Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Merci voor alle de tips!
Ben eerst eens door de gratis huizen gegaan, maar daar vond ik voor mij persoonlijk niet wat ik zocht. In Vulkan 17/19 was de bezetting minder. Uiteindelijk in Eros26 binnen gegaan. Hier was het drukker en veel mooie en jongere dames. Uiteindelijk binnengegaan bij blonde dame uit Oekraïne (denk kamer nummer 401, maar ben haar naam vergeten 😅)
 
Leuk, al die verschillende meningen over de aantrekkelijkheid van vrouwen.
Gelukkig zijn niet alle vrouwen hetzelfde. Wat voor de één onuitstaanbaar is, is voor een ander juist gewenst.
Toen ik 10 jaar geleden met wandelen begon, wilde ik zoveel mogelijk verschillende "soorten" bezoeken. Voor mij zijn er ook echt wel grenzen.
Het leuke aan de loophuizen in Duisburg is het variabele aanbod. Voor elk wat wils.
Natuurlijk slenter ik graag door de 17/19 en 26. Toch is de toegang geen garantie tot een bevredigend avontuur. De mooie dames zijn ook in staat tot "Abzocke" (afgezet te worden). Ook beheersen zij de techniek om prijzen op te drijven door voor iedere extra te laten betalen. Mijn grens ligt op 100 euro voor een sessie, en soms 50 meer, voor een langere date. Toch vallen er voor mij dames af als ze gaan lopen zeuren over bijbetalen.
Ik kom niet voor een snelle zaadlozing, ik kom voor een "plezierig tijdsverdrijf inclusief extra's en met spetterend hoogtepunt". En dat kun je ook krijgen in de vrije-toegang-huizen. Visueel veelal minder aantrekkelijk, maar afwisseling doet het eten goed smaken.
Ik ga hier niet vermelden welke dames ik bezocht heb en wie mijn vaste dames zijn, dat is zó persoonlijk. Bovendien heb ik mijn recht van keuze (ik ben kieskeurig), en die keuze bepaalt op dat moment. Ik heb nogal last van plezierig wisselende stemmingen. En daar doe ik mijn voordeel mee.
Geniet, u allen!
 
Ik was weer bij Sarah , was weer een top tijd, ze heeft me diep blowjob zonder en ben klaar gekomen in haar mond. Ronde 2 anal zonder echt diep . Zij blijft echt top
 
Nou, dat vind ik geen geldige reden.
Ik zie vele andere dames in 26 ook uren lang bezet, en die doen beslist geen nzc.
Ook zie ik dat Sarah langere tijd op klanten staat te wachten.
Jij hebt waarschijnlijk een wonderpik die ze warm diep in zich wil voelen.
Het lijkt mij verstandig, om reden die ik al eerder aangegeven heb, een beetje op te letten wat je hier delen wilt.
 
Nou, dat vind ik geen geldige reden.
Ik zie vele andere dames in 26 ook uren lang bezet, en die doen beslist geen nzc.
Ook zie ik dat Sarah langere tijd op klanten staat te wachten.
Jij hebt waarschijnlijk een wonderpik die ze warm diep in zich wil voelen.
Het lijkt mij verstandig, om reden die ik al eerder aangegeven heb, een beetje op te letten wat je hier delen wilt.
Maar toch is het zo en hele veel mannen weten dat . En ook bijna alle meiden praten over haar wat ze alles doet. Er is ook een filmpje van haar hoe een klant haar zonder neuken en ook nog in haar klaar komt .
 
Maar toch is het zo en hele veel mannen weten dat . En ook bijna alle meiden praten over haar wat ze alles doet. Er is ook een filmpje van haar hoe een klant haar zonder neuken en ook nog in haar klaar komt .
een raamdame die zich achter elkaar zonder laat neuken (incl anaal) bijzonder...

als ik haar bezocht had zou ik me ernstig zorgen gaan maken over of ze dit wel vrijwillig doet, er niet wat problemen in haar hoofd rondrennen en ik zou onmiddelijk een afspraak maken bij de ggd voor een checkup van mijn kleine vriend.
 
ik zou onmiddelijk een afspraak maken bij de ggd voor een checkup van mijn kleine vriend.
Er was eens..
Ooit, heel, heel lang geleden, heb ik een vriendin van een vriend geneukt, dat was in "de tijd van de vrije liefde". Dat heeft verstrekkende gevolgen gehad. Ze bleek korte tijd daarvoor ook geneukt te hebben met een andere man, die op de binnenvaart voer, en in iedere stad een ander schatje had. Jarenlang ellende gehad, geen dokter wist de oplossing voor die plaatselijke ellende, die mij veel onmogelijkheden bood. Uiteindelijk heb ik zelf de oplossing gevonden, en sindsdien vier ik het, maar als regel wel mét.

(ik ben geen moraalridder, maar een vliegtuig)
 
een raamdame die zich achter elkaar zonder laat neuken (incl anaal) bijzonder...

als ik haar bezocht had zou ik me ernstig zorgen gaan maken over of ze dit wel vrijwillig doet, er niet wat problemen in haar hoofd rondrennen en ik zou onmiddelijk een afspraak maken bij de ggd voor een checkup van mijn kleine vriend.
Hele Eros weet dat zij alles doet. Of zij dat vrijwillig doet of niet weet ik niet maar gaat me ook niks aan. Zij is daar voor haar geld en ik wil mij plezier en verder niks. Maar hoe zij er van geniet en alles doet ik denk dat zij dat werk graag doet . Ik heb gaat ook wel eens gevraagd of ze een man heeft en ze zegt van wel. Ma ja als hij niet erg vind dat zij daar elke dag dood wordt geneukt is het toch goed . En ik denk als een meid dat niet wil zou ze wat anders gaan zoeken in haar leven. Zij wil gewoon dat geld van ons .
 
Terug
Bovenaan Onderaan