Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien sisi uit de geleenstraat mocht je die nog niet hebben gehadIk moet volgende week weer in den haag zijn. Zijn er nog goeie tips voor anaal? Geen doubletstraat en alleen blank en slank...dank vast voor de tips!
Waar staat ze dan? Ik ken wel een sisi uit de Hunsestraat en die neuk ik altijd in haar kleinste holletje....Misschien sisi uit de geleenstraat mocht je die nog niet hebben gehad
Die bedoel ik ja. Vergeet soms dat de hunse en geleen aparte straten zijn ook al is t 1 wandelgebiedWaar staat ze dan? Ik ken wel een sisi uit de Hunsestraat en die neuk ik altijd in haar kleinste holletje....
Ik moet volgende week weer in den haag zijn. Zijn er nog goeie tips voor anaal? Geen doubletstraat en alleen blank en slank...dank vast voor de tips!
wie ken mij wat vertellen over de dame die al heel lang in de avond in de hunsestraat werkt nr4 k6.
Ik weet dat ze op hookers destijds wel wat postieve reviews had. Ben er zelf nooit binnen geweest. Ik heb weleens een praatje gemaakt, ik vond haar wat groezelig van dichtbij.wie ken mij wat vertellen over de dame die al heel lang in de avond in de hunsestraat werkt nr4 k6.
theo
Deze dame zit al vele jaren op dit adres en ik heb haar volgens mij vele jaren geleden een keer bezocht, in mijn herinnering een vrij standaard bezoek en heb ook geen naam onthouden toen maar volgens een wandelcollega zou dit een Bulgaarse dame zijn die ook Nederlands spreekt genaamd Suzy en hij was wel te spreken over haar maar ik zie ook wel dat ze heel weinig aanloop heeft dus heel populair zal ze niet zijn.wie ken mij wat vertellen over de dame die al heel lang in de avond in de hunsestraat werkt nr4 k6.
theo
Haha, thanks! Had haar gezien idd, maar ik concentreer me vanaf heden op vrouwen die max 30 zijn. Nogmaals bedankt topper.@Imeniaan , op doublet nr 34 rechterkant zag ik zojuist jouw vriendin staan, die je al zo lang zoekt. Dat kleine 1.40 / 1.50 hoge oma'tje is dus weer aanwezig.
Maandagavond was ze er in ieder geval nog niet.Is Laura van Geleenstraat45 alweer gespot?