Johnny Walk
Meubelstuk
Nooit problemen mee, gewoon wat duidelijker en langzamer praten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet ging toch over whatsapp contact?Nooit problemen mee, gewoon wat duidelijker en langzamer praten
Langzamer praten op Whatsapp?Nooit problemen mee, gewoon wat duidelijker en langzamer praten
Welke site gebruik je voor de plattegronden?Haar leeftijd?
Welke raam in passage? Bekijk bijlage 100044
+1 geen nummersIk wil geen nummers omdat ik daar slechte ervaringen mee heb.
Mijn ervaring is dat veel dames heel selectief omgaan met antwoorden..
Als ze zonder klanten zitten krijg je reactie, maar als ze het druk hebben nemen ze niet de moeite om even netjes een berichtje terug te sturen.
Ook kom je snel in de verleiding om eens een berichtje te sturen wat niet afspraak gerelateerd is (bij dames die je vaak bezoekt en een goede klik mee hebt) en dat gaat vroeg of laat ook meestal niet goed.
Komt nog bij dat de meeste zeer slecht Engels schrijven, dus mis communicatie is ook een ding.
Dat denk ik dus ook. Dit is een discussie die nergens over gaat. In het verleden met een aantal dames nummers uitgewisseld en altijd goede afspraken gemaakt. Altijd keurig antwoord gekregen en gegeven. Maar in de loop der jaren is er wel een mentaliteitsverandering zichtbaar.Als er ooit weer een lockdown komt, wordt er weer gesmeekt om nummers
Precies! Beter mee verlegen dan om verlegen ... zo zie ik het.Als er ooit weer een lockdown komt, wordt er weer gesmeekt om nummers
Zal wel loslopen.Als er ooit weer een lockdown komt, wordt er weer gesmeekt om nummers
Is ze er niet meer dan?Al bekend waar Karina van Hunse 51k3 heen gegaan is?
Weet je ook toevallig waar ze heen is gegaan?Niet in de Hunsestraat.
Beetje late reactie, maar ze is er niet.Hoi, werkt Natalia (110p k6) vandaag?
3x niks… bezetting is slechtHoe is de bezetting in de Doub??
Ik ben nu in de geleen voor 22 k4 ik heb haar in de afgelopen uur nog niet gespotWeet iemand of Sonja van de geleenstraat vanavond aanwezig is? Zin om weer eens haar billen te bewonderen
Kan ik wel bevestigen idd had zin een in die grote reet van Ruby 26 k3 maar was er niet,Luna 37p was er niet,Kayla was er wel maar toch voor Kelly gekozen op 79 k4 om dat ze meer de tijd neemt..3x niks… bezetting is slecht