Waar heb jij het dan over??
Als jij je steeds verplicht voelt om te reageren hoe jij erover denkt moet jij zelf weten, maar het hoeft niet.
Ik vertelde gewoon wat mijn 1e indruk was van de dames en hoe ik het had ervaren in
SKW. Dat jij het daar niet zo ervaart nou beter voor jou dan, maar ik had gewoon een slechte 1e indruk en ervaring in
SKW, dat kan toch? Niet iedereen ervaart hetzelfde.
Ik zag dat veel dames met een arrogante blik achter hun raam stonden en mij ook op een arrogante manier weigerden, alsof ze op mij neerkijken. Een dame gaf als reden zelfs omdat ik donker ben. En ik liep daar gewoon normaal rond en ik keek niet chagrijnig of ik keek de dames ook niet vies aan en ik zag er verzorgd uit. Hoe denk je dat ik mij dan ga voelen als ik door zoveel dames wordt geweigerd? Dat is toch niet leuk of wel dan. Dus je gaat jezelf afvragen 'Waarom word ik eigenlijk geweigerd?'
Ik sprak ook een andere donkere jongen die daar was ik zei tegen hem 'Ik ben hier voor het eerst en ik word door heel veel dames geweigerd' Hij zei 'Ja ik word ook door veel dames geweigerd'. En hij was dan gewoon echt donker, ik ben gewoon bruin en niet zwart en ik heb lichte ogen en ik ben zelf kwart NL.
En ik heb helemaal geen hekel aan die dames in
SKW, ik heb een hekel aan dat soort arrogant gedrag en als mensen mij vies aankijken.
En overal speelt onderscheid, ik heb ook niet gezegd dat het op de Wallen niet speelt. En op de Wallen ben ik het minst vaak geweigerd van alle raambuurten.
En ik reageerde niet op jou eerste 3 berichten en uiteindelijk wel? Ik weet niet eens wie jij bent en ik heb jou berichten waarschijnlijk gewoon keihard genegeerd en niet eens gelezen dus jij hebt moeite voor niks gedaan, want ik weet van niks.
En ik paste mijn profielfoto op een humoristische wijze speciaal voor jou? En ook een nettere foto? En ik heb nu ook een leuke foto? en als hij zo een raambuurt binnenloopt mag hij volgens mij overal naar binnen? Jij praat echt onzin! Ik weet niet eens waar je het over hebt man. Echt triest dit van jou, man man man.
Jij vult zomaar dingen over mij, jij zegt dingen wat helemaal niet waar is. Ik heb helemaal niks speciaals voor jou gedaan man.
En jou niet meer lopen pesten?? Ik weet echt totaal niet waar jij het over hebt!
Jij verzint echt zomaar een aantal dingen! Dit moet jij echt niet doen, echt een zielig triest figuur ben jij zeg, jeetje.