Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHangt van haar diensten en looks af. Kortom innerlijk en uiterlijk . . . . .Hoi wandelaars in Den Haag - mijn Roemeense vriendin die in Groningen werkt wil eventueel verkassen nr Den Haag - vraag alleen hoe het met de klandizie is aangezien ze het in Gr te rustig vindt - is dat ook zo in Den Haag
Vandaag niet gezien, evenals Krasi.Als je haar nummer hebt kan je het haar zelf vragen. Ik vraag vaak ook eerst per app of ze iets wil doen of dat toe laat. Tot nu toe nog geen nee gehoord
oh...ik was er om 11.30-12.00. Helaas gemist. Er werden wel (verbouwings)werkzaamheden uitgevoerd in het pand.Krasi was er wel, maar dat is offtopic.
Asha niet aanwezig?oh...ik was er om 11.30-12.00. Helaas gemist. Er werden wel (verbouwings)werkzaamheden uitgevoerd in het pand.
toen ik er was op dat tijdstip waren alle 4 de ramen van nr 96 onbezet en donker.Asha niet aanwezig?
Stond vanochtend helemaal klaar om naar het Haagse achterland te reizen om weer eens perverse dingen te gaan ondernemen met Asha maar kwam onverwachts iets tussen dus achteraf mazzel gehad dat ik niet heb kunnen gaan.toen ik er was op dat tijdstip waren alle 4 de ramen van nr 96 onbezet en donker.
Stond vanochtend helemaal klaar om naar het Haagse achterland te reizen om weer eens perverse dingen te gaan ondernemen met Asha maar kwam onverwachts iets tussen dus achteraf mazzel gehad dat ik niet heb kunnen gaan.
Dank je voor je informatie en hopelijk is zij later deze week gewoon aanwezig.
Ze is er 10 juni weer.Asha niet aanwezig?
Vanavond gezienIs Diana van geleenstraat 110 k1 aanwezig?
Als ze lekker is en jong en goede service geeft is het eerst een kwestie klantenkring opbouwen maar denk dat lastig is zeker met een pooier erbij moet n woning hebben vooruit betalen gesprek bij zedenpolitie deze komen ook thuis vinden ze daar n pooier geen toestemming dus jij kan beter in Groningen blijven stuur haar maar alleen.Hoi wandelaars in Den Haag - mijn Roemeense vriendin die in Groningen werkt wil eventueel verkassen nr Den Haag - vraag alleen hoe het met de klandizie is aangezien ze het in Gr te rustig vindt - is dat ook zo in Den Haag