Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSommigen vragen 40 voor 15 min. Sommigen met goede service vragen nog steeds 40 voor 20 minuten, niet alleen latina's of oudjes. Er zijn ook Oost Europese van in de jonge 30 in de doublet die het 20 min met goede service voor 40 doen.Hoeveel vragen de dames tegenwoordig in Doublet?
Is het nu overal €50?
Ik hoorde dat Andra die normaal altijd bij 4k3 werkzaam is, nu minimaal 50 vraagt?
50 voor standaardservice voor sommige dames in Doublet vind ik helemaal niet waard.
Dat je mij in de doublet tegenkom lijkt me sterk ook toen kwam ik er sporadisch.Kwam je er vroeger wel vaker? (10-15 jaar geleden)
Zag vaak een kerel in de Doub lopen waarvan ik altijd dacht, dat moet Barbarian1964 zijn.
Kan er compleet naast zitten, is waarschijnlijk ook zo
Waar kan je haar vinden?Asha tongzoent heerlijk
Ik zou ook de held niet gaan uithangen ..... De kans is groot dat je jezelf en eventueel je dierbaren in gevaar brengt.Ja voordat je met geweld te maken krijgt
definitief gestopt ????Nu (oma) Elsa is gestopt ben ik op zoek naar een alternatief. Zag dinsdag in de Witte Passage k1 een wat oudere latina met normaal/iets mollig postuur. Ze staat er al wat langer, alleen overdag. Iemand bekend mee?
Je weet dat nooit helemaal zeker want dat heb ik al eerder van haar gehoord maar ze is nu wel erg lang blijven werken dus het zou me niks verbazen als ze inderdaad niet meer terugkomt. Heb jij een suggestie voor een alternatief?Ik zou ook de held niet gaan uithangen ..... De kans is groot dat je jezelf en eventueel je dierbaren in gevaar brengt.
De
definitief gestopt ????
Haha ja man, behalve de goede ervaring, lekkere tieten en billen was dat wat mij het meeste bijbleef Het was tweede raam tegenover de pisbakken zeg maar. Sommige details vergeet je als je horny bent hehWaarschijnlijk bedoel je 72bp k2.
Maar overdag of 's-avonds?
En een moedervlek op de rug
Ik zou ook graag willen weten wie zij isJa, die zag ik ook al inderdaad, maar dat is niet de dame bij wie ik gisteren geweest ben.
Kate?Waarschijnlijk bedoel je 72bp k2.
Maar overdag of 's-avonds?
En een moedervlek op de rug