Ja de generatie die rond 2000 zijn geboren vind ik sws na de klote, kindertijd opgegroeid met social media enz.
Maar in de jaren dat ik hebt gewandeld zie ik dat arrogante houding voornamelijk bij Roemeense dvp's en niet bij dvp's van de overige Balkan landen.
Ook heb ik gemerk dat Roemeense dvp's ook vaak het meeste geld vragen voor de bepaalde tijd dat je wilt blijven of de extra's die je wilt. Zelfs Roma gypsies vragen veelste veel, terwijl ze gewoon uit een arm land komen en de salarissen veel lager zijn dan de westerse salarissen. Dat zegt gewoon heel wat over dat volk, ze zijn gewoon niet gauw tevreden, er heerst veel hebzucht bij dat volk en ook veel bedrog en vooral bij de Wallen.
Ik weet hoe Roemeense mensen zijn en ik kan wel meer dingen gaan vertellen over hun, maar ik vind het gewoon een kutvolk. Roemeense dvp's is het laatste wat ik wil bezoeken, tenzij ik een goed indruk hebt bij de 1e interactie zoals ik al eerder zei.
Als ze me aanspreken en zeggen dat ze uit Roemenië komen, zeg ik ook altijd hoe ik over hun denk en mijn ervaringen met hun, en dan zeggen ze "ja maar niet alle Roemenen zijn zo" en daar geef ik ze gelijk in. Maar ik zeg dan dat ik veel minpunten bij jullie hebt meegemaakt dat ik geen goed gevoel meer hebt als ik weer een Roemeense dvp ga bezoeken.
De laatste 3 jaar ongeveer heb ik gelukkig geen slechte ervaringen meer gehad waar ik spijt van had, omdat ik gewoon goed overweeg welke dame ik ga bezoeken en niet mijn lul achterna loop maar mijn verstand gebruik.
Bochum ben ik nog nooit geweest, ga er denk ik in februari maar eens heen. Antwerpen is te ver voor mij, ik ben daar maar 2/3 keer geweest.