Ga morgen kijken of ze er is!ja, en met bril.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGa morgen kijken of ze er is!ja, en met bril.
Noord Afrikaans met petje op?Ja precies!
Wat een irritante gast, hij loopt telkens bijna tegen iedereen aan.
Hij valt ook constant vrouwen lastig
halo broeder @Rony80 bedoel je misschien de iets rijpere dame die op 7k2 staat genaamd Alexia ik vind haar service redelijk ben er 1 keer geweest toen ze nog bij k16 stond middelste kamerWat was jou algemene indruk mbt tot de bezetting?
Vorige zondagavond zag ik een vrij lange geblondeerde dame ergens op doublet 7 staan. Ze was niet dik maar ook niet mager, ook niet echt sexy gekleed ik schat een jaar of dertig. Volgens mij heeft deze dame eerder gestaan in Doublet 10, ken je haar?
iets rijper?halo broeder @Rony80 bedoel je misschien de iets rijpere dame die op 7k2 staat genaamd Alexia ik vind haar service redelijk ben er 1 keer geweest toen ze nog bij k16 stond middelste kamer
Aaliyah is vandaag weer aanwezig.Wendy is nu aanwezig, Aliyah weet ik niet
Wat meer info is wel gewenstIs Natalia er wel vandaag?
inderdaad, het is zo en zo wel handig om even te melden of de dame werkzaam is in de Doub of in de Geleen is, eventueel met huisnummer.Zoekfunctie geeft idd 3 Natalia's, 1 in de Doub, 2 in de Geleen
Onderstaande dame, met al die negatieve recensies, zal hij denk ook niet bedoelen.Doub is gestopt hoorde ik, dus nog 2 te gaan
daar kan je beter met een grote boog omheen lopenWaarvan één beter te vermijden
Ik, sorry.Waarvan één beter te vermijden
klopt hahaha nou ja Natalia was ook al rond de 30Bij @modjomaster is alles boven de 20 rijp
Ja, die is aanwezig.Ik, sorry.
Ik bedoelde Natalia van de geleenstraat 110k6.
Die 'Italiaanse' TMM is volgens mij al weer van naam veranderd (Jennifer oud) en van een Natalia uit de doubie heb ik nooit gehoord. Maar zie dat die ook al weer gestopt is…
Ik vermoed bianca.Wie o wie weet wie de blonde dame is vol met tattoes groene ogen. Staat bij geleenstraat 21/23 dan derde kamer en dan ernaast staat hunstsetaat dus weet nou niet welke straat ze staat. De echte wanderlaars hier van den haag weten het denk wel ? Heb mn kruit al verschoten.
Ik denk deze: https://www.girlsreview.nl/threads/bianca-roe-den-haag-geleenstraat-23-k1.8706/Ok thanks hoe is de service is er een draadje van ?
Geleen of Doublet?2 dames geneukt in het haagse recensie volgt later
Volgens mij ben je wel een beetje door het hele land actief2 dames geneukt in het haagse recensie volgt later