Sandalentrekker
Vaste klant
Staat Brenda nog steeds op Doublet 31/K1?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerennee, ik verwacht haar ook niet meer.Is Portugese ana al weer terug?
Looks like I missed Wendy, I don't see her sign at 122 k6 right nowLevensgevaarlijk dat de Geleenstraat voor mij op loopafstand van mijn werk is. Ik ben in de pauze en na werktijd even gaan checken wie er waren.
Eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op Sonja, maar volgens mij niet gespot vandaag. Wel heb ik o.a. Wendy, Alexa en de usual suspects Asha en Anastasia gespot. Aangename verrassing die ik zag en ook gesproken had was Alysson. Op een of andere manier voelde ik een bepaalde aantrekkingskracht voor haar, terwijl ze vanwege de tatoeages normaal niet hoog bij mij op de lijst staat.
Maar ik vond haar lief overkomen. Misschien eens voor de volgende keer, maar qua dienstverlening ben ik normaal gesproken iets meer op zoek naar een GFE.
Elisabeth?Kate?
ik weet wie je bedoelt broeder die staat bij 7k2 witte puien in het midden niet bij K4Wie was alweer die Romeinse bbw/mollig dame donker haar met altijd een lange zwarte T-shirt aan ?
4K of 3K 7 Doubletstraat (gok ik)
Wou bekijken of er reviews over haar staan
Alvast bedankt
klopt broeder, was even aan het twijfelen.. Ik ben haar naam vergeten. Ik wist alleen nog dat ze Romeins is en ergens in de 30ik weet wie je bedoelt broeder die staat bij 7k2 witte puien in het midden niet bij K4
nee helaas niet broeder is niet mijn ding BBW helaasklopt broeder, was even aan het twijfelen.. Ik ben haar naam vergeten. Ik wist alleen nog dat ze Romeins is en ergens in de 30
Heb jij misschien een idee hoe ze heet ?
Jessica van Geleenstraat 126a k1 is weer terug.