wandelaar54321
Wandelaar
zaankantje is het druk in de straat of nog veel kamers leeg
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk moet zeggen heb Kayla al weken niet gezienVanavond dame met enorme kont helaas niet gezien,Kayla wel gezien ergens op 37,denk dat Kelly op nr 79 ook wel wat voor je is als haar ziet ben je verkocht..
Ik moet zeggen heb Kayla al weken niet gezien
Ja maar op zondag tot 13.00 gratis. Als je dan bijvoorbeeld om 12.30 betaald hebt voor 45 min, dan betaal jeveigenlijk maar een kwartier,ca. 70 ctPaar weken terug op zondag eind van de ochtend, toen koste het mij maar 70 cent. Dat is een mooie prijs om te betalen.
Ja zeker heb ik het ook over. Is de zus van een andere dameInderdaad, hebben we het over dezelfde Kayla? Ging vrijdagavond speciaal voor haar naar de Doublet, maar ze was er niet.
De Kayla waar ik het over heb heeft blond haar, een tribal tattoo boven haar kont, siliconen ver naar achteren uitstekend kont met wat cellullitis, staat continu met haar kont naar het raam.
Ja zeker heb ik het ook over. Is de zus van een andere dame
Ik was een vast klantje van deze heerlijke dame. Zover ik weet is ze een paar jaar geleden voorgoed terug gegaan naar de Dominicaanse Republiek. Mocht ze ooit weer in Nederland werkzaam zijn hoor ik dat graag.Iemand al een keer Julia gezien in de Doublet op nummer 8 kamer 4 of 8, weet niet meer precies welke
Thanks manNiet gezien.
Lijkt me een mededeling.Is dat een mededeling of een vraag?
Zijn er recensies van haar? Kan ze niet vinden.Alice (Spaans/Arabisch) 18 K4 in Doubletstraat ook aanwezig
Dik vrouw met krullen haar, draagt meestal een sort van blauw kleding dat is Fatima.Jij hebt het volgensmij over de donkere dame, die stond naast haar vandaag op 1 k2. Die bedoel ik niet. De dame waar ik het over heb heeft altijd een blauw kleedje aan
Fatima zegt Turks of morokko, ik weet niet meer. Maar afkomst is altijd een spelletje.Soort Perzisch achtig hè. Blauwe langs jurk . Ook wel enigszins intresse in haar. NaSt er stond "dikke" lisa
Ik was een vast klantje van deze heerlijke dame. Zover ik weet is ze een paar jaar geleden voorgoed terug gegaan naar de Dominicaanse Republiek. Mocht ze ooit weer in Nederland werkzaam zijn hoor ik dat graag.
Heb je daar al een specifieke dame voor op het oog ?Goedemorgen heeft er toevallig iemand zin en tijd om deze week een mmv trio te doen gr damian
Klopt Astrid gesproken en ze gaf aan dat ze is gestopt met werken.Ik reageerde op @Hindoegeil , dus Astrid.
Zij werkt voorzover ik weet als beheerder of zoiets