staatsliedenbuurt
Stamgast
- 435
- 04/11/21
- 154
weet iemand of en wanneer Topacio Doubletstraat 37 weer terugkomt ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOK, "die oma in haar zwempak" dus.ik denk dat je de zoekfunctie even moet gebruiken, er staat in Den Haag alg. genoeg over geschreven.
hahaha, inderdaad die oma in haar zwempak. Ik dacht dat je wel wist wie Dora was.OK, "die oma in haar zwempak" dus.
Ik weet wie er bedoeld wordt, vaak gezien. Oudere dames kunnen best lekker zijn, maar zij is toch niet mijn type.
Ik was een keer bij Dora, ik wil nog een keer proberen en darnaa ga ik een review maken.OK, "die oma in haar zwempak" dus.
Ik weet wie er bedoeld wordt, vaak gezien. Oudere dames kunnen best lekker zijn, maar zij is toch niet mijn type.
Zo oud is Topacio nog niet ik kan zelf niet goed leeftijden schatten maar ik denk dat zei niet ouder is dan 35 of zo maar misschien ben jij zelf wel oudOK, "die oma in haar zwempak" dus.
Het ging niet over Topacio maar over DoraZo oud is Topacio nog niet ik kan zelf niet goed leeftijden schatten maar ik denk dat zei niet ouder is dan 35 of zo maar misschien ben jij zelf wel oud
Dan is dat een ander verhaal ik weet niet wie Dora isHet ging niet over Topacio maar over Dora
Misschien kan je dan de cijfers voortaan beter omdraaien als je dan toch leeftijden gaat schatten .... Topacio is n.l. eerder 53 dan 35Zo oud is Topacio nog niet ik kan zelf niet goed leeftijden schatten maar ik denk dat zei niet ouder is dan 35 of zo maar misschien ben jij zelf wel oud
als je denkt dat Topacio 53 is dan vergis je je zeer ze is zeker nog wel onder de 40 dat merk ik wel als ik bij Topacio op bezoek ben dat zie je ook wel aan haar lichaam ze zegt zelf dat ze 25 is meeste dvp-ers zeggen altijd dat ze jonger zijnMisschien kan je dan de cijfers voortaan beter omdraaien als je dan toch leeftijden gaat schatten .... Topacio is n.l. eerder 53 dan 35
Ik weet niet of jij een Topacio sr kent maar Topacio Doubletstr 37 is nog niet zo oud ik kan niet goed leeftijden schatten maar wel is me bekend dat ze nog niet boven de 40 isDeze naam komt inderdaad vaak voor . ......
Erg verwarrend die zelfde namen.
Dan heb ik Topacio sr voor me en jij komt dus bij Topacio jr.
Dat kan .. sorry hoor.
Welke kamers staan ze MikeR?Tanja en Claudia
Dora moet echt flink op leeftijd zijn. Ze stond al sinds mensenheugenis in de Poeldijksestraat en zag er toen al net zo uit als nuIk was een keer bij Dora, ik wil nog een keer proberen en darnaa ga ik een review maken.
Op hookers andere klanten zeggen "alles mag", van mij kant heb ik niet alles geprobeerd (dus wil ik nog een keer voor iets meer).
Pzc nzc mag dus beffen denk ook wel, ik ga vragen.
Mijn ervaring was heel positief.
Heel lief dame, pijpen niet het best maar lekker pompen in verschillende positie was top.
Ze is niet voor iedereen (leeftijd).
Als je via de zoekopdracht deze dames zoekt en/of de recensie-topics langsgaat en BETER doorleest kom je vanzelf deze dames en hun adressen tegen en nog meerderen die aan jouw verlangens voldoen.Welke kamers staan ze MikeR?
Bedankt voor de info fleppendeflepper. Ga het direct doen. Was een stomme vraag van mij En was niet mijn bedoeling om iemand te verwijten. Als ik iemand mee beledigd heb bied ik hierbij mijn excuses.Als je via de zoekopdracht deze dames zoekt en/of de recensie-topics langsgaat en BETER doorleest kom je vanzelf deze dames en hun adressen tegen en nog meerderen die aan jouw verlangens voldoen.
Ook kan je zelf aan het raam van jouw "doelgroep-vrouwen" vragen of je ze in hun mond mag spuiten.
Als je dat zou willen doen , dan hoeven we ook jouw vragende/verwijtende berichten niet te lezen en ben je ook van niemand afhankelijk .
26k2 en 30 dacht ikWelke kamers staan ze MikeR?
Die zijn allebei helaas niet 21-35 jaar meer hoorTanja en Claudia
Thanks, ik ga mijn best doen! Balen dat zij er niet meer is, heb je suggesties voor een vergelijkbare dame?Welkom! Sofia helaas al meer dan twee jaar niet gespot. Ik ben bang dat ze gestopt is.
Kijk ernaar uit om je recensies te lezen