Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De allernieuwste luchtballon van de VVD in Den Haag:
"DEN HAAG - De seksramen in de Haagse Doubletstraat moeten over tien jaar verdwenen zijn. Dat vindt de VVD in de gemeenteraad. Het college van burgemeester en wethouders is nog niet zover en wil, voordat het beslist over de toekomst van de raamprostitutie in de stad, eerst samen met betrokkenen op zoek gaan naar alternatieven en daarmee experimenteren. Maar dat gaat oppositiepartij VVD niet snel genoeg. 'De buurt verdient duidelijkheid.'
Rond 10.00 uur in de ochtend slenteren de eerste kijkers al door de Doubletstraat. Het is een klein zijstraatje van de Paviljoensgracht, dat al jarenlang een smet werpt op de historische binnenstad van Den Haag.
Volgens de buurt is er geen overlast van de sekswerkers zelf, maar wel van de mensen die door de raamprostitutie worden aangetrokken. [....]

Van Basten Batenburg [VVD] wil niet dat het aantal plekken voor sekswerkers vermindert door de sluiting. 'Er moeten in de stad goede en veilige werkplekken zijn voor de sekswerkers uit de Doubletstraat.'
Daarom stelt ze voor om verspreid over de stad ruimte te bieden aan besloten seksclubs. 'Daar zijn er meer van in de stad en daarvan heeft de buurt geen last', zegt Van Basten Batenburg."

Bron: https://www.omroepwest.nl/nieuws/48...t-over-10-jaar-weg-uit-historische-binnenstad
Misschien heeft die mevrouw Van BB wel rode laarzen
 
Ze willen beide straten graag weg hebben maar de uitbaters uitkopen kost heel veel centjes zou jammer zijn als het weggaat het is leuker langs de raampje lopen dan naar een club gaan vind ik
In een raambuurt heb je een supermarkt, huizen en clubs zijn een stel winkeltjes ver van elkaar. Altijd maar weinig keus, maar je hebt nu eenmaal een eind gereisd. Ik kwam er bijna nooit, leve de raambuurten. En ook beter te beveiligen. De dames en klanten blijven weg van de huizen/clubs, ze gaan massaal illegaal in de prive ontvangst. Een eroscentrum, je krijgt eerder een asielzoekers centrum van de grond of een windmolen voor de deur.

Tot mijn genoegen las ik dat Den Haag economisch in zwaar weer zit en over twee jaar zelfs een financiële afgrond dreigt als de overheidssteun stopt. Kan nog even duren. 😉
 
Het iemand en linkje naar "info en plattegrond Den Haag"?

Of ga naar homepage -> Raamprostitutie -> Nederland -> Den Haag
 
Ontvangt zei ook op de Geleenstraat?


Deze komt wel erg overeen met wat gister beschreef, hoge rode hakken tot aan de knieen.
Volgens mij ontvangt ze in de avond op 100b

Ik verbaas me eigenlijk over het waarnemend vermogen van velen. Zie vaak wandelaars bij haar naar boven gaan en dan geschrokken weer naar beneden gaan, terwijl het voor mij van ver al duidelijk is dat het een TS is
 
Ik was voor het eerst op een zaterdagavond in Den Haag en was eerlijk gezegd not impressed helaas. Als eerste naar de Doublet, was niet veel soeps en na wat op een neer gelopen toch gekozen voor een vrolijke verschijning, krullenkop met een flinke voorgevel en een brilletje, ze stelde zicht voor als Beatrice/Beatriz, maar ik kan geen recensie van haar vinden. Niet helemaal goed op nummer gekeken maar ik denk op 10/ 12/16? Wie kan mij helpen? Dan schrijf ik recensie in de goede post of maak een nieuwe aan.

Ik ben daarna doorgelopen naar de Geleen, maar daar was het, zo rond middernacht, armoe troef. Veel dolende mannen, maar erg weinig dames aanwezig en zelfs al heel veel ramen dicht of werden gesloten. Heb er daardoor geen keuze kunnenmaken. Terug in de Doublet had ik voor een tweede rondje met Beatrice kunnen gaan, maar ik was nog niet in de mood zeg maar en er waren geen andere dames die me wel in de mood brachten. Ben dus maar in de auto gestapt en kom er wel weer eens op een ander tijdstip terug.
 
Ik was gisteren na een jaar weer in de Haagse rosse buurt Geleen en Doublet, ik heb wel een paar nieuwe gezichten gezien.
Maar ik vond het allemaal niet zo geweldig. Ik zie wel steeds dezelfde wandelaars als ik de straten bezoek.

Ik had Kim bezocht in Doublet nr12 met die lekkere dikke grote kont waarmee ze altijd loopt te pronken.
Ik dacht laat ik haar maar eens uitproberen, ze kan een arrogante high class attitude hebben achter de ramen maar eenmaal binnen is ze helemaal niet zo, service is beter dan je eigenlijk verwacht.
Jammer dat een van haar buren bij nr12 in het Roemeens iets tegen haar zei om mij te cockblocken, ik vroeg nog wat ze zei maar ze zei iets van maak je maar geen zorgen ofzo. Veel dames zijn echt misgunners en kwaadsprekers, onderling wordt er over jou gepraat om als doel jou niet binnen te krijgen bij andere dames. Altijd met andere bemoeien terwijl ze niets met de dame en mij heeft te maken die ik wil bezoeken, ik hou daar niet van.

Er was gisteravond ook een groepsgevecht in de Geleen mannen sloegen elkaar en er vielen mannen op de grond enz. 2e keer dat ik dit heb meegemaakt in de Geleen.
 
Jammer dat een van haar buren bij nr12 in het Roemeens iets tegen haar zei om mij te cockblocken, ik vroeg nog wat ze zei maar ze zei iets van maak je maar geen zorgen ofzo. Veel dames zijn echt misgunners en kwaadsprekers, onderling wordt er over jou gepraat om als doel jou niet binnen te krijgen bij andere dames. Altijd met andere bemoeien terwijl ze niets met de dame en mij heeft te maken die ik wil bezoeken, ik hou daar niet van.
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt op de achterdam. Ooit een keer een dame gevraagd om pzc, ze werd boos en zei dat ze leugens onder de dames over mij zou verspreiden. Niet om bevooroordeeld te zijn maar volgens mij was ze een gypsy. Gelukkig zijn er ook dames die zich daar niets van aantrekken.
 
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt op de achterdam. Ooit een keer een dame gevraagd om pzc, ze werd boos en zei dat ze leugens onder de dames over mij zou verspreiden. Niet om bevooroordeeld te zijn maar volgens mij was ze een gypsy. Gelukkig zijn er ook dames die zich daar niets van aantrekken.
Ja slaat nergens op, dat zijn echte misgunners. Ik heb dit vooral in Doubletstraat, de buurvrouw van de dame die ik had bezocht die mij wou cockblocken is ook een gypsy, verbaasd me dat ze nog steeds daar werkzaam is, ik heb gelezen dat haar service helemaal niet goed is.
 
Ik gekozen voor een vrolijke verschijning, krullenkop met een flinke voorgevel en een brilletje, ze stelde zicht voor als Beatrice/Beatriz, maar ik kan geen recensie van haar vinden. Niet helemaal goed op nummer gekeken maar ik denk op 10/ 12/16? Wie kan mij helpen? Dan schrijf ik recensie in de goede post of maak een nieuwe aan.
Nr 16 k 1
Tegen mij gezegd dat zij een Italiaanse is??? Toch niet bezocht....
 
Wie heeft er ervaring met Luna (Doublet 26-28), naambordje hangt boven haar deur. Het is een milf +/- 50 jr, kort blond haar en blanke huid. Zou haar graag eens bezoeken, maar maakt een nogal afstandelijke indruk. Graag jullie ervaringen.
 
Nr 16 k 1
Tegen mij gezegd dat zij een Italiaanse is??? Toch niet bezocht....
Daar ben ik geweest, "italiaanse", toen had ze geen krullen, wel een brilletje. Lekkere echte tieten, maar wel een buik. Goede kont maar aambeien zien er vies uit.

Service was slecht, ze zei dat ik op moest schieten en letterlijk dat het business voor haar is, ben veel korter binnen geweest dan afgesproken. Als ik snel klaar was had ik het waarschijnlijk niet zo ervaren. Pijpte als een bezetene en als je zegt rustig denkt ze dat je niet klaar wil komen zodat je langer kan blijven, terwijl het gewoon niet goed voelde.

Ze draagt geen onderbroek onder dat rokje die ze vaak draagt maar ze is wel hygienisch en mooi gebruind overal
 
Laatst bewerkt:
Dat het een club wordt lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar we zullen het binnenkort wel zien.
Het is de vraag of er nieuwe dames komen of dat er dames uit andere panden gaan werken.
Sowieso zijn er al genoeg kamers beschikbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan