Ben net langs geweest. Kamer is nog steeds leeg. Hopelijk is ze er maandag weer.Goed nieuws! Toen ik er gister was, was k5 nog leeg. Ga ik na het weekend wel es heen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen net langs geweest. Kamer is nog steeds leeg. Hopelijk is ze er maandag weer.Goed nieuws! Toen ik er gister was, was k5 nog leeg. Ga ik na het weekend wel es heen.
Van de week nog. Maandag IIRC.Iemand toevallig recent Gina op k25 alweer gespot?
Afgelopen 2 weken een aantal keer langs geweest maar telkens niet gezien helaas.
Ben er deze week maandagmiddag geweest en vandaag nog eens. Ik kan bovenstaande beamen. Erg weinig dames aanwezig en relatief veel wandelaars. Naast weinig dames zijn de echte toppers er ook niet. Zelfs Maria deze week niet gezien.De bezetting is deze week wel erg matig. Op dinsdag en woensdag avond was ik er rond 19.30 en maar 4 dames aanwezig. vandaag zondagmiddag 3 dames aanwezig
nieuwe dames zijn er dit jaar ook niet bij gekomenBen er deze week maandagmiddag geweest en vandaag nog eens. Ik kan bovenstaande beamen. Erg weinig dames aanwezig en relatief veel wandelaars. Naast weinig dames zijn de echte toppers er ook niet. Zelfs Maria deze week niet gezien.
Er liggen volgens mij nog wel wat spullen hoor. Maar ze zijn al langer weg dan gebruikelijk.als de kamers echt leeg (geen spullen) zijn komen ze waarschijnlijk niet meer terug
Vanmiddag ben ik er geweest. Bezetting houdt niet over m.i.Iemand vandaag toevallig geweest? ben benieuwd naar de bezetting maar gelijktijdig bang om voor niet te rijden
Bezetting was minimaal, Claudia, manuele, rosaura, Maria barbie, ashley, vlgs mij Hongaarse Hetty, en de kamers 3, 8, 9 en op de hoek boven was bezet.Vanmiddag ben ik er geweest. Bezetting houdt niet over m.i.
Sowieso zijn mijn favorieten er niet.
Het is wel een fijne plek. De huidige bezetting is vermoedelijk te wijten aan de zomervakantie.Jammer dat de bezetting niet groot is op zo'n mooie lokatie.
Op wat voor dag/moment in de week is de bezetting het grootst….????
Idd en mogelijk aan de astronomische huurprijzen die de dames betalen.Het is wel een fijne plek. De huidige bezetting is vermoedelijk te wijten aan de zomervakantie.
ook dat, hoorde dat ze tussen de 200-250€ per dag betalen. En als ze een ventilator gebruiken zijn hier ook kosten aan verbonden. Echt belachelijk als je ook prijzen hoort van 100-120€.Idd en mogelijk aan de astronomische huurprijzen die de dames betalen.
Is al jaren zo dames mogen zelf geen ventilator meenemen maar in escape er eentje huren dat is het regelement ik zou zeggen in deze moderne tijd zou je toch wel airco mogen hebben maar liever doen ze het op deze manier ventilator kunnen dames huren en op televisie wel eens gezien bij Alberto Stegeman dat dames slaapplek in een schuur of zo kunnen huren exploitant escape is er heel makkelijk erin als het niet bevalt gewoon lekker weg gaan eigen keuzeook dat, hoorde dat ze tussen de 200-250€ per dag betalen. En als ze een ventilator gebruiken zijn hier ook kosten aan verbonden. Echt belachelijk als je ook prijzen hoort van 100-120€.
Dit is geen schuur, dit zijn containers die ze ook op de bouwplaats gebruiken. Voor de volledigheid, deze staan niet op het grondstuk van de escape maar bij de buurman. Zodat hetgeen onderdeel uitmaakt van de Escape, want hier is de vergunning niet op afgegeven. Echter het grondstuk van de buurman staat ook op naam van .... vul maar in. Ik weet dat sommige dames hier gebruik van maken.op televisie wel eens gezien bij Alberto Stegeman dat dames slaapplek in een schuur of zo kunnen huren
nog erger slim bedacht dat wel ze doen het ook wel zelf elke dag ver heen en weer reizen is ook watDit is geen schuur, dit zijn containers die ze ook op de bouwplaats gebruiken. Voor de volledigheid, deze staan niet op het grondstuk van de escape maar bij de buurman. Zodat hetgeen onderdeel uitmaakt van de Escape, want hier is de vergunning niet op afgegeven. Echter het grondstuk van de buurman staat ook op naam van .... vul maar in. Ik weet dat sommige dames hier gebruik van maken.
Zijn er mensen die recente ervaringen met Claudia op nr 4 hebben? Vind haar best een knappe vrouw maar lijkt altijd wat afstandelijk ofzo....Bezetting was minimaal, Claudia, manuele, rosaura, Maria barbie, ashley, vlgs mij Hongaarse Hetty, en de kamers 3, 8, 9 en op de hoek boven was bezet.
Claudia zag er lekker uit, net als Ashley.
Gewoon doen, een van de betere dames aldaar.Zijn er mensen die recente ervaringen met Claudia op nr 4 hebben? Vind haar best een knappe vrouw maar lijkt altijd wat afstandelijk ofzo....
Ik begreep eerder van Gina zelf dat ze in juli weer terug zou komen. Begrijp ik goed dat ze definitief niet meer terugkomt?Hallo allemaal, zoals jullie misschien al weten, zijn de topspelers van het Dotinchem-team, Natasha en Gina, vertrokken. Ruby zou op 1 juli terugkeren, maar ze is tot nu toe niet aanwezig geweest. Moeten we concluderen dat zij ook het team heeft verlaten? Als dat het geval is, lijkt het waarschijnlijk dat het Dotinchem-team al gedegradeerd is naar een lagere divisie.
Als dat zo is heeft Escape voor mij niet veel meer te bieden. Hie kom je aan deze informatie?Hallo allemaal, zoals jullie misschien al weten, zijn de topspelers van het Dotinchem-team, Natasha en Gina, vertrokken. Ruby zou op 1 juli terugkeren, maar ze is tot nu toe niet aanwezig geweest. Moeten we concluderen dat zij ook het team heeft verlaten? Als dat het geval is, lijkt het waarschijnlijk dat het Dotinchem-team al gedegradeerd is naar een lagere divisie.
Hoe betrouwbaar is iemand met 6 posts die dit grote nieuws aankondigt. Volgens mij hadden andere insiders dit ook allang geweten.Hallo allemaal, zoals jullie misschien al weten, zijn de topspelers van het Dotinchem-team, Natasha en Gina, vertrokken. Ruby zou op 1 juli terugkeren, maar ze is tot nu toe niet aanwezig geweest. Moeten we concluderen dat zij ook het team heeft verlaten? Als dat het geval is, lijkt het waarschijnlijk dat het Dotinchem-team al gedegradeerd is naar een lagere divisie.
Voor iedereen die bij Escape wandelt is het ongewis. Neemt niet weg dat @Kun wel eens gelijk kan hebben. Het zal vanzelf duidelijk worden.Hoe betrouwbaar is iemand met 6 posts die dit grote nieuws aankondigt. Volgens mij hadden andere insiders dit ook allang geweten.