Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste heren van geluk,

Sinds bimbo-godin Aysha van de Geleenstraat weer is vertrokken merk ik een groot gemis.

Natuurlijk zijn er hier en daar wat dames te vinden met volle, opgespoten lippen. Maar wat ik sinds Aysha's vertrek niet meer ben tegengekomen zijn echte overdreven opgeblazen pijplippen.

Wie heeft volgens jou de beste lippen van de Haagse straten?

Beste heren van geluk,

Sinds bimbo-godin Aysha van de Geleenstraat weer is vertrokken merk ik een groot gemis.

Natuurlijk zijn er hier en daar wat dames te vinden met volle, opgespoten lippen. Maar wat ik sinds Aysha's vertrek niet meer ben tegengekomen zijn echte overdreven opgeblazen pijplippen.

Ruru nr 86-1 of Sally nr 23?

Beste heren van geluk,

Bianca

Beste heren van geluk,

Ik snap niet dat wanneer er zoveel mensen zo vol lof zijn van Aysha zij zo vaak vertrekt, daar zij toch wel redelijk veel klandizie heeft en daarbij goede inkomsten verwerft.

voorlopig gestopt. kan naar archief
Helaas! Deze maand 2x in Geleenstraat geweest, helaas Laura niet meer gespot en haar naambordje is ook weg in de kamer waar ze altijd zat.
In verleden haar 2x bezorgd en dat was top, dacht dat ik ook een recensie had geschreven op dit forum maar kan die nergens meer terugvinden (zal in 2021/22 geweest zijn).
Wilde haar graag weer eens bezoeken. Uiteindelijk in Doubletstraat beland bij een heerlijke Roemeense.

Terug
Bovenaan Onderaan