Bijpinnen bij het tankstation kan ookEen vraagje. Is er ergens een pin automaat in de buurt of niet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBijpinnen bij het tankstation kan ookEen vraagje. Is er ergens een pin automaat in de buurt of niet?
Neem gewoon geld mee in plaats van daar pinnen.Bijpinnen bij het tankstation kan ook
JA precies doe ik ook altijdNeem gewoon geld mee in plaats van daar pinnen.
Zijn er van deze dames ook recencies?Huis 48 grootste kans denk ik. Betty is een slanke dame uit Oeganda die op de eerste etage verblijft. Meest recent gezien als je de trap afkomt gelijk links.
In datzelfde huis heb je Annie, zegt uit Kameroen te komen. Die is nog wel eens van kamer geswitcht dit jaar. Was meestal op de tweede etage te vinden, maar zat zelfs een tijd op de vaste plek van Monika op de begane grond.
Geen enkel idee of ze aanwezig zijn, zeker niet in deze periode.
Ook in duisburg zijn er geen dames meer in lak/leder. Je praat over vervlogen tijden, tussen 2008 en 2012 zaten er nog genoeg dames in lak/leder. Er zitten er misschien nog 1 of 2, maar moet net je type zijn en dan ook nog beschikbaar op het moment dat jij er looptZijn er in Duisburg ook dames in lak of lederlook.
Of lange dijlaarzen?
Die zijn er wel. Vooral in Eros.Ook in duisburg zijn er geen dames meer in lak/leder. Je praat over vervlogen tijden, tussen 2008 en 2012 zaten er nog genoeg dames in lak/leder. Er zitten er misschien nog 1 of 2, maar moet net je type zijn en dan ook nog beschikbaar op het moment dat jij er loopt
Jawel....haus 25 en 23Zijn er geen latinas meer in duisburg werkzaam?
Als je had gelezen, er stond in mijn tekst 'nog enkele'. Ik ken de tijden dat 80% van de dames in lak/leer gekleed was. Nu op 1 hand te tellen en dan moeten die 3 dames die er nu nog zitten ook nog je type en beschikbaar zijn. Vaak zijn momenteel de dames die nog lak dragen de 40+ dames.Die zijn er wel. Vooral in Eros.
Dat kan iedereen die daar wel eens komt beamen.
Ja, maar zal me wel een lieve duit kosten. Staat enkel een TS op die site die al 200 euro vraagt voor 45min. service. Over prijzen wordt verder op die site helemaal niet gesproken dus zegt ook weer genoeg. Dan ben je op de Vulkan echt een flink stuk goedkoper uit bij jonge dames die er minstens net zo goed uitzien als in die bizarre fabriek.Als je had gelezen, er stond in mijn tekst 'nog enkele'. Ik ken de tijden dat 80% van de dames in lak/leer gekleed was. Nu op 1 hand te tellen en dan moeten die 3 dames die er nu nog zitten ook nog je type en beschikbaar zijn. Vaak zijn momenteel de dames die nog lak dragen de 40+ dames.
In duisburg voor lak/leer moet je in bizarrfabriek zijn:
Meer dan 50 aanwezige dames allemaal in lak/leer: https://www.bizarrfabrik.com/de/teamBizarrfabrik - Fetisch und BDSM mit Leidenschaft - Duisburg-Neumühl
Die Bizarrfabrik auf historischem Gelände in Duisburg-Neumühl führt in eine bizarr-erotische Welt mit den besten Dominas und Fetischladies in Europa.www.bizarrfabrik.com