Soms welpijn is fijn, zoals ze zeggen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSoms welpijn is fijn, zoals ze zeggen.
inderdaad, net even de recensies gelezen van deze meid, maar daar kan je beter met een grote boog omheen lopen.Recensie - Ina (Roe), Den Haag, Geleenstraat 45 k3
Ina werkt al langer in de Geleenstraat, tot nu toe nooit een recensie gezien. Toch ziet ze er lekker uit en ze trekt aandacht, omdat ze niet net als andere dames achter hun mobiel zit maar ze maakt juist contact met wandelaars. Eenmaal binnen ging alles vrij vlot. Cd gaat om slappe pik en ze...www.girlsreview.nl
@Fuckerdoub Knap smoeltje maar niet aan te bevelen.
Heb je nog steeds haar nummer niet?heren rosanne van stenen passage doubl is ze aanwezig
nee vergetenHeb je nog steeds haar nummer niet?
Wip eens binnen bij Maria, 42k2.Tip gevraagd voor heerlijk rondborstige (geen fake) liefst oudere milf in de doublet die ook anaal toe laat voor vandaag;-)
Volgens mijn weet ik wie je bedoeld, zie hem ook vaak in de doublet in de ochtend / middag.Weet iemand wie die vervelende gast is die helemaal onder invloed vrouwen lastig valt in de geleenstraat ik snap niet dat politie niet wordt ingelicht. Een jonge vent met tattoo's in gezicht
Is dat in de passage?Wip eens binnen bij Maria, 42k2.
Ja precies!Volgens mijn weet ik wie je bedoeld, zie hem ook vaak in de doublet in de ochtend / middag.
Klein mannetje, tattoo, s idd ook in gezicht, gouden tanden , en een mank been ???
ja, achterste passage. Maria heeft krulletjes en een bril. geen schoonheid maar is voor veel in. Werkt in de dagshiftIs dat in de passage?
Wendy is nu aanwezig, Aliyah weet ik nietIs Wendy (Geleenstraat 122) en/of Aliyah (Hunsestraat 4) aanwezig?
Is dat die hele donkere dame?ja, achterste passage. Maria heeft krulletjes en een bril. geen schoonheid maar is voor veel in. Werkt in de dagshift
ja, en met bril.Is dat die hele donkere dame?
donderdagochtend stond ze er volgens mij.Stelde deze vraag ook al een aantal dagen geleden, maar helaas geen antwoord. Is Braziliaanse Amanda (Doubletstraat) al terug ?
Aliyah heb ik al een week niet gezien.Is Wendy (Geleenstraat 122) en/of Aliyah (Hunsestraat 4) aanwezig?
Wat was jou algemene indruk mbt tot de bezetting?hoi hoi hoi Irina is weer terug bij K5 en bij K4 zijn Andra en de mooie Lorie ook weer terug.
Ariana stond helemaal 29K3 ow ja niet te vergeten de prachtige Ruby op 4K4 was ook weer aanwezig het feest kan beginnen