Beide dames zijn aanwezig.Kan iemand mij vertellen of Christina en/of Reina (geleen84K3 en geleen84k5) aan het werk zijn vandaag? Ik schijn ze steeds mis te lopen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBeide dames zijn aanwezig.Kan iemand mij vertellen of Christina en/of Reina (geleen84K3 en geleen84k5) aan het werk zijn vandaag? Ik schijn ze steeds mis te lopen.
Haar naam is trouwens Kitty.Weet iemand waar het meisje dat werkte vanuit 75/75a k9 doubletstraat naartoe gegaan is? Is inmiddels al een aantal jaren geleden dat ik haar gezien heb. Harde muziek en blowde altijd op haar kamer..
Uiteraard is een naam ook zeer welkom, dan ga ik zelf even zoeken
Oma-tje heet Elsa. Bedankt overigens, zou meer moeten gebeuren vooral nuttig voor de wandelaars die van ver moeten komenVandaag om een uur of 12 door de Doub gelopen en o.a. de volgende dames (of naambordjes) in vogelvlucht gezien . De nodige voor mij "naam-onbekenden" + de in actie zijnde dames kan ik niet vermelden natuurlijk ..........
De evenkant in volgorde vanaf de P.bakken :
Kika
Elise
Oma-tje
Saskia
Tanja
Betina
Manuela
Claudia
Lisa
Sol
Monica
Amanda
Katalina passage
Ana op 73
Dora op 79
De passages waren redelijk bezet en die met de 'dubbelverdieping'(nr75) heb ik beneden alleen Dina niet gezien.
Wel was er een nieuwe dame : Dominicaanse Caroline zit in de eerste kamer : recensie volgt .
Hoogst waarschijnlijk is er inmiddels wel weer 'versterking' aangekomen om alle staande stengels te lijf te gaan.
Doe er je voordeel mee ( of niet )
naar mijn idee, is deze vraag al een aantal keren voorbij gekomen, even terug bladeren @MikeRStaan er momenteel nog dames die anaal doen? In beide straten
Dankjewel hoor ik heel graag !Sonja is met vakantie, zoals ik in haar topic heb geschreven.
Als ze terug is meld ik het hier.
Ik heb dat dus ook wel eens af en toe.. Dat ik ze gewoon ff niet herkenIk kom er net vandaan. Uiteraard geen Kayla. Vaste regel dat zij er niet is als ik ga.
Anyway, voor de rest niet veel soeps gezien, dus bij een knappe Roemeense naar binnen gegaan.
Ik leek haar te herkennen en wist het niet zeker, maar toen ik binnen was en zei dat ze me bekend voorkwam floepte het eruit.
Jawel hoor, Roemeense Jennifer waar ik voor de pandemie heel vaak ben geweest (alleen blond ipv bruin haar nu). Ze wist mij perfect te herinneren (naam, job, de gesprekken etc.). Voelde me wel stom, maar gooide het er maar op dat haar haarkleur me in de war bracht en dat ze nog steeds superknap is net als 2 jaar geleden gezien ze me wel naar binnen heeft gelokt. Leuke seks gehad (ze pijpt erg lekker), maar niet de denderende seks dat ik even nodig heb. Ze heeft daar simpelweg de kont niet voor.
Maar dan de belangrijke zaak. Nadat ik klaar was nog een rondje gelopen en op 26a k2/3/4 zag ik weer de twee Dominicaans dames die ik aan het begin van de week ook zag. De iets slankere dame met een knap gezicht was er weer, maar de vollere dame was er ook en ik wachtte even tot ze zich omdraaide.
En jezus, die heeft echt een geweldige Latina-reet. Misschien net geen Kayla, een level lager, maar errrrug lekker. Ik bedoel de wat meer gezette dame met een wat minder knappe gezicht t.o.v. haar buurvrouw, en krullend donkergeblondeerd haar. Nog even op het forum gezocht, maar geen recencie/thread volgens mij. Iemand moet toch wel weten wie ik bedoel? Je kunt haar absoluut niet missen.
Caroline/carolina sinds kort op 75p k1 heeft jarenlang gewerkt in de 11/25p (stenen passage).Wel was er een nieuwe dame : Dominicaanse Caroline zit in de eerste kamer : recensie volgt .
Ja dat kan maar ik helaas kan niet haar nummer hebben in mijn telefoonOm de week wordt er wel om Sonja gevraagd. Weet niet of het niet duidelijk genoeg staat in haar thread, maar ze heeft een telefoonnummer die ze deelt. De volgende keer gewoon vragen misschien en direct met haar in contact komen?
Ja joh ik ben er langsgeweest, sta al weken in vuur en vlamIk heb gehoord dat er brand was in de Geleenstraat op nr 45??
@hellraiser666 oftewel Sherlock : goed gevonden deze mooie recensies . Plaats jij het linkje in haar topic dan ?
Zo te lezen is haar service nu nog steeds net zo goed. Zie mijn ervaring :
Recensie - Caroline - Den Haag - Doubletstraat 25 vk1
Ik ga niet zo vaak de passages in maar vandaag is een keer wel. Gelukkig maar, want bij de 2 verdiepingpassage(nr 75) zag ik bij het binnengaan in het eerste kamertje een leuk vriendelijk dametje staan en bij het verlaten keek ze me weer vriendelijk lachend aan. Ik ga tegenwoordig niet zo snel...www.girlsreview.nl
Dank je!Ik geef je geen garantie : Vraag maar eens aan als je binnen bent . Aan de deur is de kans op nee aanwezig .....
Amanda op 8a1
Ana op 73
Dora op 79
Lorena
Asha geleen 96k3
Deze dame ken ik niet, en ik kon geen draadje over haar vinden. Kun je iets meer over haar vertellen? Leeftijd, afkomst, uiterlijk? Alvast bedankt.Dora op 79
ik denk dat je de zoekfunctie even moet gebruiken, er staat in Den Haag alg. genoeg over geschreven.Deze dame ken ik niet, en ik kon geen draadje over haar vinden. Kun je iets meer over haar vertellen? Leeftijd, afkomst, uiterlijk? Alvast bedankt.