Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGrappig hoe meningen kunnen verschillen! Als ik over de Amsterdamse wallen loop heb ik het gevoel dat ik bijna nergens gratis naar binnen zou willen. Krappe peeskamers en mollige dames...Ben 3 huizen door gewandeld. Eros 26, Vulkaanhaus en Haus23/25. Telde in totaal iets van 35 dames. Daarvan een stuk of 3 bruikbare voor mij. De rest was van het niveau aftandse zigeunermeid waar, tenminste ik, nog niet dood op wil liggen. Laat staan geld ervoor neer tellen om seks mee te hebben.
Ja de Vulkan was beter voor de pandemie, maar in NRW weet ik zo 30 meiden die een betere service bieden voor 30% lagere prijzen dan bij ons in de Randstad, die voor mij ook nog eens klere ver weg is. Daarnaast zijn ze doorgaans 5 jaar jonger. Deed gisteren toch boodschappen in Duisburg en even een kijkje genomen in H17, 25 en E26 en 3 prima skinny tot slanke DLs aanwezig die ik had kunnen boeken 50430 met FO, ZK en GV. Paar tientjes erbij en AV ook mogelijk. Ondanks leuke gesprekken aan de deur geld en leuter gewoon in mijn broek gehouden en naar de Aldi gegaan die echt geile aanbiedingen hadIn ieder geval zien ze mij daar voorlopig niet meer. Dit zeer magere aanbod is het totaal niet waard om eventjes meer dan 150 km enkele reis te gaan rijden. Dan ga ik liever naar Amsterdam waar het aanbod zeer goed is en je nog de echte ouderwetste stunners vindt. Verder is men in Amsterdam toch behoorlijk wat vriendelijker dan daar in Duisburg en is de service daar minimaal net zo goed zo niet beter.
Dat is niet aardig, laten we het leuk houden:Ik zie dat jij valt op die ultra skinny zigeuner vrouwtjes zoals die Maria in Haus25. Nou, die ken ik toevallig al jaren en werkt er sowieso net zo lang als ik daar loop en dat is onderhand bijna 13 jaar. Die is ondertussen ver de 50 gepasseerd. Nou, als dat je smaak is....so be it. Maar op die Maria daar wil ik dus nog niet dood op gevonden worden. Weegt amper 38 kilo, is nog geen 1,50m en zit onder de vouwen en rimpels. Tja, geen wonder. Jarenlang cokegebruik en ellende laten z'n sporen op een gegeven moment wel na.
Wie mij niet gelooft nodig ik van harte uit een kijkje te nemen in Haus25.
Als ik jouw bericht bekijk en lees op welke dames jij valt op de Vulkaan dan kan ik je bericht amper nog serieus nemen.
Polizei im Zimmer? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk. De deur is meestal toch op slot?[...] pijpen zonder condoom in Duitsland. Boetes kunnen namelijk oplopen tot €50.000,-.
Hier nog even het bewijs dat ik hier niets uit mijn duim zit te zuigen: https://www.refinery29.com/de-de/strafe-fuer-bezahlten-sex-ohne-kondom-prostitutionsschutzgesetz
Door het rode licht rijden mag ook niet.Polizei im Zimmer? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk. De deur is meestal toch op slot?
Zijn er al ergens meldingen bekend over condoomcontroles?
Smaken verschillen, gelukkig maar.
Neem eens een andere Maria, Haus 21. kamer 9. Griekse, 37, wordt door een aantal mannen te oud bevonden, maar ze is echt een heel erg lekker topwijf. Misschien niet de mooiste, maar wel een erg lekker lijf, altijd goed gehumeurd. Als je haar met een gulle lach tegemoet komt, ze zit aan het eind van de gang, heb je gelijk al een streepje voor. Je krijgt topservice voor een vriendelijke prijs. Dat zijn de ingrediënten waar ik voor ga. Ze is zeker tot de Kerst aanwezig, let wel, ze is veel bezet, en zeer gewild door klanten die kwaliteit op prijs stellen.
Een goede dvp geeft haar klanten de mogelijkheid om zich na de daad fatsoenlijk op te frissen.Ik neem altijd van de Chilly (Doekjes) die je kunt kopen bij de kruidvat voor intieme zones mee. De DVPs vinden het prachtig als dat al je standaard is.
Neukhokken gezien in het Oostblok 30 jaar geleden met stromend water langs de muur. Wat is mis met zelf wat mee te nemen om de boel fris te houden? Wel de vraag hoe die DL dat doetVan stromend water hadden ze daar nog nooit gehoord.
Ik denk dat mijn bericht verkeerd is begrepen. De DVPs geven genoeg om mezelf / etc op te frissen. Ik neem uit mezelf de Chilly doekjes mee omdat het gelijk ontsmet etc. Je kunt het vergelijken met de handgels maar dan voor de intieme zones. Het is gewoon iets persoonlijks wat ik al een poos doe, maar wat ik merk is dat het ook gewardeerd word door DVPs,Een goede dvp geeft haar klanten de mogelijkheid om zich na de daad fatsoenlijk op te frissen.
Kansloos als je zelf al doekjes mee moet nemen om de sperma van je lid te verwijderen na de daad.
Dat maakte ik vroeger weleens mee in die oude neukhokken op de Flasshofstrasse in Oberhausen. Gooien ze je 1 velletje keukenrol toe om je op te frissen.
Van stromend water hadden ze daar nog nooit gehoord.
Niet bepaald een hygiënische situatie dus.
Ik heb wel een idee wie de dame was op wie die in elkaar geslagen kerel verliefd is geworden.Angeklagt sind zwei 32 und 26 Jahre alte Duisburger. Als Security-Mitarbeiter eines Bordells an der Vulkanstraße sollen sie einen Kunden mit Faustschlägen, Fußtritten und einem Schlag mit einer Eisenstange auf den Kopf misshandelt haben.
Landgericht: Brutale Attacke im Bordell
Zwei Duisburger stehen wegen schwerer Körperverletzung vor Gericht. Sie sollen in einem Bordell auf der Vulkanstraße einen Mann schwer misshandelt haben.www.radioduisburg.de
Geef maar een hint om welke dame het gaat, haal ik niet uit het persbericht. LkS hebben net zo veel wandelaars in Nederland. Duurste h**r heet 'echtgenoot' maar sommige P6 dames nodigen gewoon uit om ook veel te spenderen. Niks anders over de grens en niet voor niks dat er altijd veel gele nummerplaten op de parkeerplaats staanbij de Vulkan en de FKK. Ken een paar DLs die bijna net zo veel Nederlandse klanten hebben als uit andere landen en dat is niet omdat alles zo slecht is daar...Heb deze dame zelf ook een tijdje lang bezocht en leerde haar beter kennen.
https://www.ijsberenforum.com/forum...rg-Vulkanstrasse-Algemeen&p=761388#post761388Geef maar een hint om welke dame het gaat, haal ik niet uit het persbericht. LkS hebben net zo veel wandelaars in Nederland. Duurste h**r heet 'echtgenoot' maar sommige P6 dames nodigen gewoon uit om ook veel te spenderen. Niks anders over de grens en niet voor niks dat er altijd veel gele nummerplaten op de parkeerplaats staanbij de Vulkan en de FKK. Ken een paar DLs die bijna net zo veel Nederlandse klanten hebben als uit andere landen en dat is niet omdat alles zo slecht is daar...
Afgelopen zondag geweest, zonder Corona test of app geen toegang.Erg rustig was niet de moeite waard. Houd ook rekening met veel hinder op de weg rond om Vulkaanstrasse
Hmmm....kan me niet voorstellen dat het damesaanbod groter zou zijn als je eerder op de Vulkaan arriveert.Ik was er gisteren. Het was helemaal dood. Heb wel wat gevonden maar niet de moeite waard voor mij 2 uur rijden. Ga het volgende week iets eerder proberen rond 19.00 op advies van een mede wandelaar hier.
Dat klopt wel, maar in de gouden jaren was het toch echt zo dat je rond 16.00 - 17.00 uur keuze te over had. Ik heb het zelf vaak ervaren toen ik nog regelmatig in Duisburg kwam, rond 17.00 uur een leuke meid en rond 20.00 uur een 2e ronde. Dat waren de mooiste 'Vulkan' jaren van mij.Hmmm....kan me niet voorstellen dat het damesaanbod groter zou zijn als je eerder op de Vulkaan arriveert.
Op de Vulkaan is het altijd zo geweest, hoe vroeger je komt des te minder dames tref je er.
Zo'n rosse buurt is en blijft toch vooral puur een avond/nacht business.
Alles in het geniepDeze mannetjes die voornamelijk de hele avond rondlopen om te kijken zijn 99% turken en marokkanen. ik dacht dat moslims dit helemaal niet mogen van hun geloof? sterker nog, als ze op straat een schaars geklede blanke dame zien lopen worden ze vaak helemaal verrot gescholden maar wel stiekem 's avonds naar de hoeren.....
ben ik niet met je eens, zonder vaccinaties zou onze wereld er echt heel anders uitzien, overvolle ziekenhuizen en heel veel doden.Iedereen die de vaccinatie heeft genomen is bedonderd door de overheid.
Alle inwoners van Duitsland die al zes maanden geleden tegen corona zijn gevaccineerd, kunnen een extra prik krijgen. De zogenoemde booster komt eerst algemeen beschikbaar voor ouderen, zorgpersoneel en mensen met een zwak afweersysteem. Daarna kan de rest zich opnieuw laten inenten.