Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Levensgevaarlijk dat de Geleenstraat voor mij op loopafstand van mijn werk is. Ik ben in de pauze en na werktijd even gaan checken wie er waren.

Eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op Sonja, maar volgens mij niet gespot vandaag. Wel heb ik o.a. Wendy, Alexa en de usual suspects Asha en Anastasia gespot. Aangename verrassing die ik zag en ook gesproken had was Alysson. Op een of andere manier voelde ik een bepaalde aantrekkingskracht voor haar, terwijl ze vanwege de tatoeages normaal niet hoog bij mij op de lijst staat.

Maar ik vond haar lief overkomen. Misschien eens voor de volgende keer, maar qua dienstverlening ben ik normaal gesproken iets meer op zoek naar een GFE.
 
Levensgevaarlijk dat de Geleenstraat voor mij op loopafstand van mijn werk is. Ik ben in de pauze en na werktijd even gaan checken wie er waren.

Eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op Sonja, maar volgens mij niet gespot vandaag. Wel heb ik o.a. Wendy, Alexa en de usual suspects Asha en Anastasia gespot. Aangename verrassing die ik zag en ook gesproken had was Alysson. Op een of andere manier voelde ik een bepaalde aantrekkingskracht voor haar, terwijl ze vanwege de tatoeages normaal niet hoog bij mij op de lijst staat.

Maar ik vond haar lief overkomen. Misschien eens voor de volgende keer, maar qua dienstverlening ben ik normaal gesproken iets meer op zoek naar een GFE.
Looks like I missed Wendy, I don't see her sign at 122 k6 right now
 
Wie was alweer die Romeinse bbw/mollig dame donker haar met altijd een lange zwarte T-shirt aan ?

4K of 3K 7 Doubletstraat (gok ik)
Wou bekijken of er reviews over haar staan
Alvast bedankt
 
Jessica van Geleenstraat 126a k1 is weer terug.

Ik geloof dat ze inmiddels alweer weg is he? Ik zie de laatste dagen alleen nog haar buurvrouw Celine staan. Die is de laatste tijd wat minder vrolijk en ben ook niet meer bij haar naar binnen geweest.

Wel jammer als Jessica weg is, ik ben maar één keer bij haar binnen geweest en dat was me zeer goed bevallen.
 
op 4K2 stond de mooie Lorie te pronken helaas in haar 1tje en bij 16K2 stond de elegante Andra en op 16 K5 stond Jessica met buikje
op 22K1 stonde mooie blonde Bianca te stralen en op 24K1 bij de lekker kattenkop stond een kleine bekende die normaal in de geleen straat weet even niet haar naam meer ze stond meestal in geleenstraat 110pK8 achteraan een ondeugend kleintje kan ik me herinneren die er van houdt haar handje er tussen te doen bij 5K1 stond de uiterst mooie Irina met buurvrouw zwoelend te dansen op de harde muziek. bij 7K1 stond de kleine dame met grote borsten en op 7K2 stond e vorse dame met altijd lange zwart tshirt aan 7K3 was helaas leeg en bij 10 was het ook helemaal leeg ook niet de mooie roemeense Natalia is nog niet aanwezig helaas wel was de mooie Ruby aanwezig bij 4K4
 
Terug
Bovenaan Onderaan