Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTog ken ik een paar hollandse jongens waar ze aardig wat aan verdienen zal niet zeggen wienatuurlijk willen ze die hebben, aan een mooie nederlandse jongen valt niet veel te verdienen.
Natuurlijk is ze aardig tegen de klant, zoals iedereen die een service verleent. De bakker doet dat ook bij een vaste klant. De hotelhouder ontvangt je als een oude vriend. En hoeveel wordt er niet geslijmt op het werk als je maar belangrijk bent. DVP's zullen zelden een vaste relatie aangaan met een klant, ze blijven je toch niet trouw. Begin daar maar niet aan, hoeveel oudere mannen zijn daar niet ingestonken. Natuurlijk is het niet erg reëel, maar haar fraaie lichaam is wel heel reëel.Nou ik zag en zie haar niet als een spermacontainer, zij komt denk ik uit een heel arm gezin en zij is de kostwinner voor het gezin en daarom doet ze dit werk. Zij doet dit niet omdat ze luxe designers wilt kopen of een luxe leefstijl wilt leiden zoals andere Roemeense dames. Zij staat er volgens mij al bijna 10 jaar hoorde ik.
Maar ik heb gewoon nog nooit eerder een dame ontmoet die zoveel heeft gelogen tegen mij.
Ja je hebt gelijk, hele dagen continu liegen en faken en ik geloof ook niet in hun illusies van "ik mis je", "ik denk vaak aan jou", " ik vind je heel leuk" en al dat andere domme lulkoek om alleen maar te proberen je zovaak mogelijk terug te laten komen en vooral als je een goedbetaalde klant bent.
Redelijk net weer een aantal dames bij gekomenHoe is de bezetting in de doub op dit moment?
Sorry voor de onwijs domme vraagJa, het kamernr staat er toch.
Ik vroeg het me ook al af. Normaal alleen politie en gemeenteschoonmaak voor de toiletten. Werd laatst ook bijna van de sokken gereden.Ik vind dat er de laatste tijd veel auto's door de doublet rijden, is dat toegestaan? Sommigen rijden nog behoorlijk hard ook, stelletje idioten
In een uur tijd een stuk of 4, 5 auto'sIk vroeg het me ook al af. Normaal alleen politie en gemeenteschoonmaak voor de toiletten. Werd laatst ook bijna van de sokken gereden.
dat viel mij een tijdje geleden ook op, volgens mij zaten er allemaal, op het uiterlijk af te gaan, van die zigeunertypes in die auto'sIk vind dat er de laatste tijd veel auto's door de doublet rijden, is dat toegestaan? Sommigen rijden nog behoorlijk hard ook, stelletje idioten
Thanks Paulus !Ze was maandag vrij. L week was ze er wel, maar zoals gebruikelijk vandaag afwezig.
Weet niet of ze nederlands is maar er staat wel oudere dame vandaag weet niet of ze ook avond werkt en waar ze precies stond maar staat wel vaker in de straatheren vraagje staat er vandaag een nederlandse dame van rond de 45 -50 jaar in de doubl
Is dat niet Daniele? ze heeft een grote tatoeage op een van haar bovenbenen?Wie is die kleine knappe latina op doublet 29k1?
Wie is die kleine knappe latina op doublet 29k1?
Alexandra heeft wel daar gestaan, maar die heb ik daar al een hele tijd niet gezien, wel stond op dat adres de Roemeense Daniela of Daniele, qua looks zou het een latina kunnen zijn.dat is deze dame
Recensie - Alexandra (Col), Den Haag, Doubletstraat 29 k1
Een hele tijd rondjes gelopen zonder ook maar 1 dame te zien die mijn interesse had. Er verscheen een latina met een leuk koppie op nr 29 maar die werd meteen weggekaapt. Maar al snel was ze er weer dus hup naar binnen want er moet gewipt worden. Aardige kleine meid uit Columbia (zegt ze...www.girlsreview.nl
Beetje laat, maar de enige die bij mij opkomt is Ascha Geleenstraat. Grote tieten, ballen likken en zuigen een evt pzc.Iedereen is jarig. Dat moet gevierd worden. Iemand die balzuigende dames met grote Tieten kent in de straat gelieve pm dan ga ik morgen langs om te inspecteren en recensies te schrijven
GR RF
Oke, dank voor de info. Zal volgende keer eens gaan checken.Alexandra heeft wel daar gestaan, maar die heb ik daar al een hele tijd niet gezien, wel stond op dat adres de Roemeense Daniela of Daniele, qua looks zou het een latina kunnen zijn.