Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemiddag heren, Hoe is de bezetting in de stenen passage (doub) op zo'n tropische dag? Ik heb enorm zin in een heerlijke partij latina billen waar je tegen aan kan ketsen💥

Laatst bewerkt:
Ik vond de Geleen en de Doublet echt slecht qua bezetting, en de dames die er waren hadden het ook helemaal niet druk, je zag sommige dames echt vervelen.

En al die dames bij 12 hebben allemaal sterallures.

Joanna zag ik de straat inlopen ze ziet er in het daglicht ook oud uit in haar gezicht

die kan je beter mijden, ook die van 10
Het is niet alleen, dat ze sterallures hebben (hoe kan een hoertje eigenlijk sterallures hebben, ze staan ergens onderaan op de sociale ladder) maar de service laat ook te wensen over, allemaal afwerkers.
Beste Rony80,
Graag iets meer respect voor DVP's v.w.b. plaats op de sociale ladder.
We gaan immers graag naar een DVP, toch?
Als de service van een DVP niet goed dan is, dan is het uiteraard wel fijn als het hier wordt gedeeld.

Tall

Beste Rony80,
Graag iets meer respect voor DVP's v.w.b. plaats op de sociale ladder.
We gaan immers graag naar een DVP, toch?
Als de service van een DVP niet goed dan is, dan is het uiteraard wel fijn als het hier wordt gedeeld.

Tall
Maar klopt het niet wat ik zeg? mbt tot de sociale ladder, bovendien zijn die dames waar het hier over gaat allemaal Roemeense met voor het merendeel zigeunerbloed, en daar moet ik respect voor hebben?
Ik neuk ze niet, omdat ik ze te min vind.

Terug
Bovenaan Onderaan