Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, dat klopt. Ik weet nog niet of ze op Hunsestraat 51 k7 blijft, anders zorg ik dat het adres wordt gewijzigd.
Ja klopt wat een gek joh. Vroeg voor pijpen en neuken 150 euro jammer ben zo weggelopen oplichster
Ja, klopt. Ook op k6.Zijn er 2 Andrea's daar op23?
Ja ik heb het zelf ook gezien dat sommige dames heel lang vrij staan en geen klant naar binnen ging.Een van mijn vaste dames zei dat veel weer terug zijn naar E40,-. Anders zaten ze maar uren te wachten en verdienen minder. Er zijn nog heel wat die gewoon E40 - vragen. Waarom zou je anders nog naar D. gaan als ze in G. voor hetzelfde geld een stuk mooier zijn. Toch waren mijn meeste favorieten in D., er zitten vaak hele leuke bij, niet de mooiste maar wel vriendelijker. Betaal je wat meer en kom je vaker dan krijg je ook meer.
Mas o menos zoals ze in het spaans zeggen, niet goed en niet slechtHoe is de bezetting in de Doub??
broeder @Rony80 kan jij beschrijven hoe de dame eruitzag op 4K1?? had ze blond/zwart haar dik/dun klein/groot ik ken bijna alle roemeense poppetjesMas o menos zoals ze in het spaans zeggen, niet goed en niet slecht
Ik kom er net vandaan. De bekende Roemeense dames op 4 (Lori. Andra en Ruby) op 4 k1 een Roemeense dame, waar ik de naam niet van ken. Verder heb ik Coco gezien en Nena. bij kamer 16 stond ook een Roemeense dame, Verder de Maya met de grote schaamlippen op haar eigen kamer.
Verder Barbie Jessica gezien, zag er lekker uit vandaag. Geblondeerde Joanna met de grote ........ gezien in de stenen passage, ook daar Rosanna met bril en Erika.
Witte passage was niet veel, de bekende oudere latina's
Ook Ingrid was weer van de partij. Ook Heb ik Yvonne op 29 k4 gezien.
Al met al voor een dinsdagmiddag in de zomervakantie viel het mij niet tegennt
Dank voor je moeite om dit op te schrijven voor mij en je andere wandelbroedersMas o menos zoals ze in het spaans zeggen, niet goed en niet slecht
Ik kom er net vandaan. De bekende Roemeense dames op 4 (Lori. Andra en Ruby) op 4 k1 een Roemeense dame, waar ik de naam niet van ken. Verder heb ik Coco gezien en Nena. bij kamer 16 stond ook een Roemeense dame, Verder de Maya met de grote schaamlippen op haar eigen kamer.
Verder Barbie Jessica gezien, zag er lekker uit vandaag. Geblondeerde Joanna met de grote ........ gezien in de stenen passage, ook daar Rosanna met bril en Erika.
Witte passage was niet veel, de bekende oudere latina's
Ook Ingrid was weer van de partij. Ook Heb ik Yvonne op 29 k4 gezien.
Al met al voor een dinsdagmiddag in de zomervakantie viel het mij niet tegen
Van binnen en van buiten jabroeder @Rony80 kan jij beschrijven hoe de dame eruitzag op 4K1?? had ze blond/zwart haar dik/dun klein/groot ik ken bijna alle roemeense poppetjes
Dat was een dame met zwart haar strak naar achteren, ik schat ergens in de dertig.broeder @Rony80 kan jij beschrijven hoe de dame eruitzag op 4K1?? had ze blond/zwart haar dik/dun klein/groot ik ken bijna alle roemeense poppetjes
Als het goed is heet ze melissa staat meestal verderop in de straatDat was een dame met zwart haar strak naar achteren, ik schat ergens in de dertig.
Dat zou kunnen ik heb haar wel vaker gezien.Als het goed is heet ze melissa staat meestal verderop in de straat
dat klopt broeder ik heb haar van de week ook gezien ze staat voor de kamer van 18K als ik het niet mis hebAls het goed is heet ze melissa staat meestal verderop in de straat
Dank Paulus2!Natalia is aanwezig, Linda niet, maar die is maar sporadisch in Den Haag en begint later als ze komt.
Heel lang geleden eens bezocht, maar was niet echt bijzonder.Iemand de dame Letitcia? Van de Doubletstraat passage 25 k1 al eens bezocht?
Is dat dat pand op de hoek Hunsestraat - Pletterijkade?Boven het voormalige Irma La Douce is een pand gesloten vanwege illegale seksinrichting.
Zag je haar in de dag of avondshift?Ja, klopt. Ook op k6.
Alleen degene over wie ik het heb had toen ze op 45 stond een naambordje met Andreea.