Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Celine, Den Haag, Geleenstraat 126a k2 weet iemand hoe laat zij meestal begint en op welke dagen, alvast bedankt

Ze is er vaak in de avonden, op maandag en dinsdag recentelijk niet. Ze is ook een tijdje op vakantie geweest, maar ik geloof dat ze er woensdag weer was.

Ik ben er gesteld op Celine, maar ben toch maar bij haar buurvrouw (en beetje vriendin geloof ik, ze praten vaak met elkaar) op de Geleenstraat 126A k1 naar binnen gegaan, bij Jessica naar binnen gegaan. Zij spreekt beter Engels dan Celine en heeft ook een echt leuk en mooi koppie. (Ik ben ook nog steeds een beetje verliefd op Celine hoor, zij is net iets onschuldiger).

Het is me erg goed bevallen. Met de grote van mijn jonge heer wilde ze na het pijpen alleen missionaris doen, maar dat vind ik een erg fijn standje. Ze bleef me lief aan lachen en ik mocht haar overal zoenen op haar lichaam, en cheeck to cheeck was ook prima. Ze streelde me over mijn rug. Ik ben lekker klaargekomen in haar strakke kutje.

Na afloop nog even gepraat, ze is wel is met de auto van Roemenie naar Schotland gereden, en heeft daar ook een "normale baan" gehad. De kans op herhalingsgevaar is erg groot. Al zou ik het wel vervelend vinden als Celine en Jessica beide beschikbaar zijn op hetzelfde moment, dat wordt dan wel een dilemma.

Ik heb de mooie Ruby gezien bij 4k4 helaas Andra en Lorie nog afwezig,, de blonde Vicky was aanwezig, en Irina en buurvrouw waren ook aanwezig, ik zag de mooie Jessica lnks in het midden bij 7K stond Jessica met buikje, ook Jessica zonder buikje was aanwezig links in het midden, ik zag bij 10K een mooie dame in het geel met lang zwart haar zag eruiit als een Latina en nog 2 andere nieuwe dames, Helaas weer de roemeense Natalia nog steeds niet gezien

Op welke dagen werkt Mrs. Denise? Ben een paar keer voor niks gekomen en heb ook haar contactgegevens niet meer.
Ik heb ook een nummer dat niet meer werkt. Maar al is haar bordje er dan nog tref ik haar nooit aan hetr raam. Helaas heb ik ook nooit een advertentie van haar gezien. Iemand anders wel?

Hoi wandelaars in Den Haag - mijn Roemeense vriendin die in Groningen werkt wil eventueel verkassen nr Den Haag - vraag alleen hoe het met de klandizie is aangezien ze het in Gr te rustig vindt - is dat ook zo in Den Haag

Terug
Bovenaan Onderaan