Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs dit die op 20-24 stond?ik heb haar al een tijdje niet gezien Ted, afgelopen maandagavond stond Carolina in haar kamer, kleine Colombiaanse met "nieuwe" tieten
Nee Ted, dat is zeker de Carolina niet, die jij bedoelde.Is dit die op 20-24 stond?
Toen ik de recensies gelezen had won mijn lul het van mijn hoofd.M.i. heb je nogal wat gemist:
![]()
Recensie - Natalia/Editha (Rus), Den Haag, Geleenstraat 110P K6
Zal ik hem dan maar openen? Editha is dus de dansende slanke Russin waar ik eerder een vraag over gesteld had in DH algemeen vorige week toen ze boven stond op 100K2. Gisteren zag ik haar wederom en na een aangenaam praatje aan het raam durfde ik het wel aan. Zeer ontspannen. Kwam bloedjegeil...www.girlsreview.nl
Lege theezakjesDeze Carolina had voor kort een paar lege theezakjes als borstjes.
Dat is denk Diana, donkere vrouw met grijs haar, hoort een beetje bij het meubilair. Ik had haar al een tijd niet gezien, maar blijkbaar leeft ze nog.Weinig meisjes vandaag, maar een oudere zwarte vrouw met kort haar loopt met haar zwagers die in zichzelf praat
Bezetting is echt slecht, ik hoor van verschillende dames dat ze de wandelaars rotzooi vinden (in Doubletstraat) en dat ze eigenlijk ook weer gelijk weg willen gaan.Weinig meisjes vandaag
Momenteel wel aanwezig.Was er gisteren in de avond heb ik weer Sabrinna kamer 110 niet gezien.
Is ze er op zondag?
Het blijft een spelletje, er zijn klanten die verwachten dat ze alles uit de snoepkraam mogen pakken voor 50€ en er dames die alle supplementen als xtra's rekenen . En die sociale ladder ,tja men kan aan de top staan alleen dat wil nog niet zeggen of het een respectvolle en goedbetaalde klant is .Alsof de 50 euro klanten allemaal zo netjes zijn, en de meeste meiden verdienen meer dan de klagende respectloze 50 Euro klantjes, sociale ladder blablabla
Vandaag aanwezig.Is Aaliya in de Hunsestraat vandaag aanwezig?
ik denk dat het merendeel van de wandelaars naar de wandelstraten gaan om even snel de zak te kloppen. Dus dat zullen niet alleen oude mannetjes zijn of uitkeringstrekkers.50 euro....denk dat alleen oude mannetjes met een klein pensioentje of uitkeringtrekkers dit betalen....misschien...?
en dat uit de mond van een oost europees hoertje?ik hoor van verschillende dames dat ze de wandelaars rotzooi vinden (in Doubletstraat)
neen broeder Lori heeft niet zo stevige borstjes maar zeker geen thee zakjes broeder!!! ik weet wel degelijk het verschil!!Lege theezakjes, Lori ook toch
![]()
Als sommige dames de wandelaars in Doublet ze zien als rotzooi, dan denk ik "waarom werk je dan in de goedkoopste straat van NL?" (Al vragen een groot deel ook al €50,00).en dat uit de mond van een oost europees hoertje?
De omgekeerde wereld. zal ik zeggen.
Sorry broeder, maar het was maar een grapje omdat ik weet dat Rony80 dat vind. En hij had het over theezakjes, dus ik dacht meteen aan Rony80 die dat eerder had gezegd over Lori.neen broeder Lori heeft niet zo stevige borstjes maar zeker geen thee zakjes broeder!!! ik weet wel degelijk het verschil!!
volgens mij had ik het bij haar niet over lege thee zakjes, dat was iemand anders, ik zei over haar dat ze geen uitstraling had/ heeft, een scheve neus heeft en kleine tietjes heeft.Als sommige dames de wandelaars in Doublet ze zien als rotzooi, dan denk ik "waarom werk je dan in de goedkoopste straat van NL?" (Al vragen een groot deel ook al €50,00).
Ik heb dames gezien die van de Doublet naar de Geleenstraat werken en dan komen ze achter dat ze te weinig klanten krijgen en te lang vrij staan, dus dan gaan ze maar weer terug naar de straat waar ze vinden dat de wandelaars "rotzooi" zijn.
Dus ze kunnen zich beter voelen, maar dat zijn ze totaal niet.
Sorry broeder, maar het was maar een grapje omdat ik weet dat Rony80 dat vind. En hij had het over theezakjes, dus ik dacht meteen aan Rony80 die dat eerder had gezegd over Lori.
Het is niet mijn type, dus ik zal haar ook nooit bezoeken.
Er is wel een topic van een Carina op nr 26 maar dat is een latina.Klopt het dat er nog geen topic is over Carina/Karina uit de Doubletstraat (nummer 26). Of heb ik gewoon haar naam verkeerd onthouden/verstaan? Een knappe Roemeense met donkerblond haar, 1.60 meter, geen tatoeages/piercings.
Ja, die zag ik ook al inderdaad, maar dat is niet de dame bij wie ik gisteren geweest ben.Er is wel een topic van een Carina op nr 26 maar dat is een latina.
![]()
Recensie - Carina, Den Haag, Doubletstraat 26a k5 (vh k1)
Bij Dominicaanse carina geweest donderdag. Kende haar nog van voor de lockdown en had toen een geweldige ervaring met haar. Zo ook afgelopen donderdag. Carina spreekt nauwelijks Engels maar is ondanks dat erg leuk om mee om te gaan. Voordat ik m'n kleren uithad stond ze al met haar grote billen...www.girlsreview.nl