Dankje Ronyik heb haar al een tijdje niet gezien Ted, afgelopen maandagavond stond Carolina in haar kamer, kleine Colombiaanse met "nieuwe" tieten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDankje Ronyik heb haar al een tijdje niet gezien Ted, afgelopen maandagavond stond Carolina in haar kamer, kleine Colombiaanse met "nieuwe" tieten
En pijpen zonder is weer duurder.zonder pijpen is het namelijk goedkoper.
Dat heb je goed opgemerkt.En pijpen zonder is weer duurder.
ik zal wel melden Ted, als ik haar zie.Dankje Rony
Dan moet je wel zorgen een goeie te hebben, een met een leren broek die heeft ook leren pijpenEn pijpen zonder is weer duurder.
Komende 2 maanden zal wel beperkte bezetting zijn vermoed ik.. Maar goed, je hebt er maar 1 nodig.
Weet iemand of Crystal (Cristal) er vandaag is?
Crystal van 31k2/3 ?(weet der kamer nummer niet precies meer)ik zal wel melden Ted, als ik haar zie.
Of misschien iemand anders want zo vaak kom ik ook weer niet in de Doublet. Dit raspaardje is een pareltje in de Doublet en altijd een zekerheidje.
inderdaad die Crystal 31k2Crystal van 31k2/3 ?(weet der kamer nummer niet precies meer)
Jammer dat ze nog zo lang weg is tot september.Crystal is met vakantie, september zou ze weer terug moeten zijn
Volgens mij is Elisabeth vandaag niet aanwezig.Thanks Paulus !
Ga ik maandag weer even kijken of ze er is
Ja, ze is aanwezig.Meesteres Jessica vandaag wel aanwezig of is ze op vakantie
Wist niet dat ik er lelijk uitzag vandaag Ze was bezig met telefoon en het raam was dicht. Dus gaf ik een handgebaar om binnen te komen. Toen keek ze me aan alsof ik een bedelaar ben. Was benieuwd naar de naam. Bedankt PaulDat is Sandra.
Dank je Paul, maar er staat ook 116. En op.plattegrond cityg. Lijkt het bovenNee, kijk op de plattegrond.
Maar zo te zien is Sonja niet aanwezig.
???Iemand zowel Elsa als haar buurvrouw Johanna gespot de afgelopen dagen?
Elsa gisteren gespot, haar buurvrouw niet maar kan bezet geweest zijn.
Volgens mij stond er op de kamer van Johanna vorige week een andere dame.Elsa gisteren gespot, haar buurvrouw niet maar kan bezet geweest zijn.
Had ik ook afgelopen weekend bij 23k10 of k11. KorteWist niet dat ik er lelijk uitzag vandaag Ze was bezig met telefoon en het raam was dicht. Dus gaf ik een handgebaar om binnen te komen. Toen keek ze me aan alsof ik een bedelaar ben. Was benieuwd naar de naam. Bedankt Paul