Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp bordellcommunity lees ik het volgende:Je kunt eens lezen op Ijsberenforum, daar is ook een afdeling Duisburg Vulkaanstrasse. Of op het Duitse Bordellcommunity.
Hoe meer info, hoe duidelijker het beeld.
Ja hetzelfde als de Belgische Covidsafe app.Kan je gewoon met de Nederlandse CoronaCheck app naar binnen? Daarmee bedoel ik dan als je volledig gevaccineerd bent en een QR-code hebt.
shemales heb je daar niet, en er werken alleen maar oostblok en latina damesHeren, wil al een tijdje Duisburg bezoeken maar ik vraag mij af of hier ook shemales aanwezig zijn? En zo niet: zijn het voornamelijk Oostblok meiden?
Naast shemales vind ik Arabisch/Turkse meiden erg leuk om te bezoeken, zijn die daar te vinden?
Bedankt alvast
In Bochum zitten meestal 1 a 2 shemales in laufhaus14 achterin op de 1e etage. Vorige week was ik er weer na een lange tijd en toen zat er 1 shemaleHeren, wil al een tijdje Duisburg bezoeken maar ik vraag mij af of hier ook shemales aanwezig zijn?
Pascha verbouwen, gaat het binnenkort weer open als laufhaus? Of zijn er andere plannen?In Bochum zitten meestal 1 a 2 shemales in laufhaus14 achterin op de 1e etage. Vorige week was ik er weer na een lange tijd en toen zat er 1 shemale
Meeste shemales die ik in duitse rosse buurten ben tegengekomen was in eroscenter-hannover (bovenste etage alleen shemales): http://www.eroscenter-hannover.de/en/transsexuells.html en vroeger bovenste etage van de pascha, maar die zijn ze nu aan het verbouwen
is idd niet heel erg de moeite om daar voor naar duisburg te rijden, het aanbod van normale dames is nu al belabberdHeren dank voor jullie reacties. Niet interessant om er 2,5u voor te gaan rijden dus.
Alina Erdbeer. Weet iemand waar zij gebleven is?maar niet mijn types zoals vroeger met Daria Alina erdbeer Bianca Brazil.
Ik was ook een paar keer bij haar. Leuke meid, goede pijpkunsten, dikke tieten, wat wil je meer.Alina Erdbeer.
Die is al jaren weg. Ik weet waarom ze niet meer werkt als dvp. Die heeft nu ondertussen al 2 kids.Iemand ALEXIS (Roemeense )nog gezien ?
Zat in haus 26 kamer 208 dacht ik, heeft nog even achter de bar gewerkt.
Die reet van haar is ongeëvenaard, heb nooit meer zo'n lekker achterwerk gezien.
Hoor graag uw bevindingenZal vanavond of morgenmiddag nog eens afreizen naar Duisburg. Al weer een heel aantal jaar geleden. Las op het duitse forum dat elena weer terug is....
het beste is gewoon zelf naar duisburg gaan en het daar uit te gaan vogelen in plaats van het hier te gaan vragen imoZijn er nog dames aanwezig die ook leuke "extra's" aanbieden?
Wanda was dinsdag aanwezig. Zelfs nog even mee gepraat.De curvy latina's op Vulkanhaus (Kim, Luna, Wanda) nog steeds niet aanwezig?