Algemeen Duisburg Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als we in percentages gaan kijken zeg ik 30 tot 40% bezet en in mijn woorden met vuilnis waar mijn Braziliaanse straathond nog van zou schrikken. Ikzelf kom soms alleen maar in Duisburg voor Poolse Monica en vind het voor de rest pure armoede daar.
Dank!
Sla ik maar over. jaartje terug stond eros 26 vol met alleen maar slanke goed gevormde dames. En de iets hogere nrs er tegenover in de straat was ook best prima.
Maar als t meer die scheldende kleine mollige types van de lage nrs huizen zijn dan houdt het op.

Dank!
Sla ik maar over. jaartje terug stond eros 26 vol met alleen maar slanke goed gevormde dames. En de iets hogere nrs er tegenover in de straat was ook best prima.
Maar als t meer die scheldende kleine mollige types van de lage nrs huizen zijn dan houdt het op.
Vind het een beetje of je in een derde wereldland bent daar en buiten die Poolse Monica absoluut verloren tijd om naartoe te gaan.

Het aanbod is eind december iets minder, dat klopt. Maar ik zag gisteren in het Vulkanhaus 17-19 en in het Eros26 toch nog zeker 10 knappe en zeer aantrekkelijke dames. Thuis blijven lijkt me ook bijzonder saai.

In Eros26 en H17-19 kom je nooit echt een type dame tegen zoals in de overige huizen, in de overige huizen zijn de dames een stuk minder knap en brutaal, je hebt maar een paar die wel normaal doen.
Ik kom liever in H17-19, sommige dames in Eros26 stralen arrogantie uit en vaak zijn het Roemeense dames, dit heb ik ook vaak meegemaakt in NL en Antwerpen.
Ik bezoek ze niet graag tenzij ik een goed indruk hebt bij de 1e interactie.

Terug
Bovenaan Onderaan