Voormalig lid 8740
Newbie
- 12
- 23/02/22
- 1
Half jaar geleden stond er een blond petite Italiaanse dame bij hunsestraat 49 K5, met een SM bordje achter het raam. Weet iemand wie dit is en of ze ooit terugkomt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa ze was er. Sorry, heb je nu weinig meer aan...Iemand in de doub? Werkt rosalina 11/25p?
GR RF
Dat is TheresaWie zou mij kunnen vertellen wie die Nederlands sprekende Aziatische jonge dame is eerste raam naast de witte passage als je ervoor staat links
Nou @Marcov12 dat wordt weer genieten van recensies , want er is de laatste tijd vaak naar haar gevraagd.Dat is Theresa
Nou paulus ik zou der zo is ff bezoeken als ze er is en een recensie voor jé schrijven weet jij of ze der staat toevalligJa, wel heel vaak door dezelfde.
Ze is niet verkeerd , vind ik ook . Ik wacht nog even af of 1 van haar andere vele fans een verhaaltje schrijft. Wellicht @Damian070 (oud hookers lid ? ) zoals hij schrijft. anders start ik binnenkort wel een topic : als er 1 over de dam is .......Theresa heb ik 2-3 jaar geleden bezocht, op zich niet verkeerd maar er zijn betere.. wel vreemd dat er geen topic van haar is, omdat er best vaak om haar gevraagd wordt.
Nee ik ben geen oud hockers schrijver ik ga vanavond langs kijken of ze er is dan hahahZe is niet verkeerd , vind ik ook . Ik wacht nog even af of 1 van haar andere vele fans een verhaaltje schrijft. Wellicht @Damian070 (oud hookers lid ? ) zoals hij schrijft. anders start ik binnenkort wel een topic : als er 1 over de dam is .......
Ze heeft de laatste wel een flinke reet gekregen. Perfect om tegen aan te bonken!! Haha
Nouu ik ben geweest helaas was theressa niet aanwezig ik heb gekozen voor een andere dame in de witte passage k14 wat een beest ben vergeten haar naam te vragen maar ze is een mooie chubby met echt een dikke kont ze ziet er uit als een colombiana ik zou zeker nog een keer terug gaan wat een kont is dat zeg pfffOp hookers heb ik ook over haar geschreven en vooral wandelaar "pfan89" schreef over haar.....
Damian : Ik wens je veel plezier en genot met Theresa. Maak maar een complimentje over haar outfit : kan ze wel waarderen
Een dikke reet is persoonlijk niet alles voor mij. De verhouding met het bovenlichaam is van belang, de vorm, terugstoot en of het hard of zacht is. Die neppe reten heb je ook niets aan. Ik kan nooit echt stoten omdat ze hun rug hol maken of apart liggen. Theresa weet in ieder geval hoe het moet en beschikt over de bovenstaande kwaliteiten.Nouu ik ben geweest helaas was theressa niet aanwezig ik heb gekozen voor een andere dame in de witte passage k14 wat een beest ben vergeten haar naam te vragen maar ze is een mooie chubby met echt een dikke kont ze ziet er uit als een colombiana ik zou zeker nog een keer terug gaan wat een kont is dat zeg pfff
Ze is er vandaag, werkt alleen bij hoge uitzondering in de avond.Is de kleine Alina op Geleenstraat 110 k2 nu en vanavond aanwezig?
Bedankt voor het antwoord.
Bedankt, was idd 126aIk heb gehoord dat ze is gestopt, werkte overigens op 126a.
Je bedoeld de stenenpassage zeker!Zo,ik kwam vorige week even in de witte passage,daar stonden op 25/k1 en 2 en 3 een paar mollige tante,s met behoorklijke billen en borsten.
Heb ik iets gemist is daar iets over te vertellen.Vast bedankt voor de moeite,mag ook in een prive bericht.