalde banen bepaalde risico's en invloed op het privéleven of relaties met zich meebrengen. En wat ik bedoel is dat ik geen gigolo zou willen daten, maar ik zou ook geen brandweerman willen trouwen die traumatische ervaringen heeft gehad, dat is alles!
Ik geef de voorkeur aan gemakkelijke en gelukkige mensen.. 🥳
 
E'en dame heeft e'en keer gezegd.....als een DVP verliefd op je is, moet je om gratis sex vragendan weet je meteen of het echt is of niet.

Ik moet zeggen ik heb dat wel gehad....maar ook daar moet je niet aan beginnen ....ik heb geen zin meer in het gezeik....

Ik betaalt niet voor sex, ik betaal om na de sex weg te kunnen zonder gezeur aan mijn kop.....het moet allemaal niet te moeilijk worden.
Mijn DVP weten dat ze speciaal zijn en dat ze niet de enige zijn die speciaal zijn.
Dit vind ik niet logisch. Als iemand die gevoelens voor krijgt dat aan je opbiecht en jij antwoordt met: "krijg ik dan gratis seks?" Dan ga je dus compleet voorbij aan het hele punt. Dat zou voor mij juist de deur dichtdoen en me doen besluiten gevoelens niet verder toe te laten en vooral juist heel zakelijk te blijven.
Als je iemand leuk vindt gaat het juist niet alleen meer om de seks en meer om de tijd samen doorbrengen en zo veel mogelijk elkaar leren kennen.
Vraag haar dan eens onbetaald samen te gaan wandelen of iets leuks te doen in plaats van onbetaalde seks.
😄😄😄😄😄😄maar sommigen van ons zijn nu eenmaal onweerstaandbaar en DVP zijn ook.maar mensen
Of onuitstaanbaar 😉
 
Dit vind ik niet logisch. Als iemand die gevoelens voor krijgt dat aan je opbiecht en jij antwoordt met: "krijg ik dan gratis seks?" Dan ga je dus compleet voorbij aan het hele punt. Dat zou voor mij juist de deur dichtdoen en me doen besluiten gevoelens niet verder toe te laten en vooral juist heel zakelijk te blijven.
Als je iemand leuk vindt gaat het juist niet alleen meer om de seks en meer om de tijd samen doorbrengen en zo veel mogelijk elkaar leren kennen.
Vraag haar dan eens onbetaald samen te gaan wandelen of iets leuks te doen in plaats van onbetaalde seks.

Of onuitstaanbaar 😉
Het is een hele logische.....sommige dames zeggen het om klanten te binden....en dan weet je .meteen hoe laat het is.
Natuurlijk niet alle DVP.
Mijn ervaring is overigens dat DVP niet liegen over hun gevoelens
Maar er zijn genoeg heren die om de kleinste flirt aan een DVP blijven hangen.
Ik ken twee voorbeelden van klanten die voor hun DVP werken.....Al het geld gaat erheen.
Daarom zou ik ook noooooit maar een vaste DVP hebben.
 
Het is een hele logische.....sommige dames zeggen het om klanten te binden....en dan weet je .meteen hoe laat het is.
Natuurlijk niet alle DVP.
Mijn ervaring is overigens dat DVP niet liegen over hun gevoelens
Maar er zijn genoeg heren die om de kleinste flirt aan een DVP blijven hangen.
Ik ken twee voorbeelden van klanten die voor hun DVP werken.....Al het geld gaat erheen.
Daarom zou ik ook noooooit maar een vaste DVP hebben.
Het probleem begint pas als iemand tijdens het spel de regels verandert!
En dit geldt vaak voor beide kanten..
 
Relatie met een dvp, iets waar ik nooit van me leven aan zal beginnen. Voor mij is het sowieso onacceptabel om een relatie te hebben met een dame die daarnaast het bed met andere mannen deelt als werk😅. Als je een dvp bent verdien je wat mij betreft ook geen relatie.

Dat de dvp gevoelens voor je heeft lijkt me van de dame ook gewoon één grote poppenkast. Denk dat ze eerder gevoelens heeft voor je portemonnee😂😂😂
 
Relatie met een dvp, iets waar ik nooit van me leven aan zal beginnen. Voor mij is het sowieso onacceptabel om een relatie te hebben met een dame die daarnaast het bed met andere mannen deelt als werk😅. Als je een dvp bent verdien je wat mij betreft ook geen relatie.

Dat de dvp gevoelens voor je heeft lijkt me van de dame ook gewoon één grote poppenkast. Denk dat ze eerder gevoelens heeft voor je portemonnee😂😂😂
Met als voorkeur een volle portemonnee.
 
Waarom zou een dvp geen relatie verdienen?
Het zijn ook maar mensen en sommige zouden meer mogen verdienen dan ze werkelijk verdienen.
Er zijn veel mensen die een relatie hebben die geen verdienen en er toch een hebben en sommige een verdienen en geen hebben.

Het zijn inderdaad ook gewoon mensen maar, een relatie hebben met een man en daarnaast met andere mannen naar bed gaan lijkt mij gewoon te gek voor woorden. Maar dat ben ik dan. Ik kan niet voor iedereen spreken maar ik kan me niet voorstellen dat je als man dat helemaal prima zou vinden.
 
Het zijn inderdaad ook gewoon mensen maar, een relatie hebben met een man en daarnaast met andere mannen naar bed gaan lijkt mij gewoon te gek voor woorden. Maar dat ben ik dan. Ik kan niet voor iedereen spreken maar ik kan me niet voorstellen dat je als man dat helemaal prima zou vinden.
Er zijn er die dat prima vinden, ze hebben elk hun mening ervoor en als ze akkoord zijn met elkaar...
 
Ik heb vaste dames. Ik vind het heel fijn om wat meer binding te hebben met mijn dvp, zodat ik haar beter ken, en zij mij. Dat komt de sex ten goede.

En als ik ooit in de situatie zou komen dat een dvp gevoelens voor mij opbiecht, zou ik beginnen met vriendschappelijke dates. Dus naast de sex afspraak een keer samen ergens gaan eten, of iets samen doen. Tijd spenderen zonder een uurtarief. Ik zou nooit om gratis sex vragen (maar het ook niet afslaan wanneer aangeboden). Een casual dating fase waarin je elkaar op een andere manier leert kennen. Werk en relatie kan moeilijk zijn, dus waarom niet beginnen met werk en vriendschap?

Op dit forum wordt vaak de term wederzijds respect genoemd, maar als je dit topic leest lijkt het toch dat een dvp voor veel mensen maar een object is. Hoogstens een werker die een dienst uitvoert. En er wordt vergeten dat het om een van die intiemste beroepen gaat die er zijn. Zo is het ook vaak bij verzorging. Hoevaak gebeurt het daar wel niet dat er vriendschappen of zelfs relaties ontstaan tussen professionals en cliënten. Dat kan mentaal ook heel intiem werk zijn. Daar zijn sommige professionals ook meer bezig met een cliënt dan met hun eigen relatie.

Elk mens is verschillend, dus je moet zelf uitzoeken hoe je er mee omgaat. Maar wees op zn minst respectvol.
 
Zelfs als een dvp voor mij uit dit wereldje wil stappen dan moet ik haar alsnog niet, het feit dat ze met zoveel mannen het bed heeft gedeeld is voor mij al een reden om nooit een relatie met haar te beginnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ roba


( in de tussentijd volgde een andere reactie)

Je weet nooit wanneer ze weer de draad oppakt. Maar dat weet je nooit.
Voor mij geen relatie nooit met dvp in elk geval
Sommigen zullen voor altijd stoppen voor een relatie, sommige anderen zullen wellicht na verloop van tijd toch weer heimwee krijgen naar het sekswerk. Zal er ook van afhangen hoe afhankelijk ze er van was.

Net als bij iedere andere relatie weet je nooit van te voren hoe het gaat lopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan