Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We plannen met een paar vrienden om een eerste keer te gaan naar Duisburg , zijn er zaken waar we speciaal moeten op letten , IVM veiligheid of zaken of dingen die we niet mogen doen ?
Is het een relatief veilige buurt of zaken die we beter mijden ?
We zijn wel gewoon om in de rood verlichte zones in Gent en Antwerpen te wandelen !
Niet de dames filmen. Niks kopen van de mensen die nep telefoons en nep parfum verkopen. Niet brutaal doen tegen de securitys. Gewoon meewerken als ze iets zeggen
De buurt is niet helemaal veilig maarja niet bang zijn gewoon gaan je gaat met een groep dus niks te vrezen
 
parkeer je auto op het terrein van Eros26 of Haus 17/19. Deze huizen zijn ook heel veilig om te wandelen, want beide voorzien van eigen toegangscontrole/beveiliging.
Zolang jullie je als nette heren gedragen zal er geen enkel probleem zijn. In de omgeving van Sexxpalace / Julius Weber strasse lopen vaak wel wat zigeuners/vage figuren rond.

Vrij regelmatig in Duisburg geweest, nooit iets overkomen. Ook geen oplichting door een van de dames ondervonden, ik kom alleen in Eros 26 en het er tegenover liggen Haus 17/19 de rest vind ik niet interessant.

Antwerpen is wel een stuk gezelliger, het wandelgebied Duisburg ligt maar gewoon op een industrieterrein en op een snackbar na geen leuk eettentje of kroeg in de buurt te vinden.
 
Geen bijzonderheden zou ik zeggen. Veilige buurt. Sommige pinautomaten kosten je geld om er te pinnen. Die in sexxxpalace voor mij niet.

Goed dat je hier even melding van maakt.
De pin-automaat in Haus 23 rekent mij afgerond 10 euro per pin-transactie. Dat vind ik niet vriendelijk.
De pin-automaat in Eros 26 rekent mij niets voor een transactie.
Je moet het maar weten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan