Algemeen Duisburg Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Correct. Misschien een tip voor mensen die af en toe een blowtje roken. Dit blijft vrij lang in het bloed en urine. In duitsland word daar best veel op gecontroleerd.vooral als je een geel kenteken hebt. Dus als iemand dat hier doet ookal is het 2 weken geleden kan dat voor problemen zorgen in de vorm van een geldboete.

Kijk Uit en Let Op!
Nu te lezen op het Duitse Forum:

Vrijdag, 22 jaar. November 2024

Grote inspectie in Duisburg: Politie verplaatst zich uit het verkeer

Politie- en douaneverkeer - Mobiele bloedonderzoeken en voertuigcontroles - Speciale actie tegen alcohol, drugs en illegale afstemming

ANC-NEWS Duisburg - Op donderdagavond (21 november) voerde de politie van Duisburg, in samenwerking met de douane en andere netwerkpartners, een uitgebreide verkeersleiding uit in de buurt van de Vulkanstrasse. Het doel van deze grootschalige controle was de verkeersveiligheid te verhogen. De focus lag op de bestrijding van drugs- en alcoholmisbruik aan het stuur en het controleren van wijnvoertuigen.Om effectief te kunnen werken, had de politie twee mobiele toiletten opgezet voor urinetests en een tent voor bloedmonsters. Talloze voertuigen werden gecontroleerd als onderdeel van de actie. Een rode transporter was bijzonder merkbaar: de voorruit was zwaar beschadigd en borstelde. Het voertuig werd vervolgens uit het verkeer gehaald en gesloten. De controles, waarbij tal van hulpdiensten betrokken waren, duurden tot middernacht. Met deze actie gaf de politie van Duisburg een duidelijk signaal voor een grotere verkeersveiligheid en de consistente bestraffing van overtredingen. De politie wil vrijdag een volledige evaluatie van de controle presenteren door de politie van Duisburg.

(Dit verhaal is even door de vertaalmachine gegaan)

Klopt gisteravond was ik er en zag ik een grote verkeers controle met 2 toiletten en een aantal politie auto's.

Verder vond ik de bezetting ook slap, en de dames vervelen zich ook maar.
Als het rustig is merk ik dat de dames hun prijzen verhogen naar €50 bij de huizen waar het normaal gesproken €30 is.
Voor €50 ga ik wel naar de H17-19 of E26 dacht ik dan.

Ik ga zondag denk ik weer.
Bij de gratis huizen spreken veel dames geen Engels en vind ik ze nogal brutaal, het niveau is daar naar mijn mening laag.
De huizen met toegangspoorten spreken de dames allemaal Engels en zijn ze knapper en vriendelijker (sommigen zijn wel arrogant), maar je merkt echt het verschil.

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
43.996
Leden
35.583
Nieuwste lid
Sigaren
Terug
Bovenaan Onderaan