Drone in Geleenstraat en Doubletstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi fellow runners,

Yesterday I walked through the Geleenstraat in The Hague. To my surprise a drone flew over. It came very close. I suspect that I was being filmed. I have a girlfriend myself and I am very afraid that the images will be shared. What can I do now? Report it?
That sounds like a really unsettling experience. If you suspect you were filmed without consent, it might be a good idea to report it to the local authorities. They can check if any privacy laws were violated. You could also keep an eye on social media or local forums to see if any footage appears. Stay cautious, and hopefully, it turns out to be nothing serious!

Plaats hier een foto van de politie aangifte..uiteraard prive gegevens afschermen.

Je doet er toch zoveel moeite voor..nou dit is een kleine moeite..en neemt meteen alle verdenkingen tegen jou weg....

Ben benieuwd naar je reaktie.

Plaats hier een foto van de politie aangifte..uiteraard prive gegevens afschermen.

Je doet er toch zoveel moeite voor..nou dit is een kleine moeite..en neemt meteen alle verdenkingen tegen jou weg....

Ben benieuwd naar je reaktie.
Moet ik ook bewijzen dat ik mens ben en geen tijger :D

Denk je dat ik de aangifte bewaar? Mijn vriendin maakt me af als ze deze ontdekt.
Sorry, maar ik denk dat ik wel duidelijk heb gemaakt dat ik niet de droneman ben.

@mistertiger gesteld dat je de drone man niet bent. Maak je het gevaar om betrapt te worden door je vriendin nu niet net véél groter door al die tijd, werk en communicatie dat je in je jacht steekt?

Tenzij je vriendin of haar vriendinnen/kennissen actief opzoek zijn op het internet naar info over de prostitutie in Den Haag is de kans dat ze die beelden te zien gaat krijgen toch onmetelijk klein?

Sorry, maar ik denk dat ik wel duidelijk heb gemaakt dat ik niet de droneman ben.
Met alle respect maar je hebt niks "duidelijk gemaakt".

Ik volg dit topic met liefde omdat ik gewoon nieuwsgierig ben naar dit onderwerp, zeker nu de filmer gewoon door lijkt te gaan, en als je echt juridisch stappen aan het nemen bent is het interessant om te zien hoe dat verloopt.

Maar nee ik zie niet glashard dat je wel of niet de filmer zou zijn. Dit blijft een bizar verhaal, en dat is het.

Denk je dat ik de aangifte bewaar? Mijn vriendin maakt me af als ze deze ontdekt.
Hahaha, strakst valt die envelop van het OM bij je op de mat dat ze een verdachte gaan vervolgen, moet je wel zorgen dat je er eerder bij de voordeur bent dan je vriendin. Spannendddd :eek:🍿:LOL:

Maar zonder dollen, je had toch wel even een foto kunnen maken met die extra mobiel die je hebt voor je afspraakjes? Of heb je wel aangifte gedaan, dat blijft de grote vraag :sneaky:

Kon jouw advocaat de aangifte niet bewaren? Je LIEGT alles bij elkaar. SUKKEL!!

Zelfs zijn advocaat komt niet op dat idee! Vindingrijkheid: NUL KOMMA NUL

Wat is zijn naam?, Zodat iedereen weet, welke advocaat te dom voor zijn werk is!

Ik had je (via een PM) financiele steun aangeboden, dat sloeg je af, omdat je dit gemakkelijk zelf kon betalen. Je wilt gewoon anoniem blijven. Maar daar trappen wij niet in!

Laatst bewerkt:
Oké we gaan nog één keer terug. De feiten :
* Mistertiger is hier vanaf 9 Feb. '22 lid
* Op 13 Jan. '25 post hij zijn eerste post over dat hij gefilmd is.
* Een dag later 14 Jan. Maakt of iemand het YTkanaal aan onder de naam yellowtigermedia met exact hetzelfde logo als zijn avatar hier. En post het eerste filmpje.

2 opties: Hij is het zelf of iemand gebruikt zijn GR identiteit naar aanleiding van zijn post hier.
Het is onwaarschijnlijk, maar het zou kunnen.

Als ik het niet zelf zou zijn, dan zou ik meteen een ander avatar en naam nemen en echt goed duidelijk maken dat ik er niets mee te maken heb.

met exact hetzelfde logo
Nee niet "exact" hetzelfde, en ja ik weet dat Yellow Tiger Media inmiddels een nieuw plaatje heeft, maar ook toen al was het een andere tijgerkop.

Maar ze leken wel erg op elkaar ja. De rest van je verhaal klopt en het blijft een belachelijke verzameling omstandigheden.

En ja een afbeelding van een aangifte of zo zou ERG helpen.

Is de drone bestuurder niet die kerel in het geleen filmpje op 0:33? Je ziet die kerel echt heel erg bezig op zn telefoon wat ongebruikelijk is als je hoeren wil bezoeken.

Het 1e filmpje op zn YT kanaal ("VVV Noordwijk…KNVB Beker") verklapt zijn type drone (DJI mini 3) en die kun je je via een telefoon bedienen zie ik op de website van DJI.

Daarnaast denk ik dat het helpt als er een klacht komt bij DJI want hij vliegt over een no fly zone en dat zal de drone wetgeving niets goed brengen, wat de verkoop van de drones negatief zal beinvloeden en de drones vooral een slechte naam geeft. DJI zal ongetwijfeld weten wie de bestuurder is en zeer waarschijnlijk meewerkend zijn om deze schender van drone regels te berechten. Zo'n boete is ook flink als je over een no fly zone gaat. Als het normaal was gefilmd met bv een telefoon, dan had de drone bestuurder geen probleem gehad, gezien de vele filmpjes op YT.

En ja Youtube zal natuurlijk niets doen gezien zij er voordeel van hebben vanwege de vele views hen geld opleveren.

In de tussentijd is het slim om te wandelen als de windkracht >4 is gezien deze lichte drones dan kunnen crashen of moeilijker te besturen zijn (advies van chatgpt). Chatgpt legde me ook uit dat er anti drone systemen zijn voor particulieren om drones te detecteren (DJI heeft de DJI aeroscope maar die is best prijzig).

@mistertiger , ik verdenk jou eerlijk gezegd ook. Deze drone bestuurder toont lef en risico door deze filmpjes te maken en hetzelfde gedrag lees ik terug in jouw berichten. Iemand die echt bang zou zijn, zou denk ik niet zo snel zo'n bericht plaatsen maar eerder niets van zich laten weten en dezelfde logo's zijn ook verdacht.
Het is mij duidelijk dat jij alles nauwkeurig volgt omdat je waarschijnlijk bang bent voor de gevolgen van je acties en snel wil anticiperen. Je zal vast iets van een grootheidswaanzin hebben en denken dat je hiermee weg komt maar je laat altijd een digitale voetafdruk achter, vooral door zaken op youtube te plaatsen met de mogelijkheid om de filmpjes te downloaden. Je weet toch dat filmpjes bepaalde metagegevens hebben waarmee achterhaald kan worden wie je bent.

Laatst bewerkt:
Heb bewust dit topic even gemeden.
En het klopt dat ik niet kan bewijzen dat TS de filmer is.
Maar toch heeft ie alsnog de schijn zwaar tegen hier zoals anderen ook al opmerken.
Het is doodsimpel voor @mistertiger.
Bewijs dat je niet de filmer bent door zoals door anderen gevraagd het uploaden in de geanonimiseerde aangifte.
Je vriendin als excuus opvoeren om het niet te doen heeft inmiddels al zijn waarde verloren omdat althans in mijn ogen je echt om haar gaf:

Je wel meer had gereageerd hier ipv 2-3 jaar wachten.

Dan meteen te starten met zoiets heftigs.

Hier bewijs leveren zoals meermaals terecht gevraagd hier dat je de filmer niet bent

Je gewoon eerlijk bent naar haar en toegeeft dat je wandelt en je accepteert de gevolgen ervan.

Waarschijnlijk worden de volgende drone beelden die van ds girls of maison monty.

In het filmpje van geleen vroeg iemand in de comments op youtube of er ook drone beelden van doubletstraat zouden komen en toen reageerde deze drone bestuurder daar positief op en toen werden er drone beelden van doublet gemaakt.

En nu zie ik een comment onder het doubletstraat filmpje over of er ook drone beelden gemaakt kunnen worden over maison monty en/ of ds girls en daar reageert de drone bestuurder ook positief op..

Waarschijnlijk worden de volgende drone beelden die van ds girls of maison monty.

In het filmpje van geleen vroeg iemand in de comments op youtube of er ook drone beelden van doubletstraat zouden komen en toen reageerde deze drone bestuurder daar positief op en toen werden er drone beelden van doublet gemaakt.

En nu zie ik een comment onder het doubletstraat filmpje over of er ook drone beelden gemaakt kunnen worden over maison monty en/ of ds girls en daar reageert de drone bestuurder ook positief op..
... en zojuist heeft meneer drone beelden van DS Girls gepost.

Dodelijk saai overigens, is gewoon een random gebouw. Je ziet wel 1 klant naar buiten komen die even gevolgd wordt, walgelijk.

Het zou meer niks verbazen als die "verzoekjes" op YouTube gewoon accounts zijn in dienst van de filmer, zodat 'ie zich kan verschuilen achter het feit dat het is wat zijn fans willen.

Tijgers zijn kennelijk niet voor niets bijna uitgestorven...

Of topicstarter en filmer dezelfde persoon zijn kan mij geen reet schelen.
Er zijn zoveel zielige sukkels achter een toetsenbord (of drone), daar ga ik mij niet druk over maken.
Maar ik kan wel een beetje olie op het vuur gooien op deze vroege zaterdagochtend.

Toen dit topic gepost werd, vond ik het interessant om te weten hoe het is geregeld met de wetgeving omtrent drones.
Je kunt op het web wat opzoeken en vinden.
Maar beter is direct de bron te bevragen: ik heb contact opgenomen met de politie en deze casus voorgelegd.

- Er is met een drone gevlogen in een prostitutiestraat in een woonwijk: "Mag niet".
- De drone heeft gefilmd: "Mag niet".
- De beelden zijn op YT gezet: "Mag niet".
- Het maakt niet uit of het een lichte drone was of niet.

Hierbij merk ik het volgende op.
Ten eerste kreeg ik deze antwoorden direct: agent hoefde niet na te denken, de materie is gewoon bekend en duidelijk bij de politie, het is basiskennis dat dit niet mag.
Ten tweede kreeg ik direct de links toegestuurd. Ook die had agent meteen paraat en hoefde hij niet eens op te zoeken.

Het is mij duidelijk dat de politie precies hoe om te gaan met geklooi met een drone.
De eerste de beste agent die ik bevroeg, had direct de antwoorden paraat en daarbij ook de artikelen waarop die gebaseerd zijn.
Des te ongeloofwaardiger maakt dit het verhaal van de topicstarter.
Advocaat erbij, aangifte doen moeilijk, uitkomst moeilijk, vervolgstappen moeilijk, wil aangifte niet tonen als bewijs...Bla bla bla.

Ik vroeg de agent ook om advies voor mensen die tegen hun wens zijn gefilmd en openbaar gemaakt op YT: neem contact op met de uploader met het verzoek de beelden te verwijderen, bij weigering aangifte doen. En als je weer zo'n drone ziet vliegen in een woonwijk, meteen de politie bellen.

Kon jouw advocaat de aangifte niet bewaren? Je LIEGT alles bij elkaar. SUKKEL!!

Zelfs zijn advocaat komt niet op dat idee! Vindingrijkheid: NUL KOMMA NUL

Wat is zijn naam?, Zodat iedereen weet, welke advocaat te dom voor zijn werk is!

Ik had je (via een PM) financiele steun aangeboden, dat sloeg je af, omdat je dit gemakkelijk zelf kon betalen. Je wilt gewoon anoniem blijven. Maar daar trappen wij niet in!
Misschien ben jij zelf wel de droneman, want je doet heel veel moeite om alle aandacht en verdenkingen op een ander te leggen.
Ook makkelijk om naam en toenaam te vragen van hem en zijn advocaat terwijl je zelf wel lekker anoniem blijft beschuldigingen in het rond spuien.
Zou je even je eigen naam en een foto van je identiteitskaart of paspoort hier willen plaatsen?

Overigens wilde ik forumlid en DS medewerker Wendy taggen, omdat het me wel handig leek dat ze zijn DS ook weten dat ze ongevraagd op YouTube staan.

Zeker omdat Wendy hier in dit topic heeft geopperd dat wandelaars vooral naar privehuizen moeten gaan nu de raambuurten onveilig gemaakt worden door drones.

Maar het lid Wendy en al haar berichten zijn verdwenen zie ik?

... en zojuist heeft meneer drone beelden van DS Girls gepost.

Dodelijk saai overigens, is gewoon een random gebouw. Je ziet wel 1 klant naar buiten komen die even gevolgd wordt, walgelijk.

Het zou meer niks verbazen als die "verzoekjes" op YouTube gewoon accounts zijn in dienst van de filmer, zodat 'ie zich kan verschuilen achter het feit dat het is wat zijn fans willen.
Ik zie het ook en dit filmpje laat zijn echte motief zien: wandelaars met gezicht en al blootstellen aan de wereld. Het gaat deze bestuurder niet om beelden te tonen aan het "internationaal publiek" want dan had hij de bordeel wel beter gefilmd dan iemand te volgen. Heeft iemand een klacht ingediend bij DJI? (Drone bedrijf). En het lijkt er trouwens op dat hij niet een klant volgde maar een dame gezien t blonde lange haar met een handtas, wat waarschijnlijk een dame is die werkt voor ds-girls. Daarnaast is ds-girls vlakbij een ministerie en deze zullen t vast niet leuk vinden als er een drone vlakbij hun locatie heeft gevolgen terwijl t daar een no-fly-zone is.

Laatst bewerkt:
Ik zie het ook en dit filmpje laat zijn echte motief zien: wandelaars met gezicht en al blootstellen aan de wereld.

En het lijkt er trouwens op dat hij niet een klant volgde maar een dame gezien t blonde lange haar.
Als je denkt dat hij een dame volgde snap ik niet dat je concludeert dat hij wandelaars wil tonen. Zeker gezien zijn laatste 2 filmpjes niet echt gezichten tonen (die eerste wel).

Ik houd het er op dat hij gewoon controversiële filmpjes upload omdat hij wat aandachtsgeil is.

Als je denkt dat hij een dame volgde snap ik niet dat je concludeert dat hij wandelaars wil tonen. Zeker gezien zijn laatste 2 filmpjes niet echt gezichten tonen (die eerste wel).

Ik houd het er op dat hij gewoon controversiële filmpjes upload omdat hij wat aandachtsgeil is.
Excuus ik had dat moeten aanpassen idd maar ik denk dat deze drone bestuurder het doel heeft om de dames en de bezoekers in kaart te brengen en niet beelden aan het "internationaal" publiek te tonen. Zoom maar in en dan zie je echt een dame met een beige jas en blond haar.

Terug
Bovenaan Onderaan