Dat wordt weer 2 maandjes rukken tot ze allemaal weer terug zijn van vakantie3x niks… bezetting is slecht
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat wordt weer 2 maandjes rukken tot ze allemaal weer terug zijn van vakantie3x niks… bezetting is slecht
Wel lekker goedkoop!Dat wordt weer 2 maandjes rukken tot ze allemaal weer terug zijn van vakantie
Je doelt hiermee op de rose Passage van de Hunzestraat, Paulus?Hongaarse Szilvia van de rose passage 8 is weer terug, Nicky van k13 komt dinsdag weer.
misschien jij broeder @Ted ik krijg na 1 dag pompen al weer zin om te pompen in de doubie hahha staat zoveel moois in de doubie je moet ze wel weten te vindenDat wordt weer 2 maandjes rukken tot ze allemaal weer terug zijn van vakantie
Vandaag wel aanwezig.Hoi, werkt Natalia (110p k6) vandaag?
Toch hebben ze klanten anders zouden ze ermee stoppen of service verbeterendie kan je beter mijden, ook die van 10
Het is niet alleen, dat ze sterallures hebben (hoe kan een hoertje eigenlijk sterallures hebben, ze staan ergens onderaan op de sociale ladder) maar de service laat ook te wensen over, allemaal afwerkers.
Die is de komende tijd niet aanwezig, die heb ik de afgelopen 3 weken niet gezienWeet iemand of Sonja van de Geleenstraat vandaag aanwezig is?
Wanneer heb je haar voor het laatst gezien, ik heb haar zeker 3 weken niet gezien en ik ben er altijd in het weekend en op de donderdagen en vrijdagenNee, ze is niet met vakantie.
Ziet deze man er onverzorgd uit?Ik ga me vandaag richten hier op onze forum naar een van de vaste wandelaars die ALTIJD rondlopen in de doub. Als ik zeg altijd, bedoel ik ook altijd. We kennen allemaal de lange, die zie ik vrijwel nergens naar binnen gaan en de dames ondervinden aan hem geen last. Overigens is er nog een andere wandelaar die er altijd is, wat klein, en doet me denken aan Sjaakie van Flodder +20kg.
Deze vent liep gisteren in de 31p en kneep ongevraagd in de billen van de dame die werkzaam was in 31p k100. Zij was hier niet van gediend en gaf je een schreeuw.
Ik weet dat je dit leest, raak vrouwen niet zomaar aan. Hoe je het ook bedoeld....... Vind je de dame lekker, lak een paar tientjes en geniet van haar. Blijf anders thuis!
We hebben het over dezelfde. Altijd in de weer met z'n telefoon.Ziet deze man er onverzorgd uit?
Mis een paar tanden, en altijd in een vieze joggingbroek en mag zijn haar ook wel eens wassen en vaak een paar dagen niet geschoren.
Ik heb deze man ook wel eens vuilniszakken uit kamers zien dragen op de doublet, ik dacht altijd dat hij voor de raamexploitanten werkte.
Wat een viespeuk, dat hij zomaar in de billen van een dame knijpt, had ik toch niet van hem verwacht. Zo zie je maar weerWe hebben het over dezelfde. Altijd in de weer met z'n telefoon.
Ik heb haar vanavond gezien.Is Jenny Doublet 26a k3 (blanke latina, grote borsten) er al weer? Moet van ver komen dus reactie wordt erg op prijs gesteld
Ze is meestal bezet haha en Sonja ?Niet gezien, maar ze is er wel