Ik was voor het eerst op een zaterdagavond in Den Haag en was eerlijk gezegd not impressed helaas. Als eerste naar de Doublet, was niet veel soeps en na wat op een neer gelopen toch gekozen voor een vrolijke verschijning, krullenkop met een flinke voorgevel en een brilletje, ze stelde zicht voor als Beatrice/Beatriz, maar ik kan geen recensie van haar vinden. Niet helemaal goed op nummer gekeken maar ik denk op 10/ 12/16? Wie kan mij helpen? Dan schrijf ik recensie in de goede post of maak een nieuwe aan.
Ik ben daarna doorgelopen naar de Geleen, maar daar was het, zo rond middernacht, armoe troef. Veel dolende mannen, maar erg weinig dames aanwezig en zelfs al heel veel ramen dicht of werden gesloten. Heb er daardoor geen keuze kunnenmaken. Terug in de Doublet had ik voor een tweede rondje met Beatrice kunnen gaan, maar ik was nog niet in de mood zeg maar en er waren geen andere dames die me wel in de mood brachten. Ben dus maar in de auto gestapt en kom er wel weer eens op een ander tijdstip terug.