Voormalig lid 9102
Stamgast
Nog steeds geen Alex gezien?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOlga inmiddels aanwezig.Alina is met vakantie en Olga begint meestal niet zo vroeg.
De billen van Sonja komen zojuist de straat binnen gewandeld, volgens mij zat Sonja er ook aan vast maar daar keek ik niet naar.Jammer dat mijn bericht onnodig wordt verwijderd terwijl ik normaal vraag om het nummer van Sonja en dat het in de privechat mag
Fix effe het nummer voor me en gun je medewandelaarDe billen van Sonja komen zojuist de straat binnen gewandeld, volgens mij zat Sonja er ook aan vast maar daar keek ik niet naar.
Nou gelukkig ben ik niet zo lelijk als de meeste hier, dus aan m'n profielfoto zal het niet liggenEn dan denk je dat je een afspraak kan maken?
Je zal het haar zelf moeten vragen.
Een grapje maken is OK, elkaar aanvallen door anderen lelijk te noemen hier lijkt me niet de bedoeling.Iedereen neemt alles zo serieus hier alsof het hun vrouwen zijn, dan moet je zo'n grapje juist makem
Geen reactie gehad, dan maar langsgegaan. Lijkt erop dat de meesten op vakantie is. Toen het begon te regenen, waren de wandelaars ook weer verdwenen.Is het waard om vanavond langs de geleenstraat te gaan?
Bezetting, humeur etc?
Haha jazeker, enkele dames gaan begin augustus ook weg. Dan zal het wel echt dooie boel worden. Sla je slag tot eind juli zou ik zeggenHad je het rijk voor je alleen
alle 3 de dames voor jou..
Het zijn mindere tijden deze vakantie maanden. Ieder jaar hetzelfde.
Eli noemt zich tegenwoordig Saskia.Ja, Eli is aanwezig.
Ik was er vanaf 1500 uur vandaag maar geen enkel teken van leven uit de kamer. Ook niemand naar buiten zien komen of naar binnen zien gaan. Dus ik denk dat je het mis had.Het gordijn is momenteel dicht, maar het lijkt erop dat ze inderdaad aanwezig is.
Nee, ik heb haar wel gezien.Ik was er vanaf 1500 uur vandaag maar geen enkel teken van leven uit de kamer. Ook niemand naar buiten zien komen of naar binnen zien gaan. Dus ik denk dat je het mis had.
Doet ze nu ook, geen ervaring mee.Eli is toch die dame die vaak met zo n vodje aan loopt
Zag daar nu allerlei zwepen liggen wist niet dat zij aan sm deed lijkt me geen type voor of ik heb de verkeerde voor me
Dat klopt Alex was aanwezig.Nee, ik heb haar wel gezien.
pijn is fijn, zoals ze zeggen.Doet ze nu ook, geen ervaring mee.