Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeel vroeg, denk aan 0800 of 0900 ofzo.Weet iemand toevallig hoelaat brenda van doubletstraat 31 k1 in de ochtend begint?
Ze heeft het me verteld maar het is mij ontschoten
Was t maar waar....?Hoe is de bezetting vanavond, zijn er nieuwe dames? En is de goddelijke Angelika ( doublet) al gespot?
Als zij een keer terugkomt gooi ik er gewoon mijn priveontvangst budget ertegenaanWas t maar waar....?
Tanja van nr. 30?Ik ben dinsdag weer op de Doublet. Wat is een leuke dame voor pzc/cim?
Ok,...begrijpelijk maar Uuuh, ik ga haar dan ff vragen hoeveel zij vraagt voor 1 maand 24/7Als zij een keer terugkomt gooi ik er gewoon mijn priveontvangst budget ertegenaan
? Al zou dat mogelijk zijn weet ik niet of je dat bedrag wilt aanhoren ?Ok,...begrijpelijk maar Uuuh, ik ga haar dan ff vragen hoeveel zij vraagt voor 1 maand 24/7
Voor 1.500 per week heb ik een keer een Hongaarse als privé secretaresse ingehuurd. De dames zijn best commercieel en praktisch? er kwam een Hongaarse prospect langs. Voor haar makkelijk, 1 klant, geen kamerhuur en geen kosten aan reizen, eten en verstrooiing. Haar meegenomen naar het concertgebouw, kurhaus en nog wat locaties. Topweek gehad en zij mocht tolken. Wel wat uitgegeven aan een toonbare outfit voor haar? ik voelde mij een beetje als Richard Gere. Na een week was het wel genoeg trouwens.? Al zou dat mogelijk zijn weet ik niet of je dat bedrag wilt aanhoren ?
Je kan tegen jouw "vriend" zeggen dat Be't'ina op vakantie is.Weet iemand of en waar Bettina van de Doub tegenwoordig staat? Bij andere topics komt ze af en toe langs (in positieve zin) maar geen eigen recensie.
Ik vraag het voor een vriend ?
Dat valt idd nog mee. Met t volgende wat ik zeg bedoel ik niks slechts over jouw dame en ervaring, maar denk dat angelika voor 1500 niet een week lang mijn 'secretaresse' zou zijn ?. Wie weet zal t der vragen mocht ze ooit terugkomen (ik hou me vingers gekruist)Voor 1.500 per week heb ik een keer een Hongaarse als privé secretaresse ingehuurd. De dames zijn best commercieel en praktisch? er kwam een Hongaarse prospect langs. Voor haar makkelijk, 1 klant, geen kamerhuur en geen kosten aan reizen, eten en verstrooiing. Haar meegenomen naar het concertgebouw, kurhaus en nog wat locaties. Topweek gehad en zij mocht tolken. Wel wat uitgegeven aan een toonbare outfit voor haar? ik voelde mij een beetje als Richard Gere. Na een week was het wel genoeg trouwens.
Ze is nu aanwezigWeet iemand of en waar Bettina van de Doub tegenwoordig staat? Bij andere topics komt ze af en toe langs (in positieve zin) maar geen eigen recensie.
Ik vraag het voor een vriend ?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 1000-1500 echt weinig vind ten opzichte van priveontvangst waar je snel 1200-1500 voor 1 DAG betaaldGewoon vragen... Mij viel het zo'n 1.000 mee. Het leven in de straat is duur: kamerhuur, eten, taxi...
Ik ben niet de expert van de Doubletstraat, maar denk dat ze gestopt is.Weet iemand of Astrid vandaag in de Doublet aanwezig is? Een wat oudere Hollandse dame, ze staat aan het begin van de straat vlakbij het plasgedeelte. Bvd
Bij priveontvangst vragen ze ook absurde bedragen. Meestal 2000-4000k voor 24-48 uur, terwijl als je naar Oost-Europa reist, je voor dat bedrag wel een week en misschien met een beetje geluk twee weken met een dame kan doorbrengen.Ik moet eerlijk zeggen dat ik 1000-1500 echt weinig vind ten opzichte van priveontvangst waar je snel 1200-1500 voor 1 DAG betaald
Moet dit ook een keer doen. Las laatst hier en daar over forumleden die dan naar t oosten gaan en er aardig op los neuken. Aangezien ik meestal ook wel bereid ben om wat geld neer te leggen zou ik ook wel willen zien hoe veel me geld dan echt max ook kan opleveren bij dezelfde prijs zeg maar. Vind ik zelf beetje moeilijk om te doen want t is een beetje onwennig. Weet ook niet echt hoe je daar goeie dames vindt etc.Bij priveontvangst vragen ze ook absurde bedragen. Meestal 2000-4000k voor 24-48 uur, terwijl als je naar Oost-Europa reist, je voor dat bedrag wel een week en misschien met een beetje geluk twee weken met een dame kan doorbrengen.
Heeft iemand haar contactgegevens? Eventueel via pm...Waarschijnlijk was dat Miruna, hier haar topic:
Recensie - Miruna, Den Haag, Hunsestraat 51 k5
Miranu is alweer een paar maandjes terug van haar jarenlange break. Ze heeft nu sili's aangemeten en die staan haar zeker goed. Ze laat zich gewillig beffen en rimmen in doggy is ook een feest bij haar. Pijpen is meer dan voldoende en neuken is best wel een feestje en Miruna kijkt je daarbij...www.girlsreview.nl
Mocht iemand tips of een leuke betrouwbare website hebben waar ik wat kan rondsnuffelen hoor ik het graag in pm ofzo ?Moet dit ook een keer doen. Las laatst hier en daar over forumleden die dan naar t oosten gaan en er aardig op los neuken. Aangezien ik meestal ook wel bereid ben om wat geld neer te leggen zou ik ook wel willen zien hoe veel me geld dan echt max ook kan opleveren bij dezelfde prijs zeg maar. Vind ik zelf beetje moeilijk om te doen want t is een beetje onwennig. Weet ook niet echt hoe je daar goeie dames vindt etc.
Mijn tip is om met een in Nederland werkzame dame naar het oosten te reizen en via haar netwerk heb je zo een goedgevulde week. Als je naar de zwarte zee gaat, kan je prima zelf gaan. Keuze genoeg. Naar Hongaarse steden als Pécs, Debrecen of Szeged kan de companion je verder helpen. Prostitutie is namelijk niet altijd legaal en als Nederlander sta je bij de autoriteiten al met 3-0 achter. Raamdames die je een beetje kennen en voor zichzelf werken, vinden een man die het vliegticket betaalt prima. En natuurlijk wat tipgeld en eventueel wat voor sex. Je zult verbaasd staan van de hoeveelheid zusjes, nichtjes en vriendinnen. En iedereen wil graag een contact in NL. Altijd handig?Mocht iemand tips of een leuke betrouwbare website hebben waar ik wat kan rondsnuffelen hoor ik het graag in pm ofzo ?
Daarom ook met het vliegtuig gaan en slapen in een hotel, liefst in of bij het centrum. Platteland mijden, tenzij je de dame privé ook kent en echt vertrouwd.. En in de steden de anonieme flatwijken vermijden. Als je de nichtjes, zusjes, vriendinnen meeneemt naar een beklant restaurant kan er niet zoveel mis gaan. Netjes kleden, beleefd blijven en zelfs van de politie geen last.Kijk wel uit, je moet desbetreffende dame echt goed kennen! Je bent dan voor jou in een onbekend land, waardoor je makkelijk belazerd kan worden. Kijk maar naar aflevering van 'Opgelicht in het buitenland'. Vooral in Oost-Europese landen zijn zulke praktijken actief.