Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet wordt dat iemand dan eens een recensie over haar schrijft. (is er nog niet)@Gd30 Dame op 5k3 is de wel bekende Vicky, Zij is één van mijn vaste dames waar ik praktisch elke week kom.
Ze heeft veel vaste klanten en dat is niet voor niets, als je haar een beetje beter leert kennen een heel leuk gezelschap en de sex is heerlijk.
Ik had een recensie willen schrijven over Vicky en dat voorgelegd aan haar, maar dat wil ze niet dat ik dat doe dus uit respect dat nagelaten.Het wordt dat iemand dan eens een recensie over haar schrijft. (is er nog niet)
Subtiele hint toch @MEIDENGEK ?
Heel netjes @MEIDENGEK .Ik had een recensie willen schrijven over Vicky en dat voorgelegd aan haar, maar dat wil ze niet dat ik dat doe dus uit respect dat nagelaten.
Beter een storing bij Vodafone dan een storing bij jou Paulus.Haha, ik was er gewoon, maar last van de storing bij Vodafone.
Beugeltje heeft ze nog steeds, hardnekkige tandjes denk ik ?De laatste keer dat ik Crystal deed zal een jaar of 10 geleden zijn.
Toen zat ze ook al in deze kamer (ze kwam van 75k6 of 7)
Het was toen een perfect body, met beugeltje
Sindsdien heb ik mijn kruit elders verschoten, maar ik zal eens langslopen binnenkort en wie weet stop ik hem er wel weer eens in
Hoe oud zal ze zijn? Jaartje of 35?
Zou op zich best een recensie over haar willen schrijven, maar dan weet ze gelijk dat ik het was ?Ik had een recensie willen schrijven over Vicky en dat voorgelegd aan haar, maar dat wil ze niet dat ik dat doe dus uit respect dat nagelaten.
iemand al kennisgemaakt met die skinny blonde van geleen 45k4? ze heeft een rood setje aan.
Is dat wel dezelfde? Andrea heeft een naambordje en zit altijd.
nu weet ik het weer. ze kwan al bekend voor. heb haar op 86 bezocht. was vrij standaard.De Andreea die jij bedoeld zit een stuk of 4 ramen verder in pand 45, die zit altijd en heeft inderdaad een naambordje.
Ik was gisterenavond in de straat en zag ook op 45 k4 die slanke blonde dame en ik had ze niet eens meer herkend, maar toen ik de recensie las dacht ik ineens, verhip dat was Andrea van voorheen pand 86, ze is nu wel erg mager geworden.
Je hebt helemaal gelijk. Zoals je zegt erg mager geworden.De Andreea die jij bedoeld zit een stuk of 4 ramen verder in pand 45, die zit altijd en heeft inderdaad een naambordje.
Ik was gisterenavond in de straat en zag ook op 45 k4 die slanke blonde dame en ik had ze niet eens meer herkend, maar toen ik de recensie las dacht ik ineens, verhip dat was Andrea van voorheen pand 86, ze is nu wel erg mager geworden.