- 300
- 21/07/21
- 273
Geen bijzonderheden zou ik zeggen. Veilige buurt. Sommige pinautomaten kosten je geld om er te pinnen. Die in sexxxpalace voor mij niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet de dames filmen. Niks kopen van de mensen die nep telefoons en nep parfum verkopen. Niet brutaal doen tegen de securitys. Gewoon meewerken als ze iets zeggenWe plannen met een paar vrienden om een eerste keer te gaan naar Duisburg , zijn er zaken waar we speciaal moeten op letten , IVM veiligheid of zaken of dingen die we niet mogen doen ?
Is het een relatief veilige buurt of zaken die we beter mijden ?
We zijn wel gewoon om in de rood verlichte zones in Gent en Antwerpen te wandelen !
Geen bijzonderheden zou ik zeggen. Veilige buurt. Sommige pinautomaten kosten je geld om er te pinnen. Die in sexxxpalace voor mij niet.
We plannen met een paar vrienden om een eerste keer te gaan naar Duisburg , zijn er zaken waar we speciaal moeten op letten , IVM veiligheid of zaken of dingen die we niet mogen doen ?
Is het een relatief veilige buurt of zaken die we beter mijden ?
We zijn wel gewoon om in de rood verlichte zones in Gent en Antwerpen te wandelen !
Kan allebei soms een onverwachte fuik op een afslag of gewoon willekeurig eruit gepiktHoe zit het met de grenscontrole op de A77 ? Word iedereen staande gehouden of moet je maar net ongeluk hebben dat je eruit gepikt word ? Wil zaterdag weer die kant op gaan
Correct. Misschien een tip voor mensen die af en toe een blowtje roken. Dit blijft vrij lang in het bloed en urine. In duitsland word daar best veel op gecontroleerd.vooral als je een geel kenteken hebt. Dus als iemand dat hier doet ookal is het 2 weken geleden kan dat voor problemen zorgen in de vorm van een geldboete.Voor Nederlanders met een id-kaart of paspoort, rijbewijs en autopapieren zijn die controles doorgaans slechts wat vertragend. Als je er al wordt uitgepikt en nog openstaande boetes hebt in Dld zal je die moeten betalen. En als ze vragen wat je gaat doen hoef je daar geen antwoord op te geven want het is vrij verkeer van personen. Dus als je in Dld niks op je kerfstok hebt en niet de wijsneus uithangt zal je zien dat de Grenzpolizei je snel door laat gaan.
Bedoel je die gypsie meisje die in dat doodlopend gangetje zit langs trappenhal laatste kamerIk was er vanavond tussen 17:00/19:00 uur, ik ben alleen in de huizen geweest met gratis entree. Sommige dames staan echt de 2 uren dat ik er was steeds vrij, waar ze normaal €30 vragen.. zijn er een aantal dames die opeens €50 vragen, ik ga echt geen €50 betalen voor een dame die niet eens Engels kan spreken en minder knap zijn dan de dames bij E26 en H17-19 en je al weet dat ze geen goede service gaan geven.
Ik zag weer een gypsie dame weer terug bij SexxxPalace, ik had haar afgelopen zomer heel even in Doubletstraat gezien in Den Haag, dame kan haar draai maar niet vinden, ik zie haar ook altijd vrij, maar dat verbaast mij niks.
De dames hebben het niet echt goed denk ik.
Het was trouwens gezellig in de centrum, veel kraampjes met verschillende soorten eten en veel verlichtingen, bandjes etc. Het was ook druk.
Ik moet zeggen Duisburg centrum is altijd wel gezellig met zulke dingen.