Voormalig lid 27525
Wandelaar
Hallo allemaal! Hoe groot is de kans dat Sonja uit Kazachstan vrijdagavond aanwezig is? Ik was er paar weken terug helemaal uit Zeist voor naar Den Haag gereden maar ze was er niet! Hoe laat begint zij meestal?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen je toen ergens anders binnen geweest of met volle zak terug naar Zeist?Hallo allemaal! Hoe groot is de kans dat Sonja uit Kazachstan vrijdagavond aanwezig is? Ik was er paar weken terug helemaal uit Zeist voor naar Den Haag gereden maar ze was er niet! Hoe laat begint zij meestal?
Ik denk dat zij inderdaad met vakantie is. Gisteren en vandaag ook niet aanwezig.
50 euro....denk dat alleen oude mannetjes met een klein pensioentje of uitkeringtrekkers dit betalen....misschien...?
Hij heeft Carina in de Doub gepakt volgens zijn review.Ben je toen ergens anders binnen geweest of met volle zak terug naar Zeist?
Inderdaad. Ook recensie geschreven! Is er iemand die weet of Sonja er vrijdag aanstaande in de avond is? Ik wil niet nog een keer "voor niets" naar den haag rijden!Hij heeft Carina in de Doub gepakt volgens zijn review.
Zondag wel in ieder geval. Volgens mij werkt ze wel alleen overdag, maar er zijn wandelaars met meer kennis over de Geleen dan ik.Hallo heren die bekend zijn bij de geleenstraat. Is wendy nog aanwezig de hollandse lekkere dame meestal dacht ik bij sonja in dat rijtje staat ze
Klopt, Alleen aan goede klanten hoorde ik een keerNiet alle dames zijn happig om nr's uit te wisselen is mijn ervaring…
En wanneer ben je een ''goede" klant?Klopt, Alleen aan goede klanten hoorde ik een keer![]()
Overdag was ze aanwezig, maar nu waarschijnlijk niet.Hallo heren die bekend zijn bij de geleenstraat. Is wendy nog aanwezig de hollandse lekkere dame meestal dacht ik bij sonja in dat rijtje staat ze
Geen idee, Ik was het in ieder geval nietEn wanneer ben je een ''goede" klant?
Misschien achteraf maar beter ook @TedGeen idee, Ik was het in ieder geval niet![]()
Had ik zeker moeten doen maar heb haar slechts 2 maal bezocht en zit niet zo in mijn systeem. Ik wandel ook niet zo heel vaak enzo. Wel heel veel spijt van want ik moet dus min of meer op de gok naar Den Haag vanuit Zeist om haar te treffen. Ik snap alleen niet zo goed waar nu deze discussie opeens vandaan komt.Waarom vragen jullie niet de whats app nrs v jullie favorietjes?
Was dat geen transvrouw?Ik ben ongeveer een jaar terug in de hunsestraat bij de rose passage (K12 of eentje daarnaast) geweest bij een dvp van tussen de 30-40. Een opvallend grote blonde dame, met flinke (nep)borsten. Milf uitstraling. Bleek ook nog eens nederlands te spreken (moedertaal) en kon uitstekend deepthroaten. Ik kan me geen naam herinneren, is er iemand die weet of ze ergens adverteert/nog steeds aanwezig is?
+op zoek naar een recensiedraadje!
Dat haal ik nu ook een beetje uit dit forum ja. Geen idee gehad op dat moment overigens. Alleen gepijpt dus wat er onder hangt (of niet) weet ik niet.Was dat geen transvrouw?
Ik denk bij de meeste dames als je een vaste klant bent die veel betaald.En wanneer ben je een ''goede" klant?
JaIs manuela aanwezig?