Celine, Den Haag, Geleenstraat 126a k2 weet iemand hoe laat zij meestal begint en op welke dagen, alvast bedankt
Ze is er vaak in de avonden, op maandag en dinsdag recentelijk niet. Ze is ook een tijdje op vakantie geweest, maar ik geloof dat ze er woensdag weer was.
Ik ben er gesteld op Celine, maar ben toch maar bij haar buurvrouw (en beetje vriendin geloof ik, ze praten vaak met elkaar) op de Geleenstraat 126A k1 naar binnen gegaan, bij Jessica naar binnen gegaan. Zij spreekt beter Engels dan Celine en heeft ook een echt leuk en mooi koppie. (Ik ben ook nog steeds een beetje verliefd op Celine hoor, zij is net iets onschuldiger).
Het is me erg goed bevallen. Met de grote van mijn jonge heer wilde ze na het pijpen alleen missionaris doen, maar dat vind ik een erg fijn standje. Ze bleef me lief aan lachen en ik mocht haar overal zoenen op haar lichaam, en cheeck to cheeck was ook prima. Ze streelde me over mijn rug. Ik ben lekker klaargekomen in haar strakke kutje.
Na afloop nog even gepraat, ze is wel is met de auto van Roemenie naar Schotland gereden, en heeft daar ook een "normale baan" gehad. De kans op herhalingsgevaar is erg groot. Al zou ik het wel vervelend vinden als Celine en Jessica beide beschikbaar zijn op hetzelfde moment, dat wordt dan wel een dilemma.