Alexandra heb ik een paar dagen geleden nog gezien op 29k1Alexandra heeft wel daar gestaan, maar die heb ik daar al een hele tijd niet gezien, wel stond op dat adres de Roemeense Daniela of Daniele, qua looks zou het een latina kunnen zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlexandra heb ik een paar dagen geleden nog gezien op 29k1Alexandra heeft wel daar gestaan, maar die heb ik daar al een hele tijd niet gezien, wel stond op dat adres de Roemeense Daniela of Daniele, qua looks zou het een latina kunnen zijn.
dan zou het inderdaad Alexandra wel zijn, ik zelf had haar al een hele tijd niet gezien.Alexandra heb ik een paar dagen geleden nog gezien op 29k1
dan zou het inderdaad Alexandra wel kunnen zijn, ik zelf had haar al een hele tijd niet gezien.Alexandra heb ik een paar dagen geleden nog gezien op 29k1
misschien dat ze nog een extra zakcentje wou verdienen voordat ze weer naar huis gaat....Nee, zoals je waarschijnlijk wel weet werkt Camelia niet op zondag.
Elisabeth is vandaag ook aanwezig.Thanks Paulus !
Ga ik maandag weer even kijken of ze er is
het is wel een lekker wandelweertje, niet te warm.Zo beste wandelbroeders, ik ga vandaag even genieten. Hoe zal de bezetting vandaag zijn in beide straten? Ben benieuwd.
Ai, lees je bericht te laat. Geen korte broek aangetrokken want hier in Rotterdam is het nog wat fris. Ja ben ook wel benieuwd. Heb wel eentje geappt om te vragen of ze vandaag werkt maar momenteel dat ik dit schrijf heeft ze nog niet gereageerd. P.s laat wel weten over de bezetting.het is wel een lekker wandelweertje, niet te warm.
Vergeet je korte broek niet aan te doen, zonder pijpen is het namelijk goedkoper.
Ik ben overigens ook wel benieuwd hoe de bezetting is op een zondagmiddag?
Jaren geleden eens op een zondagmiddag wezen wandelen, viel niet eens zo heel erg tegen qua bezetting.
ik ben benieuwd, mocht je gaan, dan ben ik wel benieuwd, hoe je ervaring was.Ai, lees je bericht te laat. Geen korte broek aangetrokken want hier in Rotterdam is het nog wat fris. Ja ben ook wel benieuwd. Heb wel eentje geappt om te vragen of ze vandaag werkt maar momenteel dat ik dit schrijf heeft ze nog niet gereageerd. P.s laat wel weten over de bezetting.
Ben onderweg naar Den Haag.ik ben benieuwd, mocht je gaan, dan ben ik wel benieuwd, hoe je ervaring was.
Daar gaat het toch om?Heb wel mijn lood kunnen dumpen.
Volgens mij is ze met een paar weken terug. Zij doet haar naambord niet weg als ze een dag vrij neemt. Was mij opgevallen.Laura van Geleen45 niet gespot vandaag en haar bordje is ook weg. Is ze met vakantie toevallig of slechts een dagje vrij?
Zeker, was wel moeite weer voor mij, maar toch gelukt. De gelukkige is weer wat rijker.Daar gaat het toch om?
Vanmiddag heb ik in de Geleenstraat ruim 50 dames geteld.De bezetting van beide straten is niet zo best. Heel veel vrij en natuurlijk ook vanwege vakantietijd. Heb wel mijn lood kunnen dumpen.
Was meesteres Jessica daar een vanVanmiddag heb ik in de Geleenstraat ruim 50 dames geteld.
Was Sonja aanwezig? Wil niet zoals de vorige x voor niks rijdenVanmiddag heb ik in de Geleenstraat ruim 50 dames geteld.
Niet gezien.Heeft iemamd
Was Sonja aanwezig? Wil niet zoals de vorige x voor niks rijden
ik heb haar al een tijdje niet gezien Ted, afgelopen maandagavond stond Carolina in haar kamer, kleine Colombiaanse met "nieuwe" tietenKomende 2 maanden zal wel beperkte bezetting zijn vermoed ik.. Maar goed, je hebt er maar 1 nodig.
Weet iemand of Crystal (Cristal) er vandaag is?
Ik heb je al eerder geantwoord dat je de meeste informatie in haar topic kan vinden.Heeft iemamd
Was Sonja aanwezig? Wil niet zoals de vorige x voor niks rijden