Transformer megatron
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb iets soortgelijks meegemaakt op de achterdam. Ooit een keer een dame gevraagd om pzc, ze werd boos en zei dat ze leugens onder de dames over mij zou verspreiden. Niet om bevooroordeeld te zijn maar volgens mij was ze een gypsy. Gelukkig zijn er ook dames die zich daar niets van aantrekken.Jammer dat een van haar buren bij nr12 in het Roemeens iets tegen haar zei om mij te cockblocken, ik vroeg nog wat ze zei maar ze zei iets van maak je maar geen zorgen ofzo. Veel dames zijn echt misgunners en kwaadsprekers, onderling wordt er over jou gepraat om als doel jou niet binnen te krijgen bij andere dames. Altijd met andere bemoeien terwijl ze niets met de dame en mij heeft te maken die ik wil bezoeken, ik hou daar niet van.
Zo is er al een keer een deur voor mijn neus dichtgesmeten nadat ze mij verkeerd had begrepeneen veel gebeurde miscommunicatie is dat de dames iets anders verstaan als je vraagt suck without condom verstaan ze soms fuck without condom en dan begint de ellende
Ja slaat nergens op, dat zijn echte misgunners. Ik heb dit vooral in Doubletstraat, de buurvrouw van de dame die ik had bezocht die mij wou cockblocken is ook een gypsy, verbaasd me dat ze nog steeds daar werkzaam is, ik heb gelezen dat haar service helemaal niet goed is.Ik heb iets soortgelijks meegemaakt op de achterdam. Ooit een keer een dame gevraagd om pzc, ze werd boos en zei dat ze leugens onder de dames over mij zou verspreiden. Niet om bevooroordeeld te zijn maar volgens mij was ze een gypsy. Gelukkig zijn er ook dames die zich daar niets van aantrekken.
Nr 16 k 1Ik gekozen voor een vrolijke verschijning, krullenkop met een flinke voorgevel en een brilletje, ze stelde zicht voor als Beatrice/Beatriz, maar ik kan geen recensie van haar vinden. Niet helemaal goed op nummer gekeken maar ik denk op 10/ 12/16? Wie kan mij helpen? Dan schrijf ik recensie in de goede post of maak een nieuwe aan.
Misschien beter 'blowjob without condom' zeggen dan?een veel gebeurde miscommunicatie is dat de dames iets anders verstaan als je vraagt suck without condom verstaan ze soms fuck without condom en dan begint de ellende
Daar ben ik geweest, "italiaanse", toen had ze geen krullen, wel een brilletje. Lekkere echte tieten, maar wel een buik. Goede kont maar aambeien zien er vies uit.Nr 16 k 1
Tegen mij gezegd dat zij een Italiaanse is??? Toch niet bezocht....
Ik kan het meestal niet zo goed zien vanaf de begane grond, en om dan maar geen risico te nemen ga ik de trap meestal maar niet beklimmenDe eerste verdieping is niet de meest geschikte plek voor raamdames, zo zie je Layla NL tegenwoordig ook beneden staan
Ik vind het belemmerend dat je niet rechtstreeks aan het raam wat kan vragenIk kan het meestal niet zo goed zien vanaf de begane grond, en om dan maar geen risico te nemen ga ik de trap meestal maar niet beklimmen
En iedereen heeft nu spijtHet zal wel uitgestorven zijn in de neukstraten.
Nee ik doe dat ook niet of ik moet de dame kennen en beneden gesproken of bezocht hebbenKlopt, is ook meer gemakzucht van mijn kant.
Of iedereen gaat nu een "afreageer wippie" maken?En iedereen heeft nu spijt
heeft iemand haar weer gezien?In de Doubletstraat nr 38 k2 staat al enige tijd een aantrekkelijke dame in de avond ,ze is een beetje curvy knap gezicht.Nog geen recensies van deze dame gezien,weet er iemand meer over haar dienstverlening?
Is op vakantie tot September zei ze tegen mijheeft iemand haar weer gezien?
Waarom uitgestorven en waarom spijt?En iedereen heeft nu spijt