Drone in Geleenstraat en Doubletstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi fellow runners,

Yesterday I walked through the Geleenstraat in The Hague. To my surprise a drone flew over. It came very close. I suspect that I was being filmed. I have a girlfriend myself and I am very afraid that the images will be shared. What can I do now? Report it?
That sounds like a really unsettling experience. If you suspect you were filmed without consent, it might be a good idea to report it to the local authorities. They can check if any privacy laws were violated. You could also keep an eye on social media or local forums to see if any footage appears. Stay cautious, and hopefully, it turns out to be nothing serious!

Plaats hier een foto van de politie aangifte..uiteraard prive gegevens afschermen.

Je doet er toch zoveel moeite voor..nou dit is een kleine moeite..en neemt meteen alle verdenkingen tegen jou weg....

Ben benieuwd naar je reaktie.

Plaats hier een foto van de politie aangifte..uiteraard prive gegevens afschermen.

Je doet er toch zoveel moeite voor..nou dit is een kleine moeite..en neemt meteen alle verdenkingen tegen jou weg....

Ben benieuwd naar je reaktie.
Moet ik ook bewijzen dat ik mens ben en geen tijger :D

Denk je dat ik de aangifte bewaar? Mijn vriendin maakt me af als ze deze ontdekt.
Sorry, maar ik denk dat ik wel duidelijk heb gemaakt dat ik niet de droneman ben.

@mistertiger gesteld dat je de drone man niet bent. Maak je het gevaar om betrapt te worden door je vriendin nu niet net véél groter door al die tijd, werk en communicatie dat je in je jacht steekt?

Tenzij je vriendin of haar vriendinnen/kennissen actief opzoek zijn op het internet naar info over de prostitutie in Den Haag is de kans dat ze die beelden te zien gaat krijgen toch onmetelijk klein?

Sorry, maar ik denk dat ik wel duidelijk heb gemaakt dat ik niet de droneman ben.
Met alle respect maar je hebt niks "duidelijk gemaakt".

Ik volg dit topic met liefde omdat ik gewoon nieuwsgierig ben naar dit onderwerp, zeker nu de filmer gewoon door lijkt te gaan, en als je echt juridisch stappen aan het nemen bent is het interessant om te zien hoe dat verloopt.

Maar nee ik zie niet glashard dat je wel of niet de filmer zou zijn. Dit blijft een bizar verhaal, en dat is het.

Denk je dat ik de aangifte bewaar? Mijn vriendin maakt me af als ze deze ontdekt.
Hahaha, strakst valt die envelop van het OM bij je op de mat dat ze een verdachte gaan vervolgen, moet je wel zorgen dat je er eerder bij de voordeur bent dan je vriendin. Spannendddd :eek:🍿:LOL:

Maar zonder dollen, je had toch wel even een foto kunnen maken met die extra mobiel die je hebt voor je afspraakjes? Of heb je wel aangifte gedaan, dat blijft de grote vraag :sneaky:

Kon jouw advocaat de aangifte niet bewaren? Je LIEGT alles bij elkaar. SUKKEL!!

Zelfs zijn advocaat komt niet op dat idee! Vindingrijkheid: NUL KOMMA NUL

Wat is zijn naam?, Zodat iedereen weet, welke advocaat te dom voor zijn werk is!

Ik had je (via een PM) financiele steun aangeboden, dat sloeg je af, omdat je dit gemakkelijk zelf kon betalen. Je wilt gewoon anomien blijven. Maar daar trappen wij niet in!

Laatst bewerkt:
Oké we gaan nog één keer terug. De feiten :
* Mistertiger is hier vanaf 9 Feb. '22 lid
* Op 13 Jan. '25 post hij zijn eerste post over dat hij gefilmd is.
* Een dag later 14 Jan. Maakt of iemand het YTkanaal aan onder de naam yellowtigermedia met exact hetzelfde logo als zijn avatar hier. En post het eerste filmpje.

2 opties: Hij is het zelf of iemand gebruikt zijn GR identiteit naar aanleiding van zijn post hier.
Het is onwaarschijnlijk, maar het zou kunnen.

Als ik het niet zelf zou zijn, dan zou ik meteen een ander avatar en naam nemen en echt goed duidelijk maken dat ik er niets mee te maken heb.

met exact hetzelfde logo
Nee niet "exact" hetzelfde, en ja ik weet dat Yellow Tiger Media inmiddels een nieuw plaatje heeft, maar ook toen al was het een andere tijgerkop.

Maar ze leken wel erg op elkaar ja. De rest van je verhaal klopt en het blijft een belachelijke verzameling omstandigheden.

En ja een afbeelding van een aangifte of zo zou ERG helpen.

Terug
Bovenaan Onderaan